Sayfalar

5 Mayıs 2011 Perşembe

BEN OYUMU .....

Ben oyumu müzikle bu işin olmayacağını anlamış bir partiye vereceğim.Bu ne ya oğlumun zaten uykusu hafif abartmıyorum farklı bir iç çekişe uyanan oğlum şu bangır bangır bağıaran seçim otobüslerinde tepkisi ne olur bilmiyorum.Allahtan iki gündür uykudan uyanıyor arabalar geçiyor ama korkum giderek artıyor .Ya önceden bilinçsizdim ve umursamıyordum ama şu an sırf uyuyan oğlum için değil,hasta olanlarıda düşünüyorum :(
İşte bu yüzdendir ki varsa şarkısız -çalgısız bir parti oyumu ona vereceğim ee napayım şu anlık huzurum ona bağlı:)))
sezo da dalga geçiyor bak bunun şarkısı daha güzel buna verelim diye :)
BİRAZ ANLAYIŞ VE SAYGI LÜTFEN.

28 yorum:

  1. canım çok güzel yazmışsın bende aynen katılıyorum sana çok gereksiz ve gürültü kirliliği yalnızca hem kendilerini yoruyorlar ve bir sürü paralar harcıyorlar hemde bizi sinir ediyorlar şarkı güzel diye oy verenler var mı diye düşünüyorum bende :)

    YanıtlaSil
  2. :)) hakikaten ya, nedir bu bangır bangır seçim propagandası..Sonuna kadar katılıyorum sana..:))

    YanıtlaSil
  3. ben bir de o koca koca pankartlara afişlere sinir oluyorum! bütün caddeleri görüntü kirliliğine boğuyorlar

    YanıtlaSil
  4. aynı dertten muzdaribiz:( Allah bize sabır versin canım şimdilik kurtuluş yok gibi görünüyor..

    YanıtlaSil
  5. Cok haklisin ama bence sese ali$tirsan daha iyi :)
    Ya da bununla ilgili bir kampanya ba$latim mikrofonlarla sokaklarda duyurumu yapsak :)))

    YanıtlaSil
  6. daha başka söylenecek söz yok, ses ve gürültü kirliliği yapılıyor çok üzücü çok =(

    YanıtlaSil
  7. fazlasıyla sinir bozucu ve boşa harcanan paralar...yazık bize yaa...

    YanıtlaSil
  8. tüm analar şikayetçi galiba. ben de sıkıntılıyım bu konuda. ne yapmak lazım ki?

    YanıtlaSil
  9. olsada yesek suzan;inşallah yoktur valla varsa üzülürüm bu memlekette böylelride varmı diye:)

    dokuztepe;teşekkürler aklın yolu bir:)

    tubitoş;yazık gerçekten birdebuna para harcıyorlarya yazık bu ülkeye birde yönetmeye talipler:(

    nurefşan'ın annesi;sendeki yazıyı okuyunca şaşırdım ama demekki rahatsızlık bir çok insan da aynı tepkiye neden oluyor:(malesef evet cekicez gibbi:(

    aslı;ahh be aslım neler yaptım dicem olmucak çünkü uykudan nefret ediyor nerdeyse kalktımı da yatmıyor bende yattığında olduğunca sesiz oluyorum ki uykuya devam etsin.içi beni yakıyor anlayacağın yoksa bende isterim rahat hareket edeyim ama nerdeysen nefes almadan odadan çıkıyorum:((
    oldu canım allahtan uzaktasın sen yap ordan biz burdan destekleriz:))


    mekilam;çok çok:(((

    hayatın tatları;yazık dimi o parayı bize dağıtsalar bak nasıl oy veririz hehehe:)))şaka bir yana
    yazık hiç içleirde acımıyor sanki işe yarayacak:))

    YanıtlaSil
  10. gülcan;keşke bilsem ne yapacağımızıda burdan yazsam:(

    YanıtlaSil
  11. boşver canım işe bide iyi tarafından bak allahtan 4-5 yılda bir oluyor ya her yıl yada ne bileyim 2-3 ayda bir olsaydı ne olurdu..
    sadece çocuklar için değil normal insanı bile rahatsız ediyor bunlar..onlarda haklı çok paramız var şekerim hazinede eee ne yapsınlar harcıycak yer bulamayınca böyle saçma sapan afişler geziler...

    YanıtlaSil
  12. çok haklısın canım şu seçim bir biteydi benim oglumun da uykusu kalmadı

    YanıtlaSil
  13. Bişicik yapamazsınız şu an onların sahne zamanı sizde biraz anlayış gösterin canım :)))
    Sen bi kerem neden gürültülü ortamda uyumasını öğretmedin çocumaaa hee hee :)

    YanıtlaSil
  14. Sonuna kadar destekliyorum.Ben anlamıyorum,siyasi bir seçim değil de kim daha çok gürültü yapacak yarışması sanki.Siyasi görüşü falan bir yana bırakıp en sessiz partiye oy vermeli aslında.Öbür seçimde susarlar belki.
    özlem

    YanıtlaSil
  15. Şarkı ve seçim arasındaki bağı zaten kuramıyorum da. şu ellerinde mikrofon bilmem ne partinin bilmem ne adayı herkese iyi çalışmalar dileeerrr diye bağırmıyor mu allahım yarabbim. allah razı olsun onun da dileği olmasa nice olur halimiz???

    YanıtlaSil
  16. Malesef öyle yapıyor bütün partiler, kulağımız sağır olana kadar gece yarılarına kadar başlarlar şimdi:(

    YanıtlaSil
  17. allah'tan burada yoklar. ama istanbuldayken ne çektiğimi bilirim. tamda kaan 9-10 aylıktı o dönem.

    bu arada ikiz annesi çekiliş yapıyomuş. sezobigo katılmazsa katılmam dedim:)

    Ps. bu aralar yoksun. iyisindir inşallah...

    öptüm

    YanıtlaSil
  18. Hayır ben kızımdan daha çok etkileniyorum.Tam bir şey düşünürken derin derin(mesela bugün ne yapsam diye) birden koca bir ses...Bir de kolonları da iyi değil boğuk boğuk geliyor bir anda aklım gidiyor..

    YanıtlaSil
  19. BULURSAN BANA DA SÖYLE O SAYGILI PARTİYİ,TÜPCÜYÜ,BELEDİYEYİ,SUCUYU,SATICIYI ARAYIP DURDUM YILLARDIR.BİZ İNSAN SEVMİYORUZ NE YAZIK Kİ

    YanıtlaSil
  20. Geçen akşam üstü seçim otobüsü geçiyor sokaktan,ama ben seçim otobüsü olduğunu anlayana kadar kalpten gidiyordum. Sesi uzaktan savaş sesi gibi geliyordu. Sıçtık dedim bombalanıyoruz!

    YanıtlaSil
  21. Gereksiz bir gürültü. Nedense partileren yapacaklarını göstermeye çalışmıyorlar da bangır bangır bağırınca bir şey olacağını sanıyorlar. Birde müziğin sesini sonuna kadar açıp yavaş yavaş geçen özel otolar var.....

    YanıtlaSil
  22. necla;oturur ağlardım:(:))
    galiba öyle deediğin gibi carcur ettiklerine göre:)

    ahsenin dünyası;üzüldüm zor uyutuyoruz zaten:((

    ülkü;oldu sen oran anlayış göster ama burdan bizdn bekleme olurmu:)
    seni bekledim hep gelir öğretir diye sen de gelmeyince çocuk öyle kuş gibi hemen uyanıyor:))

    resimli günlük;ayy bu gidişle herkes bağımsızlara verecek oyu malum ses yok gürültü yok:))

    küçük mucizem;:))ayyy doğru bide öyle bişey var dimi.:)bu arada sen suçlusun ona göre sebebi mi?

    fadiş;bari gece devam etmesiler .bide biz cadde üstündeyiz gelen gidenin haddi hesabı yok :((

    dilek;evet bide büyük şehirlerde daha çok gibi doğru söylüyorsun:(
    ayyy canımm düşünceli bacım benim artık bir süre ara verdim .yok bana çıkmıyor anladım ben:))
    boğazım şiş tavan yapmış gece kulağıma vuruyor bazen o yüzden keyifsizim biraz:((sarımsak yutsam antibiyotik yerine geçermi?:))valla antibiyotik verecek diye doktora gitmiyorum içmekten bıktım ya:((((((

    YanıtlaSil
  23. sihirli günce;:)))seni yani biz büyükler hiç aklıma gelmedi yalan yok :))bunu da eklemeli yazıya:)

    örgücüoyuncakcınine;ninem evet malesef tespitin çok doğru herkes köprüyü gecene kadar ayıya dayı misali anlık gülümsemeler değer vermemeler,saygı göstermemeler yok yok böyleleeri belki de böyle oldukları için bulundukları yerdeler bir bilsem söz haber vercem:))

    missbone;:)))))))))alem hatunsun ne bekliydun iç savaş felan:))güldürdün beni:)


    ada ve deniz;acaba böyle seçim kazanan varda biz mi bilmiyoruz:)
    ayy sorma o müzikle tavlanacak kızın aklına şaşayım ben:))

    YanıtlaSil
  24. olmaaazzz... sarmısak antibiyotik yerine geçermi hiç...kalk doktora git bakalım. niye kendine eziyet ediyosun?

    YanıtlaSil
  25. dilek banane ya gitmicem işte :)valla bıktım :((
    boşver geçer

    YanıtlaSil
  26. ne güzel yazmışsın hemen hemen herkesin ortak sıkıntısını birde öyle bir parti varsa eğer mümkünse parti bayraklarıyla donatmasın konvoy oluşturmasın :)

    YanıtlaSil
  27. Bu dönemde burada yaşadığıma o kadar memnunum ki çok şükür buraya herhangi bir seçim aracının girebilmesi mümkün değil dolayısı ile o gürültü kirliliğini yaşamıyoruz.
    Hadi al gel oğluşu tatlım bitene kadar bende kalırsın tek ses kuşların ötücü:)

    YanıtlaSil
  28. şerife;sağol.ama bağımsızlar dahil hepsinin afişi var malesef.yoook bu gidişle insanlar isyan edecek gibi:(

    aylinim;nasıl güzel olur kuş sesiyle uyanmak ah ah burası bangır bangır malesef .bekle bavulları hazırlıyorum:))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)