Sayfalar

3 Mayıs 2011 Salı

ANNELER GÜNÜYMÜŞ.







Ben anneler günüden nefret ediyorum(hatta diğer  zorlama günlerden de) .Direk girdim konuya farkındayım ama nerden başlasam bilemedim.Nedir yani bir gün boyunca kutlayıp ertesi güne herşey bitecek mi?yani.Hele şu hediye mevzusu yok mu?beni kıvrandırıyor resmen ne alyım diye.Valla her daim derim bu anneler gününü belirleyen hatun mezarında yan yatsın diye.:))
  Annem dün aramış "bak birşey almayın alırsanız almam ,çöpe atarım"(ay anne dedim "bende sıralamıştım alacaklarımı madem istemiyorsun almam o vakit")Sırf çöpe atmasın annem diye birşey almıcam.Şaka bir yana şu hediye işi kasıyor beni.Ben zaten anneme zamanlı zamansız hediye alırım.Niye şimdi sırf biri bugünü belirlemiş diye hiç ihtiyaç yokken hediye diye olmadık birşey alayım ki?
Yanlız bir de olayın şu yönü var bende bir anneyim ve sezonun olduğu ortamlarda
"ayyy sezo ya benim oğğlumda anneler gününde benim için erken kalkıp kahvaltı hazırlar mı?"diyorum.(burda ki amaç oğlum sana diyorum babası sen anla :)) inşallah o güne dek bu yazıyı okumaz ve plan işe yarar:)  yada okur ama okumamış gibi yaparak güzel bir geçirmemizi sağlar :)bakalım.
İsterim ki oğlum gelsin boynuma sarılsın  ANNEEMMMMMMMM desin .Daha ne isterim ki.
Bir de olayın kayınvalide tarafı var .Hani annelerle her şey konuşulur anlatılırda KAyınvalidelerle ardaki mesafeden ötürü almadan olmaz.Ama şanslıyım bu konuda kayınvalidem çikoltaya bayılır.Çikolatalı bir pasta bir de çicek tamamdır yani.8 senede bir çok hediye aldım hatta birinde ayağına küçük gelen bir terlik almıştım o kadar kibar ki oldu oldu deyip giymeye çalışmıştı:)

Yani diyeceğim odur ki ben sevmediğim bir olaydan böyle yırtmış sayılırım. Ama vicdan yaparım şimdi bu özel gün geçsin işlerine yarayacak birşey bulur yada yapar veririm
İçimi döktüm teşekkürler okuduğunuz için:))

33 yorum:

  1. evet yaaa...çok kasıyo bu olay beni...annem, kayınvalidem, e beeennn...mecburiyetten yapılar işleri sevmiyorum...

    YanıtlaSil
  2. dilek;hah tamda buydu demk istediğim.mecburiyetteen yapılan işler bunlar.
    bacım yaaaa:))

    YanıtlaSil
  3. sana tamamen katılıyorum canım.eşimin okuyacağını bilsem ben neler yazıcam ama okumaz benimki meraksızın tekidir.hazır okuyan bir koca varken dök içini dökebildiğin kadar.biz görmeyiz...)))

    YanıtlaSil
  4. bende bu günü kutlamaktan pek hoşlanmıyorum.geçen sene ilk anneler gününmde bol bol ağlamıştım.hem yeni anne olduğum için hemde canım annem yanımda olmadığı için.o yüzden pek umursamamaya çalışıyorum bu sene mümkünse kutlanmasın.kayınvalidemede bir telefon açarım sonrada bir hediye alırım sevinir beğenmemezlik etmez sağolsun...

    YanıtlaSil
  5. sezobigocum bu tarz günler,,,hediyelik eşya ya da işte bu günlerde verilecek hediyeleri satan dükkanların ticari rant elde etmek istemesiyle tamamen uydurulmuş günler bana göre..14 şubat sevgililer,anneler,babalar...böle bişe yok yani..valla beni annemde bilir kayınvalidemde..canım isterse param varsa alırım yoksa da yok yani..:p

    YanıtlaSil
  6. emelden;:))bir okur belki bıkmadan sende yaz :)
    yazdım bakalım sonuç ne olacak:)

    çocukça yaşamak;bende gülmüştü ilk gündiye bir sevinç bir sevinç ağzım kulaklarım da önemsemiyom ama görmemiş anne olmuş misali sarıldım durdum oğşluma:)
    bence de umursama zaten sırf tüketmek maksat.iyi kayınvaliden varmış şanslısın sende.

    YanıtlaSil
  7. permaren;ohhh sizi şöyle baş köşeye alalım:))bizdensiniz:)

    YanıtlaSil
  8. Hediye almayi VE vermeyi cok sevdigimdenmidir nedir,bayilirim bu özel zamanlara...
    Kendimi mecbur hissetmiyorum.Her sene de bir sey almiyorum.Zaten anacim yanimda degil.Ona Bir alo...
    Kayinvalidemin de yanina gidelim yeter.
    Ben cöpe atmam bigocum.Bana al bana bana :)

    YanıtlaSil
  9. Bende katılıyorum, ne gereksiz bir şamata, reklamlarına bile gıcık oluyorum. Kendi annem rahmetli oldu, başkasına da bişey almak içimden gelmiyor valla aslında görümceden kaynanaya hepsi öyle bekleşiyorlar, unuttukları birşey var bende anneyim. Bundan sonrada babalar hiç bitmiyorki.

    YanıtlaSil
  10. aslı;canım benim sen al demem sana değil.kendime:)
    atmam sen gel türkiyeye bak ne ciciler alcam:))

    derya;ay alemsin bekleşiyorlar demek:))
    valla bitmiyor dediğin gibi:(

    YanıtlaSil
  11. Ben özel günleri önemseyip sevenlerdenim, hediyelerim bu pazar için hazır bile ama eşimin annesine her defasında hediye almakta zorlanırım;)

    YanıtlaSil
  12. Annemde ,kayınvalidemde sağolsun birşey istemezler.Zaten içimden geldikçe alırım ben onlara özel bir güne sığdırmayı sevmiyorum bu hediye işlerini.
    Yanlarında olmamız yeter bence aslında onların da istediği bu.
    İkisinin de gönlünü alırım ellerini öperim bir demet çiçekle de göz bayramı en güzeli.
    Kızlarımdan da bekleyeceğimi sanmam ilerleyen günlerde , onların annecim demesi zaten en büyük hediye.

    YanıtlaSil
  13. yerdenuzak;ohh ne mutlu sana o zamn hem sevip hemde günü yaşamak böyle olsa gerek:))hediyeler de hazırsa:)

    aylinim;ne güzel bir deyim öyle "göz bayramı"diye.işte bende öyle diyom bir gün olmasa bana hergün hediye gelse:)))şaka şaaka:)

    YanıtlaSil
  14. canım valla bu konuda sana katılamıycam ben hediye almasınıda vermesinide çok severim özel günleri asla unutmam sevdiklerimin hediyem hazır zaten anneme bugün yola çıkacak tamam ihtiyacı yok ama artık gelenek gibi birşey olmuş insan bekliyor valla tabiki bunu bir güne sığdırmak çok yanlış önemli olan heran hissetmek ve hissettirmek ama böyle günlerde insan kendini özel hissetmek istiyor valla eşim 2 yıldır oğlumla beraber bişeyler yapıp kutluyor anneler günümü bakalım bu yıl neyapacaklar

    YanıtlaSil
  15. Ne tatlısın ya, sen alamadan durmazsın şimdi, hediye almak için bir bahanemiz daha olsun derim ben, mesela şimdi eşim hafta sonu planları yapıyor arada bir soruyor bakalım:)

    YanıtlaSil
  16. Turkish Underwearing desing
    www.yoncatoptan.com
    If you wisit me , I will be glad:)
    :)
    :):)
    :):):)
    :):):):
    Kendi İşinizi Kurun!!!!

    YanıtlaSil
  17. ayyy bigoom. ben de ikisine de aynı olsun , kimse alınmasın gücenmesin, eşim vıdı vıdı yapmasın diye kasılıyorum.

    YanıtlaSil
  18. necla;canım benim bende alıp vermesini severim.ama bugünler sadece bir gün olmamalı.yoksa alalım verelim bencede ama tek güne sığması ve illa alınacak olması kasıyor beni:(
    ne güzel sen böyle istiyorsan .ve karşılık görüyorsan ne mutlu arkadaşım sana :)iyi kutlamalar sana .

    YanıtlaSil
  19. fadiş;alırım alırım ama kasılıyorum yalan yok:))

    küçük mucizem;::)))kasıl arkadaşım kasıl ee ben kasılıyorum sende katıl bana:))

    YanıtlaSil
  20. Ben olayı 2 senedir çözdüm. Annem o kadar zor beğenir ki. Mutlaka götür getir oluyordu. Kıyafette özellikle de.
    2 yıldır anneme küçük altın alıp veriyorum:) Tasarruf yapıyor bu sayede:)

    YanıtlaSil
  21. hediye işi beni de çok kasıyor..ne alsam ne alsam bir türlü karar veremiyorum

    YanıtlaSil
  22. zupizup;:)ok.

    nehir ida;ebrucum annen olabilirmiyim:))

    neşeli haller;aynen canım aynen:((

    YanıtlaSil
  23. ne ğüzel benimde duyğularımı yansıttın.bazı yerde duyğulandırdın,bazı yerde ğüldürdün.yüreğine sağlık....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  24. Ben de katılamayacağım. Elbette birgüne sığmaz ama ben de özel günleri çok takip eder ve hediye seçimine çok önem veririm. Neye ihtiyacı olduğunu gizliden araştırırım. Bu süreç hoşuma gidiyor. Ben de alayım, bana da alsınlar:))
    Yine de şimdiden anneler günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  25. halime ;sağolasın canım:)teşekkür ederim.

    sesiber;emin ol bende kutlayacağım ama hediye konusunda kıvranarak malesef.:(
    sizinde annler gününüz kutlu olsun arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar böyle bir güne sığdıralamaz bu duygular desekte çocuğumuz elinde hediyesiyle gelince mutlu oluyoruz ve annemize hediye aldığımızda onun mutlu olduğunu biliyoruz.Gerisi önemli değil bence:)))

    YanıtlaSil
  27. bananee bananee ben butun ozel gunleri seviyorum. Hediyelerrrr geliiinnn :))

    YanıtlaSil
  28. ayy şekerim 2 gündür blogunu açıyorum bi okumak kısmet olmuyor Araya işler giriyordu.
    Kime kızdın sen böyle sezoya mı annene mi? Tabii ki sevgilimizi annemizi babamızı her zaman sevmeli saymalıyız ama böyle özel günler de ayrı bir bayram havasında geçiyor. Mesela ben ve kardeşlerim sık sık anneme gidiyoruz ama aynı ana denk getiremiyoruz herkesin iş telaşı çocukları var.. ama anneler gününde hepimiz planlıyoruz bir arada olmaya çalşıyoruz. Hep bir arada oluyoruz. Ee özeliiklle de o gün beklenmiyor tabii ama adı olunca plan yapmak kolay oluyor. Öyle işte.... Ama bu özel günlerdeki ticari sektör benimde canımı sıkıyor. :)

    YanıtlaSil
  29. sihirli günce,evet mutlu oluyoruz hediyeden kim olmaz ama ne alacağım derdindeyim ben:(

    gülom ;gelsin en güzel hediyeler hep senin olsun nediyim:))

    hayatın tatları;evet bir araya gelmek için ve hediyelşmek güzel eminim bana alınsa benimde hoşuma gidecek ama ne alayım sen söyle ühühühühhhhhhhhüüü:(

    YanıtlaSil
  30. Sözlerine ayyyyyyyyyyynnnnnnnneeeeeeeennnnnnnnnn katiliyorum
    Sanki Annelik bir gün...

    YanıtlaSil
  31. neslice;hoşgeldin:)
    dimi ama:))

    YanıtlaSil
  32. bugün kayınvalideme hediye seçmeye gideceğim bırak ne hediye alacağım nereden alacağıma dair ufacık fikrim yok :( sağolsun kocamda çok yardımcıdır bu konularda düşünüp duruyorum onu aldım bunu aldım ne alsam çiçek alamam solup gidiyor boşa para veriyorsunuz der pasta ben daha iyisini yaparım der of of işim zor :)

    YanıtlaSil
  33. başkasından hediye gelmesi güzel de,dediğiniz gibi düşünüp bişey bulabilmek zor geliyor.
    hoşgeldiniz

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)