Sayfalar

8 Mayıs 2011 Pazar

ANNELER GÜNÜNE DAİR

Bugün anneler günü benim için ne anlama geldiğini az çok anlatmıştım okuduğunuz üzere.Benim için şuan hediye alamadığım için kasıldığım yarın annem ve kayınvalide giderken çiçek ve pasta almayı düşünsemde sanki hediye almadığım için suçluluk duygusu hisssetme neden olan gün:(
Ben mecburiyetlerden nefret ederim VE dayatmalardan belki de bu yüzden hediye işine karşıyığım .Oysaki hediye almayı severim.Karşımdakini şımartmayı süpriz yapmayı .(bu arada yanlış anlaşılmasın benden hediye bekleyen de yok biliyorum ikiside anlayışlıdır hatta "alırsan çöpe atarım sen gel "derler. ama gel gör ki içim rahat etmiyor bir türlü .Neyse konu nerden nereye geldi ama sıkıntı çöktü içime.:( 
Neyse gün ola çare bulurum deyip iç rahatlattıktan sonra benim anne olduğum ikinçi(karnımdakini sayarsak üçünçü)anneler günüme allaha ne kadar şükretsem az binlerce şükürler olsun iyi ki bu duyguyu tatmamı sağladı.Şu an çevremde çocuk isteyip bunun için tedavi gören çok sevdiğim bir insan var .Eğer ki okursanız belki dua edersek kabul olur o insanda bu güzel duyguyu tatmayı nasip eder.(inşallah müjdeli haberi burdan veririm .uzun zamndır uğraşıyorlar:())

Ben oğluma kavuştuğumda öyle mutluydum ki ,tamamlanmıştım sanki.Doğduğu gece sezaryan olduğumdan dolayı hastanede gçirmem gerekiyordu.Ama ben bir an önce onunla ve sezoyla eve gidip tamamlammanın verdiği mutlulukla hayatıma devam etmek istiyordum.Evet o benim -bizim tamamımızdı,aşkımızdı ,allahın bize bir lütfu ,şükür nedenlerimizin ilk nedenlerindendi,benim gururlanma noktam,gidiş yönümdü ve beni anne yapan küçük meleğimdi.
"Anneyim" nasıl gururla yazıyorum anlatamam.
Şükürler olsun allaha ,Şükürler olsun.Allah çocuk isteyen herkese ama herkese bu güzel duyguyu yaşatması dileğiyle.

Canım anneme;

  Varlığınla ruhuma iyi geldiğin için,çektiklerine karşılık bizi hep sarıp sarmaladığın için,hala daha küçük kızın olduğum için-öyle davrandığın için-bize vicdanlı olmayı öğrettiğin için .................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................İÇİN.

İYİ Kİ BENİM ANNEM OLDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM








*Geçen sene sezo güzel bir yazı yazmış dolap kapağına yapışıtrmıştı anneler günü için.Yarın onun seneyi devriyesi(bu ararda dolabın kapağını silmediğimi düşünmeyin bantlanan kısım sadece yukarısı:)) kağıdı yukarı kaldırıp toz alıyorum merak etmeyin. Ama o yazıyı kaldırmak içimden gelmiyor.Oğlum "anne" desin sabah sabah o güzel yüzünü gülerken göreyim bana en büyük anneler günü olacak.
Bu arada sezonun hediye almasını pek istemem çünkü hep hüsran :))(bu arada okuyorsa bana kızacak:))
Neyse geçen sene çicek almış hediye istemediğimi ısrarla tekrarladığımdan.Baktım çiceğe" hıı teşekkür ederim "dedim ama ben çicek de sevmem(ayyy ne zorum valla ben uyuz oldum kendime :))) Öyle duruyorum "bak bak dedi çiceğe bak" bakıyorum birşey göremiyorum çicek işte diyorum."Arasına bak "dedi.Bir baktım bizim ki arasına para koymuş .Birşey almamak içine sinmemiş:)) kendine istediğini alırsın diyo .Valla hiç utanmadım attım cebime .:)) ama sonra kıyamadım yazdım üzerine tarih koydum cüzdana allahım hala duruyor .Artık kullanmalı dimi ama :)


ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN



*HER NEKADAR TEK GÜNE SIĞMAZ DESEMDE KUTLUYORUM TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ:))

38 yorum:

  1. anneler günün kutlu olsun =)

    YanıtlaSil
  2. Canim senin de anneler günün kutlu olsun...
    Harca artik o parayi yaa...
    Al kendine birsey.
    cok güzel bir annesin.oglunun anne diye kosup sana sarilacagi günlerin olsun hep.Öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
  3. seninde anneler günün kutlu olsun nice seneler gör inşallah.annen ve yavrunla..

    YanıtlaSil
  4. TUBİTOŞ;inşallah bu güzel duygyu sende tadarsın.teşekkür ederim:)

    aslım;seninde canım benim seninde.
    harcayım dimi paranı değeri gidecek:))
    amin amin bende seni öptüm.

    çocukça yaşamak;çok teşekkür ederim
    seninde kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  5. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN KÜÇÜK ANNECİK.TABİ Kİ BENİM DE KIZIMSIN.ÖPERİM ÇOK ÇOK

    YanıtlaSil
  6. ninem ;pek de küçük sayılmama ama :))
    teşekkür ederim ellerinden öperim

    YanıtlaSil
  7. SENİNDE ANNELER ĞÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM ÇOK ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil
  8. Canım benim kıyamam ben sana:)Senin gibiyim bende hamileliğimden bu yana her anneler gününde eşimin yazdığı notlar tuvalet masasının aynasında duruyor hala kaldırmaya kıyamıyorum:)
    Harca artık o parayı diyeceğim ama sanırım sen kıyamayacaksın aman tedavülden falan kalkar olsun harca sen gene:))
    Sen çok iyi bir annesin tatlım ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Anneler gününüz kutlu ve mutlu olsunnn :)))
    Çook sevgilerrr

    YanıtlaSil
  10. öncelikle uğraşıp didinen,pek çok çalışmaya tahminimce imza atan :)arkadaşına rabbim tez zamanda bebiş nasip etsin diyorum.
    hamiş olduğunu bilmiyordum.kesin yazmışsındır daha önce de ben görmemişimdir.çok güzel bir haber bu.manyamış analar grubumuza seni de dahil edecek olmamızın onur ve gururunu taşıyorum şimdiden:))))
    günün güzel,yıllar boyu daim olsun .

    YanıtlaSil
  11. benmi kaçırdım?, yanlışmı anladım? ama hiç bahsetmedin sanki...sanırım yanlış anladım...demişsin ya "Neyse gün ola çare bulurum deyip iç rahatlattıktan sonra benim anne olduğum ikinçi(karnımdakini sayarsak üçünçü)anneler günüme allaha ne kadar şükretsem az binlerce şükürler olsun iyi ki bu duyguyu tatmamı sağladı2 karnımda ki mi???? hamilemisiiiinnnn???? benmi yanlış anlıyorum..:)

    bu arada tabiii anneler günün kutlu olsun şekerim....öptüm:)

    Ps: meraktayım...aaaaacele cevap yaz:)

    YanıtlaSil
  12. :))
    güldüm ya harca bencede artık o parayı:))

    anneler günün kutlu oslun
    sevgileirmle

    YanıtlaSil
  13. Anneler günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  14. Herşeyi geçtim de, tüm fotolarındaki şu oynamalar beni bitiriyor:)) Yüzündeki gülüş solmasın, anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  15. Günün kutlu olsun can :)

    YanıtlaSil
  16. Anneler gününüz kutlu ve kocaman mutlulukla geçsin ve her gününüz böyle olsunnn...çok sevgilereee

    YanıtlaSil
  17. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN BİGOM...

    YanıtlaSil
  18. halime ;teeşkkür ederim.ben de kutlarım:))

    aylişnim;duruyor yazı bakalım ne zamn kalakacak belki taşınırken:))
    bende ondan korkuyorm ama harcamayada elim gitm,yor:)
    teşekkür edrim sende öyle bende seni öptüm:))

    reyhani;allah sanada bu güzel duyguyu tattırır inşallah teşekkür ederim

    sitare;amin canım amin.yok yok bebeiş felan yok kız:)))
    oğlumun karnımda olduğu dönemi yazmıştım:)))) düşünme aşamasında daha yani bir meyve suyunda vitamin bile değil:))))

    dilek;yok dilekçim yanlış yazmış olabilirim kutladım üçünçü anneler günü demek istemiştim.:)))
    içimi rahatlatma meselesi hediye almadığım içindi:)))hahaha alemsiiniz yanlız sitarerde öyle anlamış:)))

    anca eve geldim pc başına geçtim özür:))merakta bıraktım.
    seninde canım bacım seninde:))

    muko;seninde canım seninde kutlu olsun:))
    banane banane harcamıcam işte valla elim gitmiyor:))

    nazan;seninde olsun çok teşekkür ederim:))

    birdy;allah sana da tattırsın inşallah benimde sana bedduam bu olsun:)))

    ülkü;seninde arkadaşım seninde:)))

    yaruzem;canım benim seninde kutlu olsun:)))

    YanıtlaSil
  19. Anneler günün kutlu olsun.Genç annelere hastayım belirteyim:)

    YanıtlaSil
  20. ebrucum;seni hayal kırıklığına uğratmak istememde ben genç anne değilim ki:(((
    ühühühü
    seninde kutlu olsun anneler günün:)

    YanıtlaSil
  21. Anneler günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  22. fadiş;seninde canım benim seninde kutlu olsun

    YanıtlaSil
  23. canımmm anneler günün kutlu olsun haftasonum çok yoğun geçti fırsat bulup giremedim bloglara geçde olsa kutlayım dedim. öptüm seni...

    YanıtlaSil
  24. seninde dediğin gibi tek güne sığmıyor anneler günü benim ki biraz geç oldu çünkü pazar günleri internetle olan tüm bağlantılarımı koparıyorum ondan dolayı bugünü buldu
    kusuruma bakma kutlu olsun anneler günün :)

    YanıtlaSil
  25. hayatın tatları;aynen canım benim gece 1 de yorumları gördüm:))
    seninde anneler günün kutlu olsun
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  26. şerife;seninde kutlu olsun .kızın ve oğlunla güzel günler geçirmen dileğiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
  27. canım o yakınına dua ettım ..kabul olur ınsallah:)
    o guzel yuzunu nıye boyadın kızzz??????????

    YanıtlaSil
  28. marifet ellerimizde;teşekkür ederim canım sağol.
    aslında ben hiç koymuyordum resimlerimi de bu kadar acabildim anca:))
    kimsenn tanımasını istemiyorum açıkcası bu arada sanki dünya benim etrafımda dönüyorda hemen beni tanıcaklar :))
    ne bileyim önlem için

    YanıtlaSil
  29. Kesinlikle haklısın canım.Allah herkeze anne olmayı nasip eder inşallah.Geçmiş Anneler günün kutlu olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  30. Pişt anne bayan, bakar mısınız.. Güloyla görüşmeye gidecek misiniz? yoksa ondan da geri duracak mısınız.. vururum sizi bilesiniz:)

    YanıtlaSil
  31. sevtap seninde canım annneler günü kutlu olsun şimdiden:))

    deli anne;haber yokki hala yoksa benmi görmdim ptsi yada salı dedi ama daha haberim yok:(((ü
    gitmek istiyorum açıkcası

    YanıtlaSil
  32. ayy harbiden ne zor kadınsın sen bigom ya. allah sezoya yardım etsin dermişim :)
    günün kutlu olsun janım

    YanıtlaSil
  33. evet ya bende hediye telaşı yüzünden sevmiyorum bir de sevgililer gününü sevemedim, habire pırlanta, altın reklamı dayatılmasından da bıktık artık.

    YanıtlaSil
  34. yüzünü niye çizdin bakiim sen:)oldu olcak pala bıyık yapaydın:))geçmiş anneler günün kutlu olsun kuzu bu hediye konusu beni aşıyo sinir oluyorum anneler günü olmasa almicaz sanki anamıza bişi.ticari gün bu gün:))

    YanıtlaSil
  35. tubitpş;:)))amin

    isoon;aynen canım katılıyorum:))

    serpil;kız zaten mevcut bıyığı kapatmak için çizdim:)))hahhaha
    hah şöyle heç yani:))

    YanıtlaSil
  36. İtiraf edeyim senden böyle bir yazı bekliyordum.

    Anneler, babalar, sevgililer gününe karşı olan hatun. :)

    Çocuk için tedavi gören arkadaşın ve isteyen herkes çocuk sahibi olur inşallah.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)