Sayfalar

4 Nisan 2011 Pazartesi

YENİLEME (ŞİŞE)

Daha önce yaptığım şişe yenilemenin diğer eşi de bu (ya eş olma olayı tamamnen uydurma ama havalı cümleleer başka türlü kurulmuyor ki:)

baştan anlatayım canım sıkılıyordu ne  boyayım dedim, gözüme bu şişe ilişti:) hemen o çıplak halinden onu kurtarıp, giydirmiş oldum kardeşimde beğendi ona verdim .size de yayınladığım kaydı göz atmanız kaldı .yani herkes görevini yerine getirdi galiba.
işte yenilediğim şişe

böyle çıplaktı:)







böyle giydirdim:)

35 yorum:

  1. Çok güzel olmuş eline sağlık canım.Benim bu işi öğrenmemin vakti geldi sanırım bayılıyorum bu yaptıklarınıza:)

    YanıtlaSil
  2. aylinim öğren çok zevkli yanlız zman lazım birazcık:)
    teşekkür ederim arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. canım benim kesinlikle diğer şişenin eşi olmuş, havalı cümle filan değil yani doğru cümleler bunlar, çok beğendim ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş zamanım olsa ben de yapmak isterim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. ne güzel olmuş ellerinize sağlık....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  6. Kiz hirseyii yeniliyon da sonra bu kadar seyi nereye koyuyon :) evde yer kalmadi :)

    YanıtlaSil
  7. mekilam;sevindim beğenmene malum yaptıklarınla zevkin ortada:)

    olsada yesek suzan;teşekkür ederim bence deneyin çok zevkli:)

    halime;öncelikle hoşgeldiniz.beğenmenize sevindim
    sevgiler

    gülcüm;yazdım ya kardeşime verdim diye okuduğuna eminmisin:)

    YanıtlaSil
  8. Yok kizz bunu demiyorum. O kadar cok seyi geri donusum yapiyorsunki, acaba hepsi ise yariyormu diye merak ettim :))) Bizim ev bana ufacik geliyor, yapsam neyi nerede kullanacagi diyorum.

    YanıtlaSil
  9. gülcüm inan bana onları kullanmak benim kafamda ikinci planda çünkü yaparken o kadar mutlu oluyor kafam dağılıyor ki .veririm birilerine ki bir kaç tanesini verdim bile.zaten o kadar da yani saklanacak kadar da güzel değiller hani:)

    YanıtlaSil
  10. Insan okadar cok emek harcayinca veremez beeyaa yani benn :)) Ama sevindim senin adina gercekten.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. gülom;aman yaptığımda sanki ne büyük birşry değil ki :)verirdin verirdin ikizler istese vermezmiydin?

    sevtapcım teşekkür edrim arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  13. canım bu çok güzel olmuş ya ben birtürlü cesaret edipte başlayamadım bu işe..yapmam lazım yoksa çatlarım da sende biraz ayrıntılı anlat güzelim hiçbir fikrim yokki elime yüzüme bulaştırmıyayım şimdi..

    YanıtlaSil
  14. Vaaaay, çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Şu peçete yapıştırmayı bir anlatsana sezobigo:)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir dönüşüm olmuş çok şık emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  16. ne kadar güzel olmuş..böyle şeyleri faydalandırmak çok güzel..

    YanıtlaSil
  17. waaooow çok ilginç bişey olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  18. bende görevimi yerine getirdim postu okudum yorum yazdım üstünede ne becereiksizim ben yapamam diyede hayıflandım. üstüme düşenin hepsi budur herhal dimi.

    YanıtlaSil
  19. ayline katılıyorum. bu işi yapmayı öğrenmenin zamanı geldi.
    nedir bu boyama mı? yapıştırma mı? nasıl yapılır? insan kıskanıyor ya. ellerine sağlık bigom. çok şık olmuşlar

    YanıtlaSil
  20. neclacım;bu işi anlatmak bana düştü ya bakalım ne çıkacak ortaya:)bir kayıt yapayın en kısa zamnda aşamalı anlatımı olan.

    fadiş;anlatayımda :)ne çıkar bilmiyorum :)

    nedret gerçekten mi?ya ben başka birşey mi? yayınladım mı diye bir bakasım geldi valla:)

    gönül çok teşekkür ederim.

    siyah süt;benim ki biraz kafa dağıtmak için be güzelim:)inan başka nedeni yok:)

    isoon;vaaaay demek:)bende kendime vaaayy be diyesim geldi inan:)bu kara yorumdan sonra :)

    şulecim:geçmiş olsun canım.hı görevini bu haldeyken yerine getirmişsin ya teşekkür ederim:)sen mi beceriksizsin güldürme bebni:)

    küçük mucizem kayıt yayınlıcam dediğim gibi anlatayım yanlız ankatma özür olan ben nasıl anlatıcam onu düşünüyorum şimdi bunu yazarkende gülüyorum:)))))))

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  22. oy oy oy :))

    Çok şirin olmuş şişeler. ELlerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel olmuslar böyle.Agiz kismini böyle bir kurdele yada iple baglasan kimse anlamaz bunun önceden masum kendi halinde bir sise oldugunu.:)

    YanıtlaSil
  24. ne güzel yapmışın gı:)renk uyumu filan.bende lise yıllarında şişeye ağzına mumtakar yakardım.üzerine aka aka birikirdi.hoş dururdu.sonra renkli sim serpmiştim.hoş duruyodu.
    kefir işine gelince hemen iç hatta çocuğuna içir.bağışıklık sisteminiz güçlensin anacım.ayranla olmuyo.

    YanıtlaSil
  25. yerdenuzak;teşekkür ederim:)

    hobim vaktim beğendinmi gerçekten malum işi senden öğrenince mutlu etti dediklerin:)

    yazan annem;doğru diyon süslense daha da süsleinir belli bile olmaz:)

    serpil;yani bende anlarım bişeyler yaparım diyosun:)
    kefir ıııyyy

    ama dediğin doğru bizim kuzuya vermek lazım ama önce örnek olmak için kendim içmem gerekecek galiba:(

    YanıtlaSil
  26. Harika olmuş bir ara biz de evde ne varsa boyadık İda ile ama bizimkilere sürrealist demek lazım:)) Çünkü bir şeye benzetemedik bakınca. Farklı yorumlanabilir diye geçiştirdik:))

    ama seninkiler cidden hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  27. ebru yorumuna güldüm :)demek benzemetiniz neden acaba:)alemsin.
    eminim onlarda güzeldir aaa yayınlasana bakalım biz neye benzeteceğiz:)

    YanıtlaSil
  28. Eş mi değil mi bilmem ama güzel olmuş Sezom..

    YanıtlaSil
  29. delim beğendiysen sevindim:)

    YanıtlaSil
  30. Şişeler muhteşem olmuş. Ellerine sağlık. Sabah tezgahın üstünde aynı şişeden duruyordu. Ben de boyasam mı ne yapsam diye geçti içimden şimdi seninkileri görünce..

    YanıtlaSil
  31. Ellerine,yüreğine sağlık harika olmuş:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  32. Gerçekten güzel olmuş giysileri.Beyazlı olanı daha çok beğendim ama siyahlı olanın da ayrı bir havası var yani:)

    YanıtlaSil
  33. nihal değer;beğenmenize sevindim.yapın çok zevkli uğraşması gerçi sizin yaptıklarınızın yanında:(

    yonca camoğlu;sizinde elinize yüreğinize sağlık ne güzel yorum böyle:)

    peri masalım;çok teşekkür ederim beğeniğinize çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  34. şahaneeeeeeeee olmuş :)ellerin dert görmesin.

    Şayet bir gün evlenirsem düğün hediyesi olarak kabul edebilirim :D:D

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)