Sayfalar

1 Nisan 2011 Cuma

SİZ OLSAYDINIZ......(2)

Sonra ben arkadaşıma baktım ne yapacağım der gibi kalbim sıkışıyordu resmen .
O sırada allahtan SEZOM var





-"kalk kalk kabus görüyorsun galiba" dedi
şükür ettim.












1 nisan dememe gerek var mı?
Kızmadınız  dimi kızmadınız:)
ama ben çok şirinimdir kızmayın lütfen:)



bu şakayı bana bundan 10 sene önce yapmışlardı çok kızmıştım ama bugünün hatrına affınıza sığınıyorum:)

gerçi tahmin edenler olmuş ama emin olunamamış galiba:)

BAHAR GELDİ BARİ ONUN HATRINA KIZMAYIN(BİLİYORUM KIZACAAĞINIZI O YÜZDEN 50 KERE AYNI ŞEYİ YAZIYOM KIZMIDINIZ DİMİ:)

12 yorum:

  1. ciddi ciddi okurken nisan şakası olduğu hiç aklıma gelmedi hadi iyisin kızmadım.. :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de aklıma gelmedi şaka olduğu.

    Neyse hadi kızamadım sana:))

    YanıtlaSil
  3. okudum yazını resmen dondum kaldım valla yorumda yazamadım burak rahat vermedi şimdi açıp gerçekten mi ne oldu sonra diye yazacaktım ki şaka olduğunu gördüm alemsin valla..

    YanıtlaSil
  4. Deli hatun yaaaaa....:)

    YanıtlaSil
  5. siiyah süt;sağol kızmadığın için sevindim:)

    aylincim hoşgörün için teşekkür ederim:)

    neclacım;hehe nasıl ama 1 nisan şakam.iyi sende kızmamışsın iyi iyi sevindim.

    dilek bacı;sen kanmamışsındır geç geldin gündüz okusaydın görürdüm seni

    YanıtlaSil
  6. 1 Nisanınız kutlu olsun :)
    Ziyaretinize teşekkür etmek için uğradım. Blog işini ne zaman çözebilirim bilmem, şu anda toz toprak inşaat sahası. Yine de birşeyler yüklemeye çalışyorum. Umarrım yorulmamışsınızdır. :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ben şaka olduğunu tahmin ettim de senin bize yapacağın hiç aklıma gelmemişti yani kızmadık kızmadık

    YanıtlaSil
  8. nihal erpeden;sizde hoşgeldiniz.çok beğendim yaptıklarınızı takipçinizim:)
    yok yorulmadım hoşuma gitti yaptıklarınız kolaylıklar diliyorum:)

    nilerk;canım sağol anlayışın için:)

    YanıtlaSil
  9. orjinal şakaymış.

    şaka için kızılır mı yahu :)

    YanıtlaSil
  10. Tahmin etmiştim gerçi şaka olduğunu ama aksini düşündükçe tüylerim diken diken oldu:)

    YanıtlaSil
  11. valla kanmazdım heralde...helede sabahın 07:30'un da öyle bi olaya şahit oldum ki...ama burada anlatamıycam...dur mail atıym:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)