Sayfalar

1 Nisan 2011 Cuma

SİZ OLSAYDINIZ......

Arkadaşımın iş görüşmesi nedeniyle beraber yola çıktık.Görüşme yapılacak bina ya geldiğimizde  son kez kendine çeki düzen vermesi için wc ye gitmeye karar verdi bende "sen gir ben dışarda bekleyeyim "dedim.
Ben kapıda beklerken yanıma çocuklu bir bayan gelip
-bir kaç dakika çocuğa gözkulak olurmusun" dedi.
Ben de istemesem de (sonuçta mesuliyet ağır gelebilirdi.)olur dedim.
Ben çocukla ki yaşı 3 yada 4galiba konuşmaya çalışıyorum sıklımasın diye.Bu arada arkadaşım wc den çıkıp hadi gidelim dedi .Bende durumu izah edince beraber beklemeye başladık.bir süre sonra tam sıkılmaya başlamışyık ki baktım çocuğun annesi yanımız dan gidiyor ve bizim tarafa hiç bakmıyor.
ben şaşkın şaşkın
-hanımefendi hanımefendi diyerk önüne atladım .Kadın gayet soğukkanlı bir faziyette "buyrun "dedi.Nasıl yani oldum :)
Çocuk diyebildim sadece.
Kadın tuhaf tuhaf bakmaya devam edince kadına "çocuğunzu alın dedim.
o da bana "ne çocuğu benim çocuğum yok ki ben evli bile değilim "dedi
hayydeeeee gel burdan yak:)
bir o söyllüyor bir ben neyse ben akıl edip polisi çağıralım dedim.
Neyse ki yakınımızda bir güvenlik görevlisi vardı yanımıza yaklaşıp ne olduğunu sordu.B.r ben anlatıyorum kadında durur mu oda arlarda girip kendini savunuyor.
Güveblik görevlisi "peki öyleyse ortayı açın dedi.Çocuğu ortaya koyup bir yana benim geçmemi bir yana diğer kadının geçmesini istedi.Kime giderse çocuk onun çocuğuymuş.Allahım ilkelliğe bakarmısınız:)
Neyse kendimden emin ben denileni yaptım kadın öyle.
Çocuk ortada bir bana bakıyor bir kadına sonra olan oldu çocuk bana koşarak(yürümüyo bile:) gelmeye başladı..........

15 yorum:

  1. Eee sonra ??Ne bicim bir is yaa.Bir nisan sakasi falan mi ?

    YanıtlaSil
  2. çok kötü bir durum..ben olsam donakalırdım.. :s

    YanıtlaSil
  3. AY İNANMIYORUM AMA SONUCU MERAK ETTİM NE OLDU

    YanıtlaSil
  4. Şaka gibi :)))şaka değil değil mi ? eee sonrasında ne oldu çook merak ettim...

    YanıtlaSil
  5. eee sonra ne oldu kamera şakasıymış dersen hiç şaşırmam

    YanıtlaSil
  6. Aaaa ağzım açık kaldı , sonra ne oldu çok merak ettim?

    YanıtlaSil
  7. 1 nisan değilmi ? Aksini düşünmek bile istemiyorum şekerim :)

    YanıtlaSil
  8. Varyaaaaaa çok fenasın sen... açtım postu okudum "Aman allahım kızın başına ne iş gelmiş" dedim ama sonunu yarım bırakınca anladım şaka yapıyorsun dimi.... :)

    YanıtlaSil
  9. Ama şöyle yapalım diyorsun ki siz olsaydınız ne yapardınız dimi:
    ben bulunduğum yerde bir güvenlik kamera kaydı olup olmadığını önce sorardım yoksa farketmez çocuğu alıp polise giderdim sonuçta o çocuğun benim olmadığını her şekilde ispatlarım ama önemli olan kadının amacının ne olduğu ve çocuğun üzülmemesi yada kullanılmaması. oldumu şekerim sen yaptın peki(yada ne yapardın desem daha doğru olur)

    YanıtlaSil
  10. alaca karanlık kuşağı filmlerine benzemiş:)
    şaka mı bu!

    YanıtlaSil
  11. Cidden şaka gibi!
    Gerçeklik payı var mı bunun :D

    YanıtlaSil
  12. eee sonrası yok mu ya:D

    Harbi çok enteresan olmuş:D:D:D

    YanıtlaSil
  13. cevabım iki de saklı ama kızmak yok:)

    YanıtlaSil
  14. Çok iyiydi yaaa:)
    Blogunu çok sevdim.Burayakadar okudum şimdi uyumaya gidiyorum.
    :)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)