Sayfalar

8 Nisan 2011 Cuma

PEÇETE TRANSFERİ ANLATIMI

Şimdi başlığı yazdım ama utanarak :)çünkü bu iş bana kaldıysa vay ki  ne vay:)
Ben daha önce yaptığım yenileme çalışmalarımı yayımladıktan sonra bana gelen yorumlardan bazıları  nasıl yaptığımla ilgiliydi.Ben yorum kısmında buna cevap vermek istesem de pek başarılı olamayacağımı düşündüm zira hem anlatım zayıf:) hem de ben görsel olarak analatırsam daha anlaşılır olacağını düşündüm.
   Ben peçete transferini HOBİM VAKTİM ve NESLİHANIN sayesinde ve de yönlendirmeleriyle öğrendim.Teşekkürü bir borç bilirim:)

Evet başlayalım önce gözünüze ilişen,atmaya kıyamadığınız objeyi elinize alın değiştirme başlıyooooooooorr:)
malzemeler;su bazlı akrilik boya(hobi marketlerde satılıyor).zemin fırçası ,peçete tutkalı.vernik.peçete(tek katı kullanılacak)

ben bildiğimiz salça kavanozunu alıp tüm yüzey kapanana kadar beyaz boy ile boyadım(peçete transferinde açık renk şart peçetenin iyi gözükmesi için)ben 3 yada 4 kat boyadım

peçetemiz bu (yeğenime vereceğim için eğlenceli olsun istedim:)

boyam ve fırçam onlarında gönlü kalmasın diye resmini çektim:)
peçetelerimizin yapıştıracağım yeri manikür makasıyla kestim

ve tek yapıştıracağımız katı ayırdım

boyanan objenin  üstüne koyup fırçayı tutkala dürüp peçetenin üzerinden geçtim-yapıştırdım

bunlarda yapıştırmanın bitmiş hali


ben dediğim gibi yeğenime vereceğim için biraz renklensin istedim aslında tamda istediğim gibi yapamadım :(

maksat nasıl yapıldığını görmek isteyene göstermek olduğundan pek de takılmadım doğrusu
sıra verniklemeye geldi.Evde sprey vernik vardı onunla da  vernikledim.aşağıdaki resimlerde verniklenmiş halidir




Evet işte bu kadar ama dediğim gibi bende bu işte acemiyim hatta verdiğim iki adresteki yapılanları görünce bana gülmeyiniz olur mu?
Kendimce bir şeyler yapıyorum yaparken de mutlu oluyorum:)Oğlum bir büyüsün gitmek istediğim kurslar var biri bu ahşap boyama diğeri de dikiş bakın o zaman kim tutar beni:) belkim o zaman beni link olarak verirler "ay burda bir sezobigo var neler yapıyor neler":) 
ya da belki işi büyütür pasajım olur :) ay çok mu uzattım ne:)
Benden bu kadar  iyi geceler

27 yorum:

  1. amanda aman hiç güzel olmamış!!!!
    Bu şekilde yapıpda beğenmediklerin varsa ben alayım canımmmm. Hayır anlayamadımda cidden mi güzel olmadığını düşünüyorsun ?

    YanıtlaSil
  2. hayatın tatları;valla dün gidip geliyor bakıyorum en sonunda sezo ya sence nasıl olmuş dedim
    "hıı güzel olmuş "dedi
    cevaptan memnun kalmayınca para verip alırmısın dedim
    "yok almam "dedi.bozulduğumu görünce sen yapıyorsun ya niye para vereyim dedi:)
    yani ben şimdi beğenmedim ee sezoda burun kıvırdı :(
    daha ne diyim yani:)

    YanıtlaSil
  3. Hiç güzel olmamış banada yap :)))

    YanıtlaSil
  4. al sezoyu vur sedoya :) bende de öyle bir koca var.
    bigom tek tereddüt ettiğim. peçete çok ince ya. tutkalı üzerine vururken yırtılma yaşanmaz mı?
    ben çok beğendim. evde rulokat kutum var. boyayasım geldi. hazır yarın da yaptığım hediye için malzemeciye gidecektim.

    YanıtlaSil
  5. Öyle deme canım kendine haksızlık etme bence çünkü oldukça güzel anlatmışsın.Bende merek ediyordum bu işi ilk konserve kutusunda deniyeceğim salçada olur dimi:)

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli... gayet de güzel... güle güle kullansın yeğen. :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler sezobigo, çok faydalandım, kaydımı aldım, deneyeceğm:)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş ve de çok güzel güzel anlatmışsın.Güle güle kullansın ufaklık.

    YanıtlaSil
  9. Ben çok beğendim ellerine sağlık canım ve açıklamalı olarak anlattığın için ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. ülküm yetre ki iste hemen yapayım:)

    küçük mucizem;:))
    hiç birşey olmaz ilk seferlerde benim ki buruş buruş olurdu ama yırtıldığını hatırlamıyorum ki yırtılısa da çıkarır yeniden yapıştırırsın .ayy ben de ilk rulo katla başladım desem:)
    blogda var bak bakalım aşama kaydetmişmiyim:)
    sen daha yapmadın dimi şu hediyeyi geç kalmayasın :)

    YanıtlaSil
  11. yeşimcim sağol.olur olur benim neler boyadığımı görsydin:)
    bu kayıttaki de salca kavonozu:)

    ruşen;çok teşekkür ederim ruşen.hoşgeldin bu arada görüşmek üzere.bir iade-i ziyaret gerçekleştireyim:)

    fadişim;sizin için yaptım eğer faydalı olduysam sevindim:)

    sevtapcım teşekkür ederim canım inşallah beğenir yeğen malum günümüz çocukları pek değer vermiyebiliyorlar:)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık, çok tatlı olmuş, bende denemek istedim.

    YanıtlaSil
  13. aylinim;işe yarar umarım:)

    yerdenuzak;boşver sen boyamayı yüzük saatin nerden aldığının resmini çek:)
    şaka bir yana işine yaramasına sevindim:)

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuş... Zaten ben sitenin başlık yazısına kapılmıştım. Bir de ürettiklerinizi görünce daha da sevdim. Ellerinize, gönlünüze sağlık

    YanıtlaSil
  15. Janım janım janım. :))
    Ne güzel olmuş, ellerine, emeğine, yüreğine, anlatımına, klavyene, bilgisayarına sağlık. :)

    ****

    Peçeteleri ayarladım, dışarı çıktığımda göndereceğim. Bilgin olsun. :)

    YanıtlaSil
  16. GÜLSÜM GÜVEN TUNCER;çok teşekkür ederim çok sevindim yorumunuza:)

    hobim vaktim nurcanım;ayy bu yorumu senden duydum ya kim tutar beni:)
    ben gidip bi kaç parça bişey boyayım:)))))))
    peçete için de ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş ayrıca anlatımın içinde sağol şekerim :)

    YanıtlaSil
  18. ay çok beğendim seninkiler süper valla...benim boyadıklarımı bi görsen gülmekten ölürsün....bi ahşap çatlatma yapıyorum...çatlatmadan başka herşeye benziyo .....

    YanıtlaSil
  19. dilek;göstersene merak ettim:)ben bilmiyom çatlatma felan bi bildiğim bu birde bununla ilgili kayıt yapıyorum bak hadsizliğe:)

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel olmuş canım ,ellerine sağlık.Yeğenin bayılacak...

    YanıtlaSil
  21. estağfulullah arkadaşım...valla seninkiler daha güzel...zaten o kadar uzun zamandır yapmıyorum ki...valla o'na zaman bulamıyorum artık:))

    YanıtlaSil
  22. Eline saglik cok sirin olmus.Benim de buna bezer lisede yaptigim bir davulum vardi.Cöpten buldugum bir salca kutusunu kullanmistim :)

    YanıtlaSil
  23. anlatım için teşekkürler.eğlenceli olmuş ellerine sağlık..
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  24. Neden olmasın,olur tabi,biz istedikten sonra...Çok güzel olmuş Sen yaptığını beğenmiyorsun ya,benim yaptığımı göstersem ne dersin bilmem.o kdr berbat yani:)bir daha heveslenip de yapar mıyım bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  25. Çok şeker ve çok çok güzel olmuş bence kendine haksızlık etme ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  26. Anlatman çok güzel olmuş.Yeni başlayanlar için süper.Ben hiç bilmiyorum mesela nasıl yapılır.Belki senin yazdıklarını okur ve uygularım;)))

    YanıtlaSil
  27. çok güzel olmuuuuuşşş bi de begenmiyosunuz ya peeess :) kendinize haksızlık etmeyin

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)