Sayfalar

3 Nisan 2011 Pazar

PARKA GİTMEK İŞKENCEymiş:)

Çarşamba günü seminer sonrası BURCU ve ANNEMle çocukları parka götürelim dedik .Ne zormuş şu park olayı yahu.İnsanın beli kırılıyor resmen .Ay bundan sonra mecburiyetler dışında SEZO götürsün yoksa sağlam bir karısı olmayacak.Salıncakla kanan çocuk kaydırağın tadını aldı başka hiçbir şeye kanmaz oldu:(


Parka mı gittik mertle savaşmaya mı belli değil.Hayır!,Yapma!,Dur lar havada uçtu resmen .Yok ben evimde mesut ve mutluymuşum.Birde belin açıldı göğsün gözüktü çekiştir.Ne kadar da açıksam da millete malzeme vermeye gerek yok:)
şimdi de fotolarla günü anlatayım

garibim burcunun evi savaş alanı gibi kendi iki tanesi yetmiyor gibi bir de benim oğlum ve her daim ondan hizmet bekleyen ben:)
çayım nerde burcu?
 yanında birşey yok mu? burcu:)
büyük olana bakıp ee işte, o onları oyalarken siz işinize bakın dedikodu yapın demeyin inannın o onlarda daha bebek:)
yanlız ne zaman derin dedikoduya dalsak üçüüde ağzı açık bizi dinliyor:))))

gittiğiz yerde misafir gibi oturmak yok yazık zeynep in tüm eşyaları oğlumun bu bebek arabası dahil bakalım bize daha ne kadar tahammül edeckler:)
ne döndü evin içinde bir görseniz:)

bu da ilk gördüğümüz parka kendimizi atışımız .

burcunun bakışı sizce de gitselerde rahatlasak bakışı değil mi?:)

işte olay bu allahım şu kay kay olayını parktan kaldırılmalı.bir kampanyamı başlatsam ne .O mu ? kayacak ben  mi?(biz mi-diğer resimlerde göreceksiniz biz kimiz diye:))

çocuğu bir türlü bırakmadım burcu nerdeyse dövecekti beni.
-bırak şu çocuğu abla demekten bıktı ama ben bırakamadım:)
mert kuşu da kendini saldıkça saldı kaycam diye:)

bizde bari bu kadar çıktık resim çekilelim dedik.yani çocuk bırakmadım kaymaya hahahaaaaaa
çocuk kaydırağı kayılmayan bir şey sanacak ona yanıyorum:)

hani" biz "demiştik ya işte biz
annem,burcu ,ben,mert,zeynep ve barış hepimiz kaydığın şu gezilen tahta kısmındaydık:)

allahtan sağlam yapmışlar.:)Ne zor birşey yarabbi çocukla parkta oyun oynamak:(

en sonunda burcu duruma el attı .Malum tecrübeli aldı merti tersten de olsa başardı kaydırmayı:)

kaymanın zevkine varan oğlum artık tek kaymak için kaçış yolunda:)

bu da artistik pozlar herşey bitmiş.Nazım gibi derinlere bakmalar:)

bir de buraya bakayım:)

salıncakta daha iyi diye (yani peşinden koşma yok diye koyduk ama alttan çıkmaya çalıştı:(kaydırağa gidecekmiş:(

bu cimcime ise kaçmak için salıncakta ayağa kalmaya çalıştı:)

zorla onları parkın olmadığı yöne çektik.çok yoruldum çok.ben yaşlanıyor muyum?pimpirikli miyim?yoksa uğraşmak mı?istemiyorum yada hepsi birden(felaket anne profili:()

oğlumdan bu kadar mı?bakışı :)
 ya, ben mi abartıyorum yada bilmediğim taktikler mi var?:)

15 yorum:

  1. bazı parkların tabanı kum oluyor o daha bi işkence oyundan sonra çocukların aykkabısının içi kum vs doluyor:s ..güzel eğlenmişsiniz ama :)

    YanıtlaSil
  2. resimler çok güzel,çocuklar çok şeker maşallah.
    yaşadıklarınız okadar tanıdık ki her seferinde tövbe eder tekrar parka gideriz biz de:)

    YanıtlaSil
  3. Çocuk olupta parka bayılmayan var mı:)Benim de çok belim ağrırdı küçük olan kaydıraklara yukarıya çıkmadan aşağıdan oturturdum ve az kaydıkları zaman hemen tutardım tekrar oturt tekrar tut derken müthiş bir bel ağrısı eşlik ederdi:))
    Öyle öyle öğrendiler şimdi hiç korkusuzca kendileri çıkıp kayıyorlar:)
    Bir de park bizim evin tam karşısında:))))

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker yerim onu ben. Bunların hepsi normal bunları yapecek annesi büyüyor ve her gün yeni birşey keşfediyor ve her keşifi deneyip öğreniyor güzel yorgunluklar bunlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bu posttan almam gereken ders;Bebeklerimi kocişkonun ya da dedelerinin parka götürmesi gerektiği ve kaydırağa hiç bindirmemek :) Yorucu olmuş ama çok güzel fotoğraflar olmuş.İkisi de ısır beni diyor,maşallah.Mutlu haftalar canım...

    YanıtlaSil
  6. kuzu bunlar kuzu, nasıl güzel eğlenmişler bir arada. hava da iyiymiş şansınızdan:)

    YanıtlaSil
  7. resimlere bakıp ,yazını okuyunca o günlerim geride kaldı diye şükretmedim desem yalan olur.
    Allahtan çok çabuk unutulabilen yorgunluklar bunlar.
    Bu yakışıklı için sık dişini annesi .çok yakında elini tutmanı dahi istemiycek çünkü.
    ikinizide öpüyorum....

    YanıtlaSil
  8. çok evham yapmışsın güzelim azıcık rahat olda sende zevk al çocukda mutlu olsun..bizim hergün 2 saatimiz parkda geçiyor oturuyorum bir bankın üzerine burak ne isterse yapıyor onun mekanı nasılsa..gerçi seninki biraz tıfıl azıcıkda büyüsün sende zevk alırsın gitmekten şimdi düşecek diye aklın gitmiştir..ama olsun keyifli geçmiştir yinede dimi

    YanıtlaSil
  9. bunun bi yöntemi yok canım...biz pimpirikli anneler çocuk şöyle 6-7 yaşına gelene kadar muhtemelen park bizim için işkenceden başka bişey olmıycak..ve siyah süt'ün de dediği gibi tabanı kum parklar var daha korkunç...ağzı gözü kum doluyo:(

    YanıtlaSil
  10. siyah süt;ay bide o var dimi:( deme nasıl eğlendik nasıl:)

    onlar uyurken;galiba aynısı bize de olacak her seferinde de vır vır konuşacağım:)

    aylincim;ya ben daha başında havlu attım.yakında gözüken bir park yok ama tuttururlarsa hemen gideriz bir de yol ooooooooo benim işim çokmuş:)

    çeşnici handan;ya herşeyi birden öğrense olmaz mı?ben de ki bel ağrısına başka da birşey iyi gelmez galiba:)


    sevtap;senin işin daha zor arkadaşım allah kolaylıklar versin .sana tavsiyem uyu uyu uyu:)

    birdy;evet fena sayılmazdı artık hava kapalı olsun diye dua mı etsem ne?:)

    emelden;doğru söylüyorsun neleri unutmadık bunuda unuturuz:)
    size deacil şifalar diliyorum

    neclacım;dimi de demek le olmuyor ki:)ay yakın olsan sana verirdim ben sana çay demler yanına birşeyler hazırlardım rüşvet sanma lütfen.yapardın dimi:)

    dilek bacı;yuuhhh daha 6 senem mi var yuuuhhh naptın bacıya öldürdün beni:)ıııyyy o gerçeği hiç deme:)

    YanıtlaSil
  11. valla kaan 4,5 yaşında..halen parkta peşinden koşuyorum...çocuktan çocuğa ve anneden anneye farkediyodur heralde ama bence 6-7 yaşında rahata ericem...imşallaaahhhh:)

    YanıtlaSil
  12. dilek bende çözümü parka babasıyla göndermeyi buldum:)
    yoksa nasıl geçer 5yıl:)dimi ama

    YanıtlaSil
  13. yahu ben benimki hoplasın zıplasın istiyorum sen çocuğun yakasını bırakmıyorsun. nasıl iş bu. benimki ağır abla. salıncaktan inmez o kadar. koşsun tırmansın, kaysın nerdeee.
    ama işkence konusuna kesinlikle katılıyorum. çok kasıyoruz.

    YanıtlaSil
  14. Hahaha ve yine ha :)) Sezo ya bi park olayi bu kadar mi guzel anlatilir :))) Ben cihan ayaklansa da parka gitsek derken korktum beaa :( Ama iyi antreman spor olmustur senin icin :)))

    YanıtlaSil
  15. küçük mucizem;ay buluşalım sen gel benimkinle ilgilen söz bende seninkinle ilgileneceğim:)

    gülcüm;inan benimde hayallerim vardı ama hiçbiri hayalimle örtüşmedi:(
    zooooooooooorrrrrrr bu kadar diyorum:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)