Sayfalar

12 Nisan 2011 Salı

OĞLUMUN KAÇIŞ YERİ

Ne zaman anemle babam bize gelse bizim ki pek ağır abi rollerinde oturduğu yerden kallmaz bir naz bir niyaz:)
Gider koltuğuna (neden se pek bir sahip çıktı bu koltuğa:)alır eline kitabı görende üniversiteye hazırlanıyor, başını kaşıyacak vakti yok.Yazık başını kitaptan kaldıramıyor  diyecek(aman bu kadar uzun lafı diyecek kişinin nefesine sağlık dilerim:))












 ya da  eline benim telefonumu geçirse ki yasak telefonlarımızı ellemesi.Gidip yasağın tadını çıkarırcasına oturup  başlıyor kurcalamaya:)








oğlumun kombinine bakıp yuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh diyenler sizleri kınıyorum:) napayım habire birşey yiyen bir ana-oğul ikilisiyiz ve de oğlum yeni yeni öğreniyor kendi başına yemeyi.Buda bizde fazlaca üst değiştirmesi demek.Eeeee haliyle her seferinde de uyuymu sağlamak pek mümkün olmuyor:(((((
lütfen seyirci içeriğe odaklan!konumuz üst başa değil diyerek uyarmayı oğlumun gelecekte bunları okuyacak olmasını(ve de annem beni rezil bir şekilde giydirmiş dememesi) düşünerek bir borç biliyorum:)

26 yorum:

  1. ben üst başa hiç bakmamıştım zaten ta ki sen diyene kadar:D Koltuğa takıldım kaldım ben, güzelmiş he bende olsam kalkmam ordan:D:D

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben o paşayı ne güzel oturmuş öyle:)
    O kıyafet kombinlerini hiç sorma günde kırk kere üst değişiyoruz bizde:))

    YanıtlaSil
  3. amak-ı hayal;:)olsun ben sağlama yaptım:)
    ben onu 10 milyona aldım desem sigara yanığı gibi deliği olduğundan indirime girmiş kaptım bende:)

    aylinim:evet koltuk şekline uygun oturuyor:)kıyafetler anca bu kadar:)

    YanıtlaSil
  4. koltuğunu yesinler heheh :D

    YanıtlaSil
  5. ne varmış paşanın kombininde? sen benimkilerin ev halini görsen " anaları nerede bu yavruların" dersin...giy çıkar kombin mi kalıyor Allah aşkına...

    YanıtlaSil
  6. Yerim ben o bilmişi çok şeker maşallah.

    YanıtlaSil
  7. yerim ben seni yer maşallah.Koltukta pek rahat görünüyor ama haklı yakışıklı :) Bu arada her haliyle çok ama çok yakışıklı ve tatlı.

    YanıtlaSil
  8. Amaaannnn ev hali...sen yavrunun şu kombinine laf ediyosan beni görsen yuhlarsın heralde...bazen tam besleme modunda yaşıyorum sanırım...saç baş bi yerde...üst baş perişan..:)

    YanıtlaSil
  9. sen söylemesen kimse üste başa bakmayacak ve önemlide değil çünkü herkes aynı durumda sürekli uyumlu şeyler giydirecek bolluk nerdeeee???? fotolar çok güzel maşşallah akıllı çocuğun hali başka :)

    YanıtlaSil
  10. çocuk ben sana kurban olurum :)
    ooofff of...ben de küçük çocuk istiyorum...benimkilerin evlenecekleri yok...bari sizlerin kuzucuklarıyla idare edeyim...
    ben çocuk kokusunu o kadar çok özledim ki:(

    YanıtlaSil
  11. utanıyor mu acaba yoksa böyle yapıp ilgi çekmeyemi çalışıyor siz bide 2 dk da bir dönüp oğlum gel falan diyorsanız kesin naz yapıyordur..ALLAhım ya büyümüşde küçülmüş vallaha bunlar daha nelerini görücez bakalım benimkide geçen çorabını çıkarmaya çalışıyor yapma deyip bir ters baktım diğer odaya gitti orda çıkarmış anne gelme diyede de ağırıyor bi gittim çorabını giymeye çalışıyor ben gelmeden...illa kendi dediği olacak ya..canım boşver ev hali çocuklar hep öyle benimkide külotlu çorabla dolanıyor hep öyle çekiyorum resimlerini büyüdüğünde rezil ettin beni diye benimki söyliycek valla

    YanıtlaSil
  12. konbini kim tutturuyor sezobigocum:))çok şeker maşallah:)

    YanıtlaSil
  13. :))) Cok tatli yaa.Ne kadar olgun bir tavir o öyle.
    Valla ben hic üstüne basina bakmamistim,konunun tamda icindeydim.Sen farkettirene kadar.
    Biz de evde öyleyiz.Ama disarida behlül gibi dolasiriz :)

    YanıtlaSil
  14. sema;siyah sütümüz semaymış demek:)yeme yeme:)


    neşeli haller:)güldürdün beni:)napayım kendimi yanlız hissetmiyeyim herkes konuşsun diye de yapmamıştım ama iyi olsu:)

    çeşnici handan;biraz bilmiş kabul:))

    sevtap sağolasın bu durumda yakışılı dedinya biz seni ve doğmamış bebelerini çok sevdik:)))))))9

    dilek;doğru dikelk bacı bunlardan kötüleri de var da koymuyorum:))

    çocukca yaşamak;tamda isminle alakalı bir durum bu galiba çocukça yaşamak işte böyle hesapsız uyumsuz yaşamak bazen:)

    figen abla;ne olacak halimiz ben seni imrenirim sen küçük çocuk istersin:)

    YanıtlaSil
  15. neclam;ikiside var desem:)
    ay seninkide az değil hani:)

    külotlu çorap olayına hiç girmeyelim çünkü çoğu zaman kurtarıcımdır benim hemide rahat:)ohhh bol bol aldığım şey diyebilirim.


    efeve eren;yoktur dimi tutturan:))))

    yazan anne;vaayyyyyyy behlül ha :)

    YanıtlaSil
  16. üst baş deme bana. yetiştiremiyorum. hele kreşte su damlasa değiştirmiyorlar mı? uyuz oluyorum. yıkanmaktan eskidi kıyafetleri kızımın.
    koltuğunuza bayıldım. yerim olsa hiç düşünmez ben de alırdım.

    YanıtlaSil
  17. paşanın duruşa ağırlığa bak sen.o kırmızı koltuk pek hoş canım.üst başa kim takar oğlan çocuğunda.kız olsaydı görürün sen yorumları.hadi yırtmışsın gene:))

    YanıtlaSil
  18. ben buy paşayı yerim yaa:))
    inanılmaz tatlı oluyor bu büyüdükçe...
    allahım sağlık sıhhat versin inşallah....

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel bir post olmuş, ayrıca ben kombini beğendim, biz de pek farklı değiliz, neyse ki henüz farkında değiller ne giydirdiğimizin:)

    YanıtlaSil
  20. oğlunun kombini hiç dikkatimi çekmedi zira bende çocukları evde hediye paketi gibi gezdirmeyen annelerdenim.önemli olan rahatlığı.hatta bende öyle bir hal aldımki bazen saçımı taramayı unutuyorum ama bu pasaklılığa giriyo cnm:)son olarak yasaklar hep tatşıdır diyorum.

    YanıtlaSil
  21. Bloguna ilk defa girdim tesadufen gördüm diyebilirim. Oğluna olan sevgin ilgimi çekti. Allah bağışlasın çok da zeki bakışları var. Ağır abi olacağı da şimdiden kesin.:)
    Bu arada birlikte olan resminiz çok güzel.O sana ve en çok da sen ona güzellik katmışsın.

    YanıtlaSil
  22. Ohhh koltuğumuzda pek rahat belli ,yakışıklımızda pek yakışmış oraya :)

    YanıtlaSil
  23. uyarın beni bakmaya yöneltti:)
    Çok rahat görünüyor seni de hiç takmamış anlaşılan bozmamış hiç duruşu gayet dikkatli:)

    YanıtlaSil
  24. Hay Gülçin Allah tependen baksın e mi? Burda bile güldürdü beni..

    Sezom elleşme çocuğuma, kendi dünyasında o

    YanıtlaSil
  25. küçük mucizem;:)orada ilgiyi böylece göstermiş oluyorlar akıllarınca bilmiyorlar ki evde o desen olunca anca üzerinden çıkar:))bende çok beğenmiştim bide fırsat geçince elime almıştım:)
    emzieme koltuğum olacak diye sezoyu kandırmıştım:))


    sitarem;ya yapma kız olsaydıda bende pek değişmezdi sanırım yeteneksizmiyim neyim.ağır abi o teyzesi:))

    mintinin mutfağı;canım sağol yorumun için seninkinide bir görsek büyümüştür o şimdi:)
    hepimize inşallah canım:)

    fadiş;bak doğru ilerde onlardan zılgıtı yersek şaşırmam bunmu giydircen diye:)

    serpil;ne bilim işte bakılır diye önlem aldım:)hediye paketi hahaha:)
    alem hatunsun:)

    tan ;hoşgeldin bende gelmek istedim bloğunuza malesef olmaddı:(
    güzel sözleriniz için teşekkürler

    özi nin hobiler;canım sağol rahat galiba kalkmıyor ordan:)

    YanıtlaSil
  26. nehir ida;:( yazmasaymışım:) evet tam da dediğin gibi TAKMIYOR:)

    deli anne;oldu canım senin yazılarının altına kapak yapıcam bu lafı:)))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)