Sayfalar

23 Nisan 2011 Cumartesi

MALESEF:(

Malesef oğlum hasta:( dün iki kere fışkırarak kustu daha ne oluyor demeden ateşi de çıktı.Gittik doktora ama bu sefer aile doktorumuza değil.daha önce anlattığım gibi teşhisi dilin ucundan anladığı için dahi doktorumuza bu sefer zahmet vermek istemedik ve özele oğlumun doktoruna gittik.Maalesef ki geniz akıntısı gene:(
Çok üzülüyorum bu duruma bu kaçıncı sefer aynı teşhis ve ardından yüklenen antibiyotik:(.
Gerçi allah beterinden saklasın diyorum hep ne durumda olup şifa bekleyenler var biliyorum.Az önce kendi oğluda hasta ebru soruyordu "nasıl "diye.Halimize şükür biliyorum antibiyotik bitmeden iyileşecek kuşum .
        Bu durumlarda hep büyükler der ya sana geleceğine bana gelsin diye.Bizim evde ki hali ise
-paşama -sevgilime geleceğine BUSH 'a gelsin ,OBAMA'ya gelsin şeklindedir:) Tabi bu durum sevmediklerinizle çeşitlendirilebilir.
       Blog gezmesine çıkıyorum  bir bakıyorum ,hastalık herkesin  kapısını çalmış:(
Geçen hafta kaan hastaydı:(  şu anda aklıma gelmeyip geçmiş olsun dediğim bir sürü blog sahibesi var maalesef:(
Yaz gelse de biraz ara versek dimi ama.
         Neyse oğlumu yatırdım(babası zaten sızmış koltukta)Öylece yazmak istedim ve yazdım.Allah şifa bekleyen tüm evlatlarımıza şifa nasip etsin.Keşke hiç hastalanmasalar ama madem oluyor en hafif şekilde atlatmalarını diliyorum allahtan.
(eminim okuyan herkes bir amin der:))


saçı da inek yalamış gibi olmuş:)


çok kibardır çok.resimlerin blog da yayınlanacağını anladı "istermisiniz?"diye soruyor:)



*Resimlerin durumla hiçbir alakası olmayıp "bunları ne zaman yayınlıcan koy işte" diyen iç sese eşlik edişimdir:))

35 yorum:

  1. Kocaman bir amiiiinnn...
    Gecmis olsun.
    Sorma bu hastalik hallerinden bik-tim
    su hastaligin obamaya busha gelmesi güzel fikirmis.
    Cok hossun bigocum :)Enerjin hic bitmesin ins..
    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. Çooookk geçmiş olsun..ve tabii amin..Allah kimseyi yavrusuyla imtihan etmesin...Şifa versin tüm hasta yavrulara...

    Fotolar ise süper ...saça yaptığın yorum daha süper:))) bu arada ikram etmiş markarnasından.. yerim valla...acıktım sanırım...

    Çabucak iyileşmeniz dileğiyle çok geçmiş olsun tekrar...

    YanıtlaSil
  3. Acil şifalar diliyorum canım:( Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. çok ğeçmiş olsun canım.açil şifalar dilerim....

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çok geçmiş olsun geniz akıntısı çok sık tekrar ediyorsa mutlaka bir kulak burun boğaz doktoruna götür bence geniz etinden kaynaklı olabilir eğer ilaçla düzelecek durumda ise erken müdahale iyi olur tatlım.Berraktan sonra geniz akıntısı ve ateş dendiği anda aklıma ilk geniz eti geliyor ve normal çocuk doktorları maalesef bunu göz ardı ediyorlar.Röntgenle kesin teşhis konulabiliyor.
    Tekrar çok geçmiş olsun canım:(

    YanıtlaSil
  6. benim dünyam;çok sağol canım

    aslı;sağolasın aslım.
    böyle demek insanın içini rahatlatıyor:)
    çok sağol canım benim bende öpüyorum:)

    dilek;sağol bacım.amin aimn(bak şidi de rol caldın amini sen diyecektin:))

    siz söylemeden saç için ben dyiyim dedim:)
    çok sağol dilekçim.

    nurefşan!ın annesi;çok sağol teşekkür ederim.


    halime;çok teşekkür ederim

    ikiz annesi;aylinim zaten daha ilk ateşlenip doktora gittiğimizde oğlumun bademciklerinin büyük olduğunu en ufak soğuk algınlığı yada evden brinden hemen kapabileceğini-geniz etinden kaynaklandığını söyledi:(
    işte antibiyotiği yiyip iyileşiyoruzda geçen hafta sezo gripti hemen kuşuma geçti:(
    Çok caba sarfettik ama malesef geçti:(
    yani yaz gelsinde bari gripten dolayı hastalnmasınlar.
    canım çok sağol

    YanıtlaSil
  7. Amin canım.Çok çok geçmiş olsun.Havalar bir ısınsa da kurtulsak şu hastalıklardan.Bu arada yakışıklının bayramı kutlu olsun kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. sevtap çok sağol canım.
    bayramı oğlumun doğru söylüorsun:))
    sabah kutlarız oğlumla:))

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun canım merak ettim dünde aramışsın ben burağı uyutuyordum ardından eşim geldi eve benim balkon yine geçenki gibi oldu burada fırtına var müthiş bir yağmur yağıyor inanamazsın dün sinirden kuduruyordum resmen onlarla uğraşmaktan sana dönemedim neyse bugün nöbetçi nasılsa ararım seni gün içinde kuzu ne masum öyle ya öpüyorum sizi canım
    paşanında bayramı kutlu olsun daha nice bayramlara

    YanıtlaSil
  10. Allahtan acil şifalar diliyorum.Antibiyotik bitmeden iyileşir gibi oluyorlar antibiyotiği tam kullanmazsak tekrar ediyor,çok düzenli kullanmak lazım.Çabuk iyileşir inşallah miniğim,sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Önce bir amin kadın istemiş yoksa demezdimd ermişim :)))
    O makarna uzatan elini öperim senin paşam sağol :)
    Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum :)
    Kıskana kız annesi senide öperim :)

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun umarım kısa zamanda atlatırsınız birde duam için kocaman bir aminnnnnnnnnnnnnn diyorum :)

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun canım aminnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun, oğlunuza acil şifalar diliyorum. Biz de göz nezlesi olmuştuk daha atlatamadık ne yazıkki. Hastalık havası var zaten ne kadar dikkat edersek edelim bir yerlerden kapıyoruz işte ama en önemlisi sizin de belirttiğiniz gibi hafif şekilde atlatabilmek.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun.Umarım kısa zamanda atlatır.İyi bayramlar:))

    YanıtlaSil
  16. Amin canım inşallah. Geçmiş olsun kuzuya inşallah tez zamanda iyileşir...

    YanıtlaSil
  17. geçmiş olsun canım Allah acil şifalar versin inş(bush ve obama olayınada bittim:)))

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun canım...bu geniz akıntısı bizi de bitiriyordu, en sonunda alındı da biraz rahat ettik...

    YanıtlaSil
  19. geçmiş olsun, hastalık çocuklara keşke uğramasa:((

    YanıtlaSil
  20. çok geçmiş olsun bizim evdede durumlar fena hastalık heryerde geziyor galiba bizde ayrıca büyük abi dışrıdan taşıyor evde ki küçükler mahfoluyor tabi bende moraller de sıfır hengi birine koşucam şaşırıyorum llah hepimizin yardımcısı olsun...

    YanıtlaSil
  21. çok gecmiş olsunnn..aminnn diyoruz.az kaldı baharın gelmesine ama bahar geciş dönemi olduğu için oluyor malesef.dikkat edin.

    YanıtlaSil
  22. necla;ilgin için teşekkür ederim.sana da geçmiş olsun klaylıklar dilerim:(
    çok sağol:))

    anneanneminyemekleri;teşekkür ederim.evet malesef bitinceye kadar yüklüyoruz çocuklara:(
    çok teşekkürler

    ülkü;deme baklaım napıyorum:)
    :)öp öp teşekkürler.

    efe ile hayat;çok teşekkür edrim.

    ahsenin dünyası;çok teşekkür ederim canım

    minişin annesi;size de çok geçmiş olsun.amin allah hepimize şifa basip etsin .

    sihirli günce;çok teşşekkür ederim.sizede iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  23. yeni gelin;teşekkürler canım.

    zehranın annesi;amin.:))

    neşeli haller;uyuz bir illetmiş bu geniz et.siz kurtarmışsınız darısı başımıza.

    ada ve deniz;keşke ama malesef uğramdan gitmiyor:(

    nilerk;valla senin işin de zor allah seninde yardımcın olsun kolaylıklar diliyorum

    güzel şeyler dükkanı;doğru söylüyorsunuz.ama ne kadar dikkat etsekte geliyor yapışıyor .gelsede yaz kurtlsak şu hastalıklardan.

    tubitos;teşekkür edrim.hoşgeldin ayrıca:))

    YanıtlaSil
  24. Ah bu kuzucuklar hastalanınca içim gidiyor :( Umarım çarçabuk atlatır, Allah çaresiz dert vermesin, öptüm şekerleri :)

    YanıtlaSil
  25. Canım Sezom geçmiş olsun kuzuya.. dediğin gibi herkes hasta.. Kerim ve Selim bir aydır öksürüyorlar.. geçmedi, geçmeyecek de sanırım doktorun deyişiyle.. hazirana kadar ilaca devam dedi..

    Allah büyük küçük cümle hastalıklardan korusun yavrularımızı da herkesi de..

    YanıtlaSil
  26. DAHA YENİ GÖRDÜM CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ALLAHIM BAŞINIZDAN ATSIN ARTIK BU HASTALIĞI.ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM...

    YanıtlaSil
  27. Amiin
    Ah kuzum ya çok üzülüyorum çocuklar hastalanınca inşallah çok kısa sürede toparlanır.

    YanıtlaSil
  28. banuca;teşekkür edriz.

    delim senin ki çok sürmüş ya:(
    dilerim hiç hastanmasınlar ama malesef oluoyr:(

    çocukca yaşamak;çok teşekkür ederim.geçer gider inşallah

    nehir ida;iyiyz çok şükür bugün .inşallah canım benim

    YanıtlaSil
  29. Amin, çok geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  30. önce bir amin sonra da koocaman bir geçmiş olsun.
    dur ben de bulayım obama ile bush un yerine birini. hiç de zor olmadı bulmam :)fikir için sağol. içeri girersem çamaşır getirisin değil mi :)

    YanıtlaSil
  31. Merhabalr dünya tatısı oğluna çok geçmişler olsun ve inşallah tekrarlamaz diyeyim.. kızlarım küçükken bizimde baş belamızdı geniz akıntısı bizim kulak burun boğaz doktorumuzun bir önerisini sizinle paylaşayım istedim. çünkü biz çok faydasını gördük hala da kızlar da bende zaman zaman yaparız. bir su bard. kaynamış ılınmış suya bir çay kaşığı karbonat ve tuz atıp eritin ve onunla günde üç beş kere gargara yaptırın buna çocuğunuzu alıştırın göreceksiniz ne kadar rahatlayacaktır. güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle sevgiler bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  32. fadişim sağol canım

    küçük mucizem :))))))))) ne demek kızınıda kızım bakarım:))bizimkiyle büyür giderler hafta sonlarıda getirim ki seni unutmasın:))
    bende buldumda şuan oğlumla zamn geçirmek için dillendirmiyom:))
    çok sağol canım benim

    şükran ;hoşgeldin öncelikle paylaşımın için çok teşekkür ederim şuan küçük yaptıramıyabilirim ama aklımda bulunsun sonra işime yarar diye düşünüyorum.çok teşekkür ederim paylaştığınız için

    YanıtlaSil
  33. Bak neler kacirmisim cookk gecmis olsun canim yaa...

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)