Sayfalar

27 Nisan 2011 Çarşamba

İNİİŞE GEÇİYORUZ:))

Öncelikle dün tebrik için yorum yazan herkese tekrardan teşekkür ederim.(özellikle kimseyi atlamadan teşekkür ettim çünkü çok mutlu oldum.))
Şimdi de dün geceyle ilgii yaşananlara gelelim.Yanlız şunu belirtmek isterim   ne bekliyordunuz ve beklentiniz ne kadar yüksekti bilmiyorum ama şimdi iniş takımlarınızı takma zamamı:))
Önccelikle 7 ye yirmi vardı oğlumu kardeşime bırakıp en yakın AVM gtiik.Çünkü uzun zamndır- ki bu oğlumun hayatımızda olduğu zmandan sonrasını kaplıyor -sinemaya gitmemiştik ve sinemaya gidip arta kalan zamanda da yemek yemek istedik ve ikisini ancak AVM lerinde çabuk yapabiliriz diye plan yaptık.Son anda yapılmış plan olduğundan gittiğimiz sinemede kayda değer pek film yoktu:(
Biz de  hakkın da pek bilgimiz olmayan KAYBEDENLER KULÜBÜNE gittik.Gerçi fazlaca da seceneğimiz yoktu .
İnanın ilk yarısında çıkmamak için kendimi zor tuttum.Zaten içimde hem bir vicdan muhasebesiyleydim(oğlumu bıraktığım için birde başı ağır başlayınca:(( )Şimdi ben izledim aa mükemmel bir film di diyenlere oğlumla geçirdiğim zamanın zerresi etmez.Gelin oğlumla bir dakika geçirin derim.Vaaaayyyyyyy vvaaaaaaayyy ne laf ettim ama:))
yemek kısmına gelince baktık zaman az ve filme yarım saaten biraz fazla zaman kaldı hemen ne yiyebiliriz derdine düştük:)) Romantiklik ayağımızda sürünerek dolaşıyor:) Derdimiz yıl dönümü değil karın doyurmak yani ::)))Neyse gittik hazır bir şeyler baktık, pizza vardı heme acilinden ondan yedik  .   O kadar acele ettik ki sıcak pizza sezonun damağına yapıştı :)))))))(ay güleyim mi? ağlayım mı bilemedim:))
Yok yok biz yaşlanmışız ne plan var ortada ne de yaşanandan zevk alma durumu valla ikimizde acaba şimdi ne yapıyordur deyip durduk .Hatta bir ara geri mi gidelim dedik:))(bak oğlum ilerde bu yazıyı okuduğunda anla sensiz yapamadığımızı artık sende biz yaşlandığımızda bize bakarsın :))
İşte geceden yaşanalar bunlar,ne kadar şikayet gibi gözükse de  yazdıklarım  her şey yine de çok güzeldi.Güldük dalga geçtik halimizle:))
Oğlumda çok usluymuş .Şimdi yatıyor gidip sarılayımda ayrı kaldığım zamanın acısını çıkarayım:))

25 yorum:

  1. gece gece güldürdün beni çok yaşa emi :))) küçük çocuklu eşlere romazntizm yasak. bu böyle :)

    YanıtlaSil
  2. sudan çıkmış balığa dönüyor dimi insan..benimde buna benzer bir günüm olmuştu geçen yaz

    YanıtlaSil
  3. :))) ay süpermiş.....romantizim nerde? Valla biz KAan doğduğundan beri yani son 5 yıldönümüzü kutlamadık, kutlayamadık...Kaan'ı bırakacak kimsemiz yoktu en azından...ama bunada şükür dimi..bi hareket olmuş en azından:)

    YanıtlaSil
  4. canımmmm hay allah yaaa.. Aslında planlı bir program olsaydı daha çok keyif alabilirdin birde ilk kez bırakıp çıkmışsın suçluluk hissetmen çok normal ama böyle kaçamaklar olmalı ki çocuğunla birlikteyken; kendine eşinle ayırdığın o güzel zamanın enerjisiyle daha varimli olasın.öptüm seni şeker tekrar tebirk ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sanırım anne baba olduktan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmuyor mutluluklarımız bile ne biz evlatlarımızdan mahrum kalalım nede onlar bizden.Tekrardan nice mutlu yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. süper :) biz de nişanlıyla düşün ki daha nişanlılık evresinde bu muhabbetleri yaşıyoruz, senin eşin en azından avm ye gidiyor, ben oraya bile götüremiyorum onu :) Allah iyiliğinizi versin :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Güldüm bende..Aradan o kadar yıl geçince ani o bilinen romantiklikte kalmıyorki. Bizde eşimle çocuklar olmayınca ne yapacağımızı şaşırırız.Çocuklar ne yapıyor diye konuşur dururuz.

    YanıtlaSil
  8. Bence gayet hoş vakit o atmosferden çıkmak bile yetiyor bazen.
    Nice nice yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
  9. benim eşim bırakmamı istemiyor kızımızı. yani bizde durum tam tersi. o kızımızsız birşey yapmak istemez.
    romantizm kiiim biz kiiim. yemişim romantizmi :)
    nice yıllara bigom.

    YanıtlaSil
  10. Al benden de o kadar ben de oğlum olmayınca yanımda hep bir yanım eksik hissediyorum. Allah yavrularımızdan ayırmasın bizi..

    YanıtlaSil
  11. Aynıyız aynı kızlar olmadan lokma geçmez boğazımdan geçen sene 14 şubatta çıkmıştık kızlardan sonra ilk defa o da ancak gece saat ona geliyordu evden çıktığımızda programların yarısından çoğu bitmişti:)Yediğim her lokmada da ama bunu onlarda severdi oldum:)
    Aman onlar yanımızda olsun da nasıl olsa kutlayacağımız günlerde gelir:)

    YanıtlaSil
  12. Bizde aynı şekilde oğlum 10 yaşında ve bütün romantizmimiz onunla oluyor. Böyleside çok keyifli. Beni izlemeye almışsınız zarif ziyaretinizden ötürüde ayrıca teşekkürler. Çok sevindim. Bende sizi izlemeye aldım bile. Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  13. sen dediğimi yaptın mı asıl onu söyle.boşver gerisi teferruat zatenDDDDD

    YanıtlaSil
  14. Ay canım benim annelik,aile böyle birşey işte.Keşke üçünüz birşeyler yapsaydınız daha çok eğlenirdiniz belki.Hem romantizme ne gerek var ki zaman güzel geçsin yeter.allah mutluluğunuzu hiç bozmasın canım.

    YanıtlaSil
  15. gülcan;evet bende yaşayarak anladım:))

    necla;aynen öyle canım:)

    dilek;dedim ya ayaklarımıza dolanmıştı diye:)ay canım sizde bizdensiniz:)

    onlar uyurken;:)sevgiler:)

    hayatın tatları;anladın dimi beni :))artık başka sefere:))bende seni öpüyorum.

    efe ile hayat;evet aynen dediğin gibi.amin canım amin.

    mayanın cicileri;:)))) yapma ya şimdiden alıştırma sonra işin daha zorrrrrrrr:))

    nazan;:))hepimiz aynıyız biraz eksik biraz fazla:))

    nehir ida;çok sağol ebrucum .ehh çıkmışda sayılmayız ya neyse:))

    küçük muçizem;ay sorma bizimki de geri gidelimmi deyip durdu:))
    yedik gitti zaten hahahaaaa

    minişin annesi;amin amin .

    ikiz annesi;ayy evet ne vicdan yapıyoruz onlarsız okusunlar bilsinler bızdıklar ne kadar seviliyorlar:))

    suhuba;hoşgeldiniz öncelikle:)en güzeli de böylesi galiba çocukla içice:))

    sitare;yaptım yaptım:)))takılmıyayım dimi:))

    sevtap;doğru diyon aldık ağzımızın payını merak etme .:)

    YanıtlaSil
  16. yazdıklarını okuyunca bizim evlilik yıldönümümüzde yaşadıklarımın aynısını yazmışsın bende yazsaydım bu yazıdan farklı olmazdı:)))
    hep bi rahatsızlık içinde geçti gecemiz ancak eve gelince rahatlamıştım.romantizm mi o da ne ki :)))))))))))))
    rabbim ömür boyu mutluluğunuzu bozmasın herdaim sağlıkla huzurla geçmesi dileğiyle canım nice senelere

    YanıtlaSil
  17. eğlenmenize sevindim yinede bazen yalnız kalmak ve eşede zaman ayırmak gerekiyor.öyle bütün gün değil ama birkaç saatte olsa yetiyor...

    YanıtlaSil
  18. ayy çok komik yaa çok da güzel anlatmışın bayıldım tabiki gülmekten:))) bizim gibi çocuklulara romantizim nerde

    YanıtlaSil
  19. ay alemsin bayıldım yazına
    demek annelik böyle birşey insan aklından kalbinden çıkaramasa bu kadar sevip kabullenemese sanırım zorluklarınada katlanamazdı
    sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  20. ne tatlı bır yazı olmus:)ee ozlemıssınde aslancıgı...doyaa doyaaa yorar artık annesını:)

    YanıtlaSil
  21. ay çok hoşsun vallahi..bayıldım..bir kere de kayınvalidem bize geldiğinde eşimle beni kapının önüne koymuştu, gidin karı koca gezin biraz diye...salak salak kalmıştık öyle..sanırsın biz birbirimizi tanıdığımızdan beri çocuklarımız var, Allah ayırmasın. Aynen sizin gibi en yakın sinemaya gidip ilk seans hangi filminse ona girmiştik. Çıkınca da koştura koştura eve dönmüştük...kayınvalidem kapıda bizi görünce azarlamıştı bizi, ne işiniz var gidin gezin diye....

    YanıtlaSil
  22. Çocuklardan sonra başbaşalık asla eskisi gibi zevkli olmuyor:)) Marmaris'te Sezen Aksu konserine gittik, çocukları annemlere bırakıp. Henüz biri 3, diğeri 5 yaşında filanlar.Aaa herkes çocuğuyla gelmiş açık havada diye. Bizi aldı mı bir üzüntü. Kocam dayanamadı gitti aldı geldi çocukları. İnanmazsın daha iki şarkı dinlemedik, uyudular kucağımızda. Anfitiyatro, sırt dayayacak yer yok. Sezen bu bırakılıp gidilmiyor da. Geberdik anlayacağın. Boş ver emin ellerdeyse gittiğin yerin tadını çıkar:))

    YanıtlaSil
  23. sevimli hayat;yorumuuz için çok teşekkür edeim:)valla aynen öyle eve geldim o zamn rahatladım seyrettiğim filmden bile bişey anladım:))

    çocukça yaşamak;eğlenmek mi?ceza gibiydi bize:)))

    ahsenin dünyası;demek gülmek ha:)neyse ki bizde aynı demişsinde karşılıklı gülmeler oldu:))


    sarı mutfak hande;aynen öyle canım bu kadar sevmezsek niye katlanalım ki?:))

    marifet ellerimizde;özledik hemide nasıl?eve gelene kadar düşündük eyapmıştır diye:))

    neşeli haller;ooo ne kayınvaliden varmış git elini ayağına yapış öp öp:))
    sizde bizdensin galiba her anne böyle:))

    nedret abla;sizinki de kötü olmuş be abla:)sezen aksu bırakılır mı?:))
    bütün kadınlarda ve de babalarda bu vicdan oldukça daha çok yazışırız :))

    YanıtlaSil
  24. Insanin akli hep kaliyor cocugunda benimde oyle:) telefon kontrol ediliyor ya da araniyor :)

    Bu arada nice senelere.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)