Sayfalar

15 Nisan 2011 Cuma

BİZDEN HABERLER

HASTAYUUUUKKKKK:(
Evde herkes hasta ,çok şükür ki ağır bir durum yok.Hepimizin boğazı ağrıyor:(Çok şükür yataklık bir durum yok ama sezo'nun öksürüğü tavan yapmış durumda:(.Bu durumun evde kendinden geçmeyeceğini anladığımızdan el ele tutup doğru aile hekimimize .(ismine layık şekilde ailece gözüktük:))
Gerçi doktorda pek ilgilendi.Hepimizin ağzını açtırıp dilimiz daha dışarı çıkmadan "hı hı"deyip üçümüzede antibiyotik yazıp gönderdi.Şimdi allahı var hepimize aynı vermedi hepimiznki ayrı ayrı antibiyotik(çok zor olmuştur üç farklı reçete  yazmak:))
Eve gelip almaya başladık ilaçlarımızı bakalım ne zaman geçicek bu boğaz iltihabımız.

SATIYORUM SATTIM İNŞALLAH:)
Başlığa bakıp açık arttırma var sanmayın,ne zamandır düşündüğümüzü hayata geçirmeye çalışıyoruz.Yani tercümesi evimizi satıyoruz.Bunun için cama kocaman satılık yazısını astık:) Evet yüzüm gülüyor çünkü satılmayla eş anlamına geliyor bu benim için.Öyle ki evde ne zamandır doğru düzgün temizlik bile yapmıyorum.Malum taşıncam ya:) kendimi öyle inandırmışım ki yapılacak o kadar iş var "amannnnnnnnnnnn nasılsa taşıncam"deyip erteliyorum:)
Bunu yazdım ki benim isteğime inşallah olur diyecek arkadaşlarım var .secret destek hesabı :)))))))

evde oturmuş ne yapabilirim hesabını yaparken:)

bebeğin bezini değiştirmeye karar verdi:)

herşey hazır.bez biraz büyük ama olsun bir hafta da bir alır artık altını:)

kendi canının sıkıntısı aklına gelmiş.bebeğini gezintiye çıkarmış

arada yokluyor rahat mı? diye:))

mutlu son :kendi canının sıkıntısını kızıyla uğraşarak geçirmiş bunun yüzüne yansıması (herhal):)))
işte bizden bu kadar
yanlız neclacım yardım istemiş ama iki gündür tam randımanlı uğrayamıyorum bloglara o yüzden ona yardım edemedim.Bu konuda bilginiz var ise bir el atsanız:)sevindirirsiniz bizi beya:)

iyi hafta sonları

29 yorum:

  1. geçmişler olsun... her evi yoklamadan gitmiyor artık gripler...
    eviniz de hayırlı kısmetini çabucak bulur dilerim...

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun canım.Geçen hafta eşimde öyleydi geçti çok şükür.En kısa zaman da iyileşirsiniz inşallah.Fotoğraflarda ye beni diyor bak yicem ben yakışıklıyı.Yüzünden gülücük hiç eksilmesin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun canım allah acil şifa versin en kısa zamanda.aile hekimleri devlet hastaneleri maalesef öyle canım bnede nefret ediyorum allahtan aile hekimimiz tanıdık pek bir ilgilenir bizimle ama onun dışında insan gibi davrana yok açıkcası bu arada hayırlısı olsun umarım en kısa zamanda satılır evin :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun arkadaşım.doktorlar hep aynı malesef.arada bir ilgili bir taneyle karşılaşırsak eline öpesimiz geliyor,o hale geldik yani.hayırlı satışlar diliyorum ev için.

    YanıtlaSil
  5. ğecmiş olsun canım bu aralar herkes şikayetçi,bir an önce atlatırsınız....herşey dilediğin ğibi olsun.....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  6. herkes hasta bu ara, çok geçmiş olsun:(
    senin için tüm isteklerinin en hayırlısı olur inşallah canım.

    YanıtlaSil
  7. Geçen gün aynı konuyu İlknurlu (içimizdeki karnaval) konuştuk telefonda maalesef devlet hastaneleri hiç ilgilenmiyor özelde de iyi bir doktora düşmek için dua eder durumdayız Allah yardımcımız olsun.
    Çok geçmiş olsun tatlım acil şifalar diliyorum.
    Bu arada inşallah hemen yarın alıcısı çıkar evin.Ne kadar çabuk o kadar iyi:)))

    YanıtlaSil
  8. ruşen;teşekkür ederim:)malesef dediğin gibi çevremde çoğu ev hastalık mevcut:(
    inşallah:)

    sevtap;darısı başımıza(şu an bile hapşuruyorum:))
    senin yiyeceklrin bir gelsin dünyaya bizde seninkileri yiyeceğiz.sağolasın canım benim:)

    çocukça yaşmak;sağolasın.doğru diyon öylesine bir bakış ama çok bilgililer ya o bakış ile teşhis tamam:))
    canım sağol inşallah:)teşekkür ederim.malesef öyle:(
    ay inşallah hayırlısıyla inşallah:)

    halime;amin amin.cümlemizin bizim de içinde inşallah.amin canım amin:))

    nurefşan'ın annesi;malesef öyle:(
    amin inşallah:)

    herkese teşekkür ederim benim duama eşlik ettiğniz için:)


    perimasalım;

    YanıtlaSil
  9. aylinim;canım sağolasın inşallah.
    hastalık insanı yıpratıyorsa doktorun ilgisizliği bir o kadar üzüyor malum tek çare diyip gidiyoruz.gene halimize şükür ya durumu ve parası olmayana üzülüyorum allah herkese vicdan nasip etsin :(

    YanıtlaSil
  10. Oyyy yerim ben o yanakları....
    eski bir Ana çoçuk sağlığı personeli olarak ve herkeze tek tip reçete yazanları gören biri olarak ,farklı reçete yazma zahmetine ve ilaç bilgisine sahip bir aile hekimine sahip olduğunuz için şanslıymışsınız diyorum..))))
    Ev konusunda ise; tez zamanda, gönlünüzdeki miktarlara ve sonucu da hayırlı olacak satışlar diliyorum canım.
    Geçmiş olsun,sevgiyle kal....
    ,

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun canımcım , ev içinde hayırlısı olsun ama pis pis bırakma satılsada :P

    YanıtlaSil
  12. çok çok geçmişler ola sezobigom. bahar geldi , hastalıklar gitti dedik ama hala öksürükler, aksırıklar, tıksırıklar yakamızı bırakmadı. paşanın enstantanelerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmişler olsun havalar o kadar garip ki hasta olmamak imkansız. Kısa zamanda atlatmanızı dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. EMELDEN;şans buysa diyorum bende:))
    çok teşekkür edrim inşallah

    ülkü;amin.satılırsa temizlerim:))

    küçük mucizem;sağol canım benim:)gitmedi bi türlü aten yaz da gelmedi :(

    sağolasın takılmış bebebğin peşine gidiyo bakalım:))

    çeşnici handan;sağolasın.teşakkür ederim canım .sevgiler benden:)

    YanıtlaSil
  15. Cok gecmis olsun ailecek hepinize, bu mevsimlerde tehlikeli mevsimler benim kucukde var belirtileri insallah kotulesmez.

    Hayirli satislar olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun..Geçen hafta bizi de yokladı ama fazla durmadı..Evinizi de inşallah en kısa sürede satarsınız..Ufaklığa bayıldım, ne sevimli pozlar öyle..

    YanıtlaSil
  17. geçmiş olsun hepinize de:))

    YanıtlaSil
  18. canım çok geçmiş olsun. bende yatıyorum atlatamadım 2 haftadır ne kötü... aman dikkat et sen sizinki bu kadar uzun sürmesin. evinizde inşallah en kısa zamanda satılır ve gönlüne göre yeni bir ev alırsınız. bilirim o nasılsa taşınıcam diyip biriken işleri..

    YanıtlaSil
  19. canım çok geçmiş olsun. bende yatıyorum atlatamadım 2 haftadır ne kötü... aman dikkat et sen sizinki bu kadar uzun sürmesin. evinizde inşallah en kısa zamanda satılır ve gönlüne göre yeni bir ev alırsınız. bilirim o nasılsa taşınıcam diyip biriken işleri..

    YanıtlaSil
  20. canım geçmedi mi hala kötü olmuş mertin hastalanması yavrum şu ilk fotoya bayıldım ne güzel durmuş öyle..doktorda iyiymiş hani sıradan vermiş antibiyotikleri sizi anladımda el kadar çocuğa nasıl vermiş öyle ciğerlerinde bişey yoksa kullanma bence hafif soğuk algınlığı şurupları var onlardan niye vermedi ki valla ben burağa bu yaşına kadar sadece 1 kere antibiyotik verdim oda ciğerlerini üşüttüğü için yoksa onuda vermezdim..oğluşa iyi bakda gerisi önemli değil karı koca siz iyleşirsiniz nasılsa canım yorumlarını okudum sitemim sana değildi üstüne alınma o kendisini çok iyi biliyor zaten

    YanıtlaSil
  21. çooook geçmiş olsun..Bizim evde de hepimiz yatak yorgan yatıyoruz..Kaan iyileşmeden ben hastalandım..virüs eve girdimi çıkmıyo...

    bu arada secretımı yaptım evrene gönderdim..inşallah gönlüne göre olur:)

    YanıtlaSil
  22. çok geçmiş olsun inşaallah hepiniz iyisinizdir malum 2 gün geç gördüm yazıyı:)
    kuzuck çok şeker maşaallah allaha emanet sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Sezobigo, bloğuma hoşgeldiniz
    sayenizde bloğumda bir çicek daha açtı.Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle sağlıkla kalın....

    YanıtlaSil
  24. new york'tan;teşekkürler .inşallah en hafif şekilde atlatırsınız.bu arada hoşgeldiniz:)
    amin amin inşallah:)

    nazan;oohh iyi kurtulmuşsunuz inşallah yine kapınızı çalmaz:)çok çok teşekkür ederim.:)

    ada ve deniz;çok sağol:)

    şulem;ooff senin ki dah kötüymüş:(
    inşallah sürmez iyyiz çok şükür.sorma öyle birikiyor ki nasıl çıkcam içinden :)bilemiyom:))
    sanada çok geçmiş olsun.


    neclam;geçiyor çok şükür.
    :))
    aman sorma bende vermeyeceğim ama ikilemde kaldım açıkcası ya vermeden kötü olursa diyorum zaten hepsinide vermedim.bu gidişle doktorluğa başlıcaz malum onlardan iyi biliyoruz:))
    yaaa iii bende hastayım bacım bana da çok geçmiş olsun işte:))
    biliyorum ama sana yardım edemdim henüz ama inşallah eski atletik günlerime geri döneyim ne biliyosam oratya sericem:))))



    dilek bacı;uyuz virüs bir vefalı ki sorma herkesin hatrını soruyor:))
    sizde geçmiş olsun.canım sağol inşallah inşallah:)

    onlar uyurken;çok şükür iyiyiz.iyi gidiyor yani:)
    çok sağolun:)

    evimin incileri belgin;ayyy bizmiyiz o çicek :)) çok teşekkürler sizde hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil
  25. nasil güzel bir cocuk bu böyle yaa..
    Cok cok gecmis olsun.Ada da hasta oldu.Öksürük.burun akintisi,bakalim daha nasil gelisecek.

    YanıtlaSil
  26. Geçmiş olsun sezobigo, hemen atlatırsınız inşallah. Aile hekiminiz ne gadder çalışkanmış öyle, maşallah. Hasta olduğunuzu gözünüzden anlamış. Tecrübe tabi, her gün yüzlerce vakayla karşılaşıyor:) Eviniz istediğin fiyatta satılır inşallah, her şey gönlünce olsun, oğlunu da benim için öp lütfen:)

    YanıtlaSil
  27. ASLIM YAZAN ANNEM;SENİN GÜZEL GÖREN GÖZÜN O:)
    OĞLUNADA GEÇMİŞ OLSUN BİR DAHADA UĞRAMASIN EVİNİZE:(

    FADİŞ;SORMA HEKİM PEK İŞİN EHLİ BİRİYDİ:))
    CANIM ÇOK SAĞOL TEŞEKKÜR EDERİM .ÖPERİM :))

    YanıtlaSil
  28. çok geçmiş olsun canım benim =( kuzucuk ileride kendi çocuğu olduğunda da inşallah böyle iligilenir onunla =) gezmelere çıkarır onu =)

    YanıtlaSil
  29. mekilam;inşallah:) çocuğuyla ilgilenen vicdanlı bir baba olsun aynı babası gibi:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)