Sayfalar

26 Nisan 2011 Salı

8 YIL BİTTİ

Bundan 9 yıl evvel evlendim.Ve 13 yıl önce tanıdım sevdiğimi.Çok şükür ki çok sevdim ve sevildim .Canım sezom bunu hep de hissettirdi sağolsun(gerçi oğlumun doğumundan sonra ilgimiz birbrimizi teğet geçip:) yön değiştirse de)
Ben bu yazıları yazarken kardeşim yıldönümünü kutlama  için aradı Ve oğluma bakabileceğini söyledi . Hemen arkasından sezo arayıp plan yapalım demesi beni acayip heyecanlarndırdı:)
Beni tutmayın randevum var:)) Valla ağzım kulklarımda biraz süsleneyim adam belki bir kez daha aşık olur(nasıl makyaj yapacaksam artık:))
Ben eşim ile tanıştığımda sadece arkadaş olacağımı düşünerek elimi uzatmıştım:).Ama olayı daha ilk gördüğünd kafasında bitirmiş ve bana haber göndermişti.Bende "iki cihan bir araya gelse olmaz "demiştim(Varsa olmasını istediğiniz bir istek böyle büyük konuşun konuşun ki başınıza gelsin:))
Böyle büyük konuşmaya karşılk 13 sene beraberlik ve bir dünya tatlısına sahibim.Şimdi bunları yazınca her günümüz laylaylom mu? yoooo hayır ama onlar bu kaydın konusu değil:))) yazarım ara ara, sezo da okur belki alır gönlümü:))
(ne çakalım ama:)))
Seviyorum be bu adamı:)Ay bide bu sabah işe gitmeden bir not yazmış gülmekten öldüm keşke paylaşabilsem ama:(
Allah herkesin gönlüne göre versin.İnşallah çok sevin çok da sevilin

 

49 yorum:

  1. hayatın boyuncu mutluluk diliyorum canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. aaaaamiiinnnnn... tebrik ediyorum şekerim allah bir yastıkda daha nice nice seneler birlikte yatırsın inşallah sizi...

    YanıtlaSil
  3. nice yılları devirirsiniz inşallah sevgiyle saygıyla vede aşkla umarım hayal ettiğinden de güzel bir gün yaşarsın :)

    YanıtlaSil
  4. Amin amin aminnnn :))
    Nice huzurlu mutlu sağlıklı yıllara canımcım :)
    Büyük konuşmaya bir örnek;
    Bizim bir abla var kel mi aslaaa olmaz
    konuştuğunda şivesi bell mi olcek asla olmazzzz
    iş yerimden mi aslaaa olmaz dedi veeee :))
    iş arkadaşı kel rizeli bir abimizle evlendi :))

    YanıtlaSil
  5. altın yıllarınız da olur inş.bir ömür boyu mutluluklar.

    YanıtlaSil
  6. nice nice 8 yıllara sezom. allah mutluluğunuzu daim etsin canım. akşama romantizmin dibine vurun be.

    notu merak ettim yaaaa :(

    YanıtlaSil
  7. maaşallah :) mutluluğunuz her gün kat kat artsın, bir ömür daim olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Canım tebrik ediyorum ve senden bir şey rica ediyorum, blogumda ayakkabını göster hareketi var, bir resimde senden bekliyorum, sevgiler, mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  9. ayyy içim hoş oldu.en kötü koca bile seviliyo be.yeter ki bir kaz bulunsun de mi:)))
    ama yok bizimkilerin günahını almayayım.iyiler hoşlar,bak blogda canımız ne isterse yazıyoruz.gıkları bile çıkmıyor.
    savaşmayın sevişin şekerim gün bugündür hahaahaaaaDDDDDDD

    YanıtlaSil
  10. Paylassana kim tutuyor seni ? :)
    Mutlulugunuz daim olsun.Öyle icten yaziyorsun ki seni okuyunca benim icim bir hos oluyor.
    Nice yillar diliyorum sana.Kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  11. canım allah mutluluğunuzu daim etsin nice mutlu yıllar diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. allah mutluluğunuzu daim etsin nice mutlu senelere sağlık ve
    mutlulukla

    YanıtlaSil
  13. Allah mutluluğunuzu daim etsin:)Sevginiz bir ömür sürsün:)))

    YanıtlaSil
  14. sevda;çok teşekkür ederim.

    hayatın tatları;çok teşekkür ederim:)

    efe ile hayat;canım çok sağol:))

    ülkü;hahaha:))çok teşekkürler,

    nalan;teşekkür ederim.:)

    küçük mucizem;inşallah be:))biraz özel yoksa dükkan sizin:))

    mayanın ciciler;amin canım teşekkür ederim:))

    yerdenuzak;teşekkür ederim.ok gördüm diğer yorumda .dahil olmaya çalışıcam:))

    sitare: çok aleemsin be kadın:)
    bu arada sizin yıldönümlerde neler yaptığınız ortta çıkyor:))))

    aslım;özel yoksa dediğim gibi dükkan sizin.))
    canım sağol:))bende öptüm seni.

    olsada yesek suzan;çok teşekkür ederim arkadaşım.

    gönül;çok çok teşekkür ederim.

    sihirli günce;çok çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  15. sus bakıyım çok ayıp,çoluk çocuk okuyo bunları:)

    YanıtlaSil
  16. bundan sonraki haytınız dahada güzel olsun inşaallah.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. nice mutlu seneler diliyorum...sevdiklerinizle birlikte, sağlıkla, mutlulukla...

    YanıtlaSil
  18. Nice Nice yıllara hep birlikte inş canım

    YanıtlaSil
  19. Yıldönümünüzü kutlarım ve nice mutlu yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
  20. Amin canım :)
    Huzurlu,mutlu,sevgi dolu nice mutlu yıllara.
    Bu arada taktiği sevdim.Büyük konuş,başına gelsin.İyi fikir ;)
    özlem

    YanıtlaSil
  21. Canım, evladınla ve sevgili eşinle nice mutlu senelere İnşallah...

    YanıtlaSil
  22. Nice güzel yıllarınız olsun. İyi eğlenceler dağıtmayın fazla:)

    YanıtlaSil
  23. GÖNLÜMDEN KOCAMAN BİR MAŞALLAH CANIM SİZE! Allah'ım nazarlardan esirgesin, hep sevin birbirinizi, hep mutlu mesut olun, yuvanız daimi olsun, huzur evinizin kalıcı sakinlerinden olsun. böyle güzel postlar yazarken bol bol maşallah yaz canım, nazar eden çok oluyor =) herkes sevsin sevilsin amiiin.

    YanıtlaSil
  24. ne güzel ya. mutluluğunuz nice 8 seneler devam etsin. iyi eğlenceler =)

    YanıtlaSil
  25. merhaba
    ömrünüz boyunca hep sevip sevilirsiniz inş
    mutlu yıllarr

    YanıtlaSil
  26. canım nice mutlu yıllarınız olsun..beraber tonton dede nine olun inşallah...içocuklardan sonra bazen teğet bile geçemiyoruz ama olsun...gönüller bir olsun diyor bugünlerin tadını çıkarmaya çalışıyoruz...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  27. mutluluğunuz ömür boyu sürsün

    YanıtlaSil
  28. Allah mutluluğunuzu daim etsin. Kutlarım:))

    YanıtlaSil
  29. canım yaaaaa daha nice uzun,mutlu,sağlıklı ve hayırlı senelere oğlunla ve eşinle girmen dileğiyle ve tüm sevdiklerinle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Sezooommm evlilik yil donumunuz kutlu olsun. Senin adina cook sevindim vahap'ta ilk yil donumumuzde bana supriz yapmisti :)

    YanıtlaSil
  31. Canım tebrik ederim.Allah nice nice yıl dönümleri geçirmenizi dilerim.Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  32. Ne güzel,mutluluğunuz her daim sürsün.Sevmek sevilmek kadar onun değerini de bilmek önemli değil mi?

    YanıtlaSil
  33. sitare ;aaaa sen söyledin benim ağzımdan bak bakalım ne çıkmış heehe:)

    onlar uyurken;çok teşekkür edrim.

    ruşen;amin çok teşekkür ederim.

    zehranın annesi;çok teşekkür ederim.

    minişin annesi;çok çok teşekkürler

    resimli günlük;taktik olarak kullanılabilir .
    çok teşekkür ederim.

    emel;çok sağolasın :)

    nehir ida;yok dağıtmak yok:))teşekürler

    mekilam çok sağolasın.olur bundan sonra yazarım:))))

    YanıtlaSil
  34. daha nice nice mutlu yıllar olsun canım...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  35. tubitoş;çok teşekkür ederim.sağolasın.

    muko;hoşgeldin öncelikle.amin.çok teşekkür edrim:)

    neşelihaller;amin canım amin.ay hiç sorma:))
    çok teşekkür ederim:)

    ada ve deniz;çok teşekkür ederim.

    nedret abla;çok teşekkür ederim.:)

    nestug;canım özlettin kendini yoktun yine.çok teşekkür edrim:))

    taze anne;oo gülom nirdesin ya:))çok teşekkür edrim .

    sevtap;amin canım amin teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  36. allah mutluluğunuzu daim etsin.nice senelere :)

    YanıtlaSil
  37. Canım benim nice uzun seneler elleriniz ve kalpleriniz ayrılmasın inşallah:)

    YanıtlaSil
  38. halime;yeşekkür ederim

    nazan;.çok teşekkür ederim.evet gerçekten çok önemli.

    çocukça yaşamak;çok teşekürler

    ikiz annesi;amin amin seven kimsenin ayrılmasın.teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  39. şekerim senin ne işin var blogda.. bitti mi evlilik yıldönümü kutlamaları.

    YanıtlaSil
  40. hayatın tatları;alemsin :))ah ah biz bitmişiz ağlayanımız yok yeni kayıt yayınladım anlattım orada:)))

    YanıtlaSil
  41. sezobigocum,
    sevdiğin adamla sevginiz ömür boyu baki olsun.Bu aşka tazecik meyveler vermeye devam edin.Bu arada pek tembelmişsiniz be ya..9 yıla tek bebe...Bak bize 9 yıl 3 velet.Boş duranı Allah sevmez,hadi yıl dönümü aşkına performans bekliyoruz sizden:)
    Nice mutlu senelere...

    YanıtlaSil
  42. yaruze;senin maşallahın var her zamn diyorum:))
    bakalım kısmet diyim ne diyeyim:))
    bakarsın olur:))

    YanıtlaSil
  43. nice mutlu senelere inşallah

    YanıtlaSil
  44. uzuuunn çok uzunnn yıllar diliyorum size...Mutlu, huzurlu, aşkla, saygıyla, sevgiyle, hep birlikte el ele geçireceğiniz bir ömür diliyorum...ve en az 2 çocuk daha...:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  45. Tebrik ederim canım, Hep birlikte sağlıklı mutlu bir ömür dilerim size:)

    YanıtlaSil
  46. kutlarım, mutluluğunuz ve birlikteliğiniz daim olsun inşallah...

    bu arada bloguma hoşgeldiniz, safalar getirdiniz.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  47. neclam;çok teşekkür ederim.

    dilek bacım;eşlik edersen arkamdan bir bebekle neden olmasın:))

    fadiş;çok çok teşekkür ederim.

    sortik;sizde hoşgeldiniz:))
    çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  48. Biraz geç kalmışım kutlamak için,kusura bakma arkadaşım.Daha nice nice mutlu yılları birlikte karşılarsınız inşallah.Ömür boyu birlikte mutlu olun...

    YanıtlaSil
  49. kocamı gebertmek istediğim şu aralar ne güzel bir yazı:)neyseki burayı okumuyor

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)