Sayfalar

1 Mart 2011 Salı

YAZI TAHTASI

Oğlumun bugünlerde elinden düşürmediği yazı tahtasını göstermek istedim size.hem çok ucuz hemde kullanışlı.sağ olsun paşaya teyzesi aldı ve aldığından beri sabah kalktığında ilk işi eline alıp karala yapmak.Acaba rüyalarını mı yazıyor (karalıyor)dicem de karaladıklarına bakarak ancak kabus gördüğünü söyleyebilirim:)

Yok eğer kafasından geçenleri tahtaya geçiyorsa vay halime inşallah hayata geçirmez diyorum:)Göründüğü üzre pek bir karamsar ,karışık bu durumda napar bilmiyorum:)







En güzel yanı ise kalemi elinden bırakmadan her yere sürüyor yada kalem sürünüyor ama heheheee  sorun olmuyor.Gerçi bu durumun rahatlığıyla ilerde eline gecen kalemlerle aynısını uygularsa ne olur bilmem(daha doğrusu bilirim de burda yazıya dökemem .Benim cani-canavar bir anne olduğumu düşünmenizi istemem:)Şimdi ne güzel bir yazı ve gülümseyen iki foto varken ne yapacaklarımı anlatıp bütün kafanızda çizdiğim  (yada çizmek için kendimi parçaladığım:)kaydı ne den heba edeyim dimi ama:)

sevgiler

9 yorum:

  1. şimdi bu tahta ve kalm güzel daha sonra karakaleme geçiliyor.benim kız artık onunla pek eğlenmeyince eline geçirdiği karakalemle kapılara mobilyalara duvarlara resim filan yapıyor.tükenme geçirdimi eline halılar üstübaşı ağzı burnu batıyor çok ta dert etmiyorum artık. sloganımız "kirlenmeden büyüyemez" işime geliyor biraz daha büyüsün mobilyalar halılar koltuklar değişecek..

    YanıtlaSil
  2. Aynı tahtalardan biz de almıştık şirinelere.Çok eğlenmişlerdi.
    Korkma canım benim daha sonra boya kalemlerine ve defterlere geçiş yaptık ama tahtalardan önce yaşadığımız duvar boyamalarını bu defa yaşamadık.Sadece belli bir yere yazmaya alışıyorlar sanırım.Ellerine kalem verene kadar biraz daha bilinçlenmiş oluyorlar en azından.
    Fotoğraflarda çok tatlı çıkmış 41 kere maşallah.Gelip öpesim geldi:))

    YanıtlaSil
  3. Her çocuk farklı davranıyor, bizimki bu tahtaları epey bir kullandı sonra bir yazı tahtası aldık onunla vakit geçirdi sonra baktım tebeşirlerle halının üstünde güzel güzel resim yapıyor bir kaç kez olmaz, kirleniyor bak sen buraya yaz, alternatifler suna suna nihayet şimdilik halıya duvara yazma olayımız bitti, umarım böyle devam eder.

    YanıtlaSil
  4. Bu tahtalar çok güzel gerçekten.Hem çocukları çok güzel oyalıyor hemde kalem tutmayı öğrenmeye yardımcı oluyor.Hem de resimler yaparak,şekiller çizerek kabiliyetleri genişliyor:))
    Peri'nin de vardı böyle artık biz büyük tahtaya geçtik.Geçiş süresinde hiç bir problem yaşamadık.Bence sizde yaşamazsınız canım.

    YanıtlaSil
  5. umuyorum yani sadece umuyorum. ben koridordaki duvarı boydan boya kağıtla kapladığım halde gel duvarın halini gör(me). mutfak masasının örtüsünü gör(me). sehpamı gör(me) :) hehe

    YanıtlaSil
  6. bloglara erişim engellenecekmiş.

    Ayağıda verdiğim linke göz at istersen.

    http://yetenek-sizin.blogspot.com/2011/03/bloglarnz-wordpresse-aktarmak.html

    YanıtlaSil
  7. Bunada bak

    http://ge-ce.blogspot.com/2011/03/kapand-m-kapanmad-m-bloglarnz.html



    http://www.stildirektoru.com/2011/03/blogger-bloglar-yedeklemek-back-up.html

    YanıtlaSil
  8. Ne yaptın? wordpress e aktarabildinmi bloğunu?

    YanıtlaSil
  9. hayır hayır hiç korkma sınırlarını belirle bak buraya çizebilrisin bu dolabı, bu kapıyı yada bu defteri gibi ve izin vermediğin halde bir yerleri boyarsa eline bez ver o silsin bir dahaki sefere ne kadar dikkatli olyorlar. Çok akıllılar hepside bizi öyle bir avuçlarına alıyorlar ki hiç anlamıyoruz.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)