Sayfalar

14 Mart 2011 Pazartesi

ŞİKAYETİM İŞE YARADI BLOGLAR AÇILDI:)))))

Şimdi bu başlığı okuyunca aaaa diyebilirsiniz.burada bahsetmiştim ya ,(ya tamam benim sayemde olmayabilir ama duyurmak için bir başlık seçmem lazımdı:))şikayet ettim iki gün geçmedi bloglar açıldı.Şimdi ben sevinmeyimde tüm kapanan blog sahibelerimi sevinsin:)
nerden mi duydum işte işte burdan:):)

artık herkes evineeeee:)
duyan duymayana haber versin.








---------------------------------------------------------------------------------

sonradan eklenen not:

ben bu kaydı 18:30 gibi yayınladım ve o saaten itibaren bloğa giremiyorum (şu anda saat 23:20).şaka gibi resmen denemdiğim dns rakamı kalmadı:(
ben ilk yasak olduğunda bile bu kadar engellenmemiştim.Çok karşı geldim çok galiba mimlediler beni nerden girmeye çalışsam olmadı.
şimdi girdim hemen bu yazıyı yazıyorum eğerki yorumunuz yayınlanmamış yada cevap verilmemiş ise bilinki burda tırmalıyorum gene:(
ay allahım ya müjde (alıp ve de)verip çıkış işlemlerini bekleyen günahsız gönül mahkumuna döndüm(ne demekse ama kendime o kadar acıdım ki siz görseniz kimbilir ne yakıştırmalar yapardınız:))
neyse af günü gelene kadar benden bu konu ile ilgili bir şey beklemeyin iki şey yazdım bloğa girmek haram oldu .Artık en cici google,en büyük dijitürk benim için:)gerisi boş:)






25 yorum:

  1. Valla sağolasın....Sen olmasaydın ne yapardık:)) Mesela senin yerinde ben olsaydım ve hani "o" düşündüklerimi yapsaydım ömür billah bi daha kimse blog yüzü görmezdi:)))

    hadi geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  2. :) Yuppiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Herşey ama herşey işe yaradı. Şikayetler dualar baskılar :) Şükürler olsun.

    YanıtlaSil
  3. dilek ;şükürler olsun sana gelmedi:)yoksa bütün blog sahibeleri seni yolmak için yola çıkardık:)

    asahhara;canım senin sayende öğrendim sağolasın:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olurdu toplaşıp gelseydiniz buralarda öyle sıkılıyorum ki:((((Çokta soğuk...Hiç güneş açmıyo..:(( Boynu bükük bi kadın hayal et bunları okurken tamammı??

    YanıtlaSil
  5. Açılmadan inanmam;))) çok şükür bitsin artık bu DNS çilesi:)

    YanıtlaSil
  6. Bence de iyi ki şikayhet ettin tatlım haftasına kalmadan açıldı.Meğer yüksek yerlerde arkadaşımız varmış bizim haberimiz yokmuş:)

    YanıtlaSil
  7. gözümüz aydın, artık arkadaşlar kavuşuyor desenize.
    katkın için teşekkürler canım...))

    YanıtlaSil
  8. Kesin o yüzden açtılar.Ne ısmarlayalım sana şimdi;)Aman kurtulduk ya bu saçma şeyden,şükür diyelim..

    YanıtlaSil
  9. dilekçim;sen gel hem hava değşimi olur sana:)gözümde küçük emrah canlandı nedense:)

    nurefşan'ın annesi;ay haberi bile yeter ne kadar bekledik .bitsin hakkattende:)

    aylin;ayyyyy sorma(bu arada saçımı geriye atar ne elimi belime koyuyorum:)
    çoook yüksek yerdeler çokkk bir dediğimi iki etmediler:)

    emelden;katkı mı keşkeeeeeeeee ama olsun açıldı ya:)

    sihirli günce;bilmemki yap bir çay yanına bir dilim (kesmez ama kibarlıktan bir dilim:)kek biter gider işte:)
    şükürler olsun inşallah tez zamanda hayata geçer

    YanıtlaSil
  10. Alemsin yaa. Sen boşver söylemeye devam et:)))

    YanıtlaSil
  11. Nefesinde mi bir sey var acaba :)
    Gercekten ise yaradi..Cok saol var ol :)

    YanıtlaSil
  12. iyi ki varsın ne diiim :)))))))))

    YanıtlaSil
  13. Dün boğunda bu güzel haberi alınca bende bloğuma yazmak istedim. Amma velakin bende blogger sayfasına bir türlü giremedim. Sabah yine girememiştim, modemi kapatıp yeniden açtım öyle girebildim. Sende dene.

    Bloglar görünüyordu ama blogger ana sayfası açılmıyordu dimi?

    YanıtlaSil
  14. neyse adamı rehin alacaktın boşu boşuna damlara düşecektin. allah yüzüne baktı seni evladına bağışladı :) öpüldün

    YanıtlaSil
  15. ballı lokmam;yaaaaaaa artık böyle cümleler kuracağım
    canım googlım aman ben ettim sen etme googlım:)

    yazan anne;sus kimse duymasın efsunluyumdur:)

    nilüfer;dimi ama hehe:)

    hobivakti;deli oldum burda hem ahkam kesip hemde rezil bir ben varım herhalde dünyada:)

    küçük mucizem;aay kibarlığım tutmuş yaaa yyaa düşünmek istemiyorum şimdi napardım yoksa:)

    YanıtlaSil
  16. Sezobigo sen bizim her şeyimizsin,sayende bloglarımıza kavuştuk:)))
    Sonrasında yaşadıkların kötü olmuş tabi.maymuna çevirdiler bizi resmen ara sıra benimkide gidiyor :(

    YanıtlaSil
  17. gözümüz aydin :))

    canim bundan böyle bana www.hasretlilezzetler.com adresinden ulasabilirsin! sicacik sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Güya engeller kalktı yada kalkacak.

    Engeller varken, çok nadiren bloğuma giriş yapamıyordum, son bir kaç gündür blogeer anasayfası çok zor alılır oldu. Bloglar görünüyor ama giriş yapamayıncada insanın morali bozuluyor.

    Şimdi sorarım sana, sonumuz ne olacak? :)

    Bu ara nerelerdesein? Sesin soluğun çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  19. ÖZİNİN GÜNCESİ;AYNEN öyle saf sf bakınıyorum nasıl gireceğim diye:(

    hasretli lezzetler;pek aydın olmadı ama:)
    ok görüşmek üzere

    hobi vakti;bir giriyorum iki giremiyorum hani kalktı diye birde yayını ben yapmasam hadi ordan yalan attılar dicem:)
    iyice şevkim kırılıyor .nedense daha zor oldu anlamadım gitti:(

    YanıtlaSil
  20. Sagolasin diycemde, sondaki ekleme ne olacak

    YanıtlaSil
  21. bir gün açık, bir gün kapalı..
    bir girebiliyorum, bir giremiyorum..
    Allahaşkna bu nasıl bir saçmalıktır anlayan varsa bana da anlatsın canlar :)

    YanıtlaSil
  22. Alemsin ha, çocuk kim bilir nasıl korkmuştur senden :)) Sorun hala bende de devam ediyor bugün yine 3 defa ayarlar ile oynadım en sonunda girebildim...

    YanıtlaSil
  23. gözümüz aydın olsun:)

    YanıtlaSil
  24. gülcüm;çok fazla ümitlenme diye ikinciyi hemen gönderdim:)

    figen abla;sorma beni aptala çevirdiler bitsede şu lanet yasak kurtulsak:(

    serpil;tekrardan hoşgeldin öncelikle:)

    nergiz;aynısını bende de malesef aynı dns ayarıyla bir giriyorsam iki giremiyorum değiştiryorum bir kerede öyle giriyorum hoop yine yasak anlasam ,o bana çaattığına dua etsin bence onu parçalamak isteyen blogcanlar mevcut:)

    YanıtlaSil
  25. :))) Allah razı olsun arkadaşım,eksik olmayasın sen :)
    Mutlu haftalar diliyorum..

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)