Sayfalar

19 Mart 2011 Cumartesi

YÜRÜYORUZ YÜRÜYORUZ YORULMUYORUZ:)

Oğlum yürümeye başladığından beri(yaklaşık iki aydır)gittiğimiz her ortamda yürüyemek istiyor ..(yani normali bu anladımda  bebek arabasıyla dışarı çıktığımızda  zapdetmek çok zor oluyor)Ben tek başıma gittiğimde sorun olmuyorda -allahtan başıma gelmedi ama- sezoyla çıktığımızda (bana göre babasına nazı geçeceğini biliyor. Bu tespitten lütfen benim despot biri sonuçunu çıkarmayın biraz asabiyimdir ama oğluma pek yansıtmıyorum:)   ilk on dakikadan sonra bağırarak yada ağlayark kendini bebek arabasından inmek için debelenmeye başlıyor:(

O yüzdendir ki alışveriş için artık bebek arabasını artık hiç götürmüyoruz.Nasılsa hamalıktan başka birşey olmuyor:).İşte böyle, yürümekten büyük zevk alan oğlumla bu akşam üzeri gittiğimiz alışveriş den görüntüler






kendine alındığından mı? yoksa sırf işe yaramak adına mı bilimez bezini taşımak istedi.
Bu arada çevredeki insanlar  oğluma bakıp bakıp gülüyorlardı:)



resimler bulanık telefonumun kamerasından çünkü:(

aşağıda ki resimlerde yine alışveriş yaptığımız carrefoursanın girişine konmuş "masal okuyan,hareket eden ağaç"a bakarken çekildi.(ne kadar anladı bilmem ama ilgisini devamlı dönen tilki çekti:))

resimler anca bu kadar net çıktı:(
bir blog sahibinin yapacağı en büyük hata galiba makinasız dışarı çıkmmak:)

19 yorum:

  1. yess buyukk hataa :)) Sen niye yoksun sahibee hanim. Ay ne guzel kurtuldun pusetten eziyet valla :)))

    YanıtlaSil
  2. deme öyle oraya buraya saldırmasıda güzel değil:(
    sen niye yatmadın :)

    YanıtlaSil
  3. ay evet niye makinanı yanına almıyosunnn...yanlız garibim nasılda çekiştiriyo bezini....:))

    bu arada Kaan'da yeni yürümeye başladığı dönem bizi böyle tüketmişti...minik adımlarla ve kendi istediği yöne gitme çabasıyla dışarı çıkmayı bize eziyet haline getirirdi..hayır yavaş gitmeye razıyız ancak paşam sürekli bizim aksi yönümüze gitmeye çalışır ve aslaaaaaa elimizi tutmazdı...birden hatırlayınca içim daraldı yahu:)

    YanıtlaSil
  4. dilek hadi hayırlı olsun çekilişte sen çıkmışsınn :)

    aman hep unutuyotum sonrada ah vah edip duruyoruö işte:)
    bakalım neler yapacak bizim paşa oooh sen büyüttün tabi:)

    YanıtlaSil
  5. Yürümeye başladıkları zaman hiç durmak istemiyorlar:)
    Yerim ben onun bez taşıyan ellerini bıcırık:)
    Benim hala daha beter ikisi farklı yerlere koşuyorlar:))

    YanıtlaSil
  6. Canım benim temaları indirdiğim adres bu
    http://btemplates.com/

    YanıtlaSil
  7. biz bir bucuk yasindan sonra hic kullanmadik.Ya büyüyen cocuklari arabaya hapis etmeyi sevmiyorum.Evet belki zor ve tehlikeli olabiliyor ama alisiyorlar ve ögreniyorlar.Ne güzel yürüyor ve tasiyor esyasini yavrum :)

    YanıtlaSil
  8. oyy yerim ben o bez taşıyan elleri...benim oğlumda öyle.. bana "anne ver sen ben kaslıyım ben taşırım" diyo sanırım içgdüsüel bişey şekercim bu olay. Bu arada bugünleri de ararsın diyorum başka bişi demiyorum (cuma akşamı benimkiler montları botları giymişler evde su kalmamış anne biz su almaya gidiyoruz diye kapıda yakaladım)

    YanıtlaSil
  9. yerim ben bunu ya maşallah nasılda tatlı çıkmış yeni nesil böyle şekerim benim oğlanda markete nezaman gitse direk bez reyonundan kendi bezini alır ta kasaya kadar kendisi taşır.. nasılda biliyor hayret marka ve numarasınıda her seferinde tutturuyor valla..ne düşünceli ince ruhlu yavrularımız var dimi..

    YanıtlaSil
  10. DAHA KOŞACAKSINIZ ANNESİ.ERKEK ADAM PAKEDİNİ KENDİ TAŞIR.BİR BAKMIŞSIN DELİKANLI OLMUŞ,ARAYACAKSIN BU GÜNLERİ

    YanıtlaSil
  11. aylin;senin işin daha zor tek başıma yetişemiyorum ben sana allah kolaylık versin:)

    ok bakıcam o adarese teşekkür ederim.

    hayatın tadları::))) kaslı bücürükler:)ararım eminim.ay alemler ya :) gidecekler yani yakalmasan :)

    yazan anne;zor be öyle bende diyomda iş başa düşünce oflamalar başlıyor

    necla;ee işlerine ne geliyor biliyorlar:)acayip inceler:)

    örgücüoyuncakcınine:tabi dediğin doğru ninem o bizim evin küçük erkeği:)

    YanıtlaSil
  12. Bez biraz ağır gelmiş:)))) Bu çocuklarda adet bu sanırım yeni öğrendiklerini üsteliyorlar.

    YanıtlaSil
  13. eveeeettt ben çıkmışım...Ben sana bana çıkacak demiştiimmmm:)))))

    Şaka bi yana çok şaşırdım..çünkü şans oyunlarında/çekilişlerde dünyanın en şanssız insalarından biriyim sanırım...

    YanıtlaSil
  14. sersoroşka, çok kömik görünüyor, sürüdügü kendinden büyük:))

    YanıtlaSil
  15. İlla kendileri de birşeyler taşımak ister bu kuzular..Bebek arabasını kullanmaman bence de daha iyi olmuş.Baksana artık sana yardımcı olan kocaman bir adam o;)

    YanıtlaSil
  16. çocuk büyümüş koca adam olmuş siz hala bebek arabası.. cık cık.. tamam bezi mezi var lakin bakınız kendisi de taşıyor yeri gelince. rica ederim :)

    YanıtlaSil
  17. ballı lokmam:evet sürüyerek taşıdı:)

    dilek;iyi hadi hayırlı olsun güle güle kulanın:)
    bende sansız olduğumu görmüş oldun:)

    birdy;bencede komik:)

    deli anne;vay delim gelirmiydin nerelerde kaldın yavv:)
    tabi tabi senin ufaklığıda görücez:)

    YanıtlaSil
  18. bezi kendinden büyük. :) bizimki de arabayı sevmiyor ama hala kucak delisi. bu kadar da tembel olunmaz ki. hala dünden kalma bel, kol boyun ağrılarım var. hafifte değil ki cadı :)

    YanıtlaSil
  19. uuuuv yerim ben onuuu, pati pati minik adımlarla yürüyor da bir de büyümüş adam olmuş kocaman da annesine yardım ediyor paket taşıyor =)) Evet canım blog sahibi olarak artık foto. mak. sını çantamdan çıkaramaz oldum, ne zaman çantamdan çıkardımsa mutlaka bir şey oluyor ve ben çekemiyorum, o nedenle artık telefon gibi olmazsa olmazlar arasına girdi foto. mak.sı =)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)