Sayfalar

2 Mart 2011 Çarşamba

KAPANAN BLOGLARIN DİKKATİNE ! LÜTFEN OKUYUN OKUTUN

bende dün itibariyle bloğuma giremiyordum .duygularımı yazsam yeniden kapatabilirim o yüzden şimdilik nasıl oldu da girebildim  onu aKtarayım.Öncelikle bilgisayarın sansürsüz olarak internete girmesi için "DNS ayarını değiştirdim.Eğer ki merak edip yapmak isterseniz nasıl yapılacağı anlatılıyor
işte bu sitede

kolay gelsin inşallah başka şeylere gerek kalmaz.

Bİrde lütfen buraya girip yorum bırakalım  çünkü bizim adımıza uğraşan insanlara destek olmak için

adres burasıdır.


BLOĞUMA DOKUNMA!!!!!!!!!!!!!!

3 yorum:

  1. wordpress de blog açtığını sana yorum yazdıktan sonra gördüm. Sevindim. .)

    Bu arada bloğuma bıraktığın yorumu mail adresin görünmesin diye yayınlamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Benim wordpress adresim yine hobivakti. :))

    YanıtlaSil
  3. hobivakti:tamamdır:)
    sevindim inşallah gerek kalmaz:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)