Sayfalar

21 Mart 2011 Pazartesi

BEN Mİ DUYGUSUZUM YOKSA....................

Bizim her sabah kardeşimve annemle rutin konuşmalarımız olur.İşte ,günaydın dün akşam naptın gibi anlamlı anlamsız bir sürü soru cümlesinin cevabı olan günlük konuşma geleneğimiz:)
yine böyle bir konuşma başlangıcında burcu söze"duydun mu?'"yla başladı .
-"ne olmuş "dedim.(Televizyonu açmadığım için haberim yok tabi.Sebebi doktorun ikazı üzerine artık televizyonla güne başlamıyoruz gerçi ilk günler kadar katı sayılmasamda en azından gözümü ovuşturarak sabahın ilk dakikalarında değilde haber saati,ihtiyaç anında oğlum oyalanması için ve gece olmak üzere açılacak saatler belirlendi)
-"ibo vurulmuş"
-"hııhı "dedim sadece sanki normal bir durum gibi.
-burcu"abla anlamadın galiba iboyu vurmuşlar dedi bende"ee  "dedim "allah şifa versin "
-"abla başından vurmuşlar şimdi komadaymış"durumu ciddi dedi.
-hınk ."nasıl yani "dedim(yani ayağından normal başından anormal diye birşey ortaya çıkıyor bu durumda ama raconu da biz onlardan öğrenmedik ?derya tuna vuruldu ayağından eeee korkutmat için vuruldu dememişlermiydi.
asena vuruldu ayağından "korkutmk için vuruldu ayağını denk alsın diye vurulumuştur denmemişmiydi.Yani ikaz için vurulmuyormuydu yani öyle denmiyormuydu.Şimdi de ibo vuruldu ama bu sefer kafasından mesaj neymiş "öldürmek" ne acı ama malesef onlar yaşadı bizde seyrettik ve malesef raconlarını böylece öğrenmiş olduk:(
Bu konuyla ilgi söylenecekler başında bence ,ibo bende nasıl bir görüntü yaratmış ki vurulduğunu duyunca şaşırmıyorum(yani bacağından olduğunu düşünerekten).


Açıkcası pek sevmem ama allah sevdiklerine ,çoluğuna çocuğuna bağışlasın (ki durumu iyi bilddiğim kadarıyla)

Annemle konuşmaya geçtim yarım saat sonra
-"anne sesin niye öyle"
-"kızım  gece 3 te yattım başım ağrıyor"
-hayırdır bişey mi oldu" dedim
-haberin yokmu iboyu  vurmuşlar gece 3 kadar haberleri izledim ne olcak diye sabata erken kalktım haber almak için"
-anne ciddimisin yaaaaaaaaaaa:)
annemde beni taş yüreklilikle suçladı bu arada öyle tepki verince:(
-anne eminim ibo kendine gelince şu aynur hanımın başı geçmişmidir gidin bir ilgilenin "dicek dedim.
yaaa kendine dert mi arıyon diye devam edecektim annem baktım .kızım çocukları var diyerek cümleye başladı baktım sonu gelmicekk ,o günkü telefon görüşmemizi bitirdim:)

20 yorum:

  1. duygusuzlukla alakası yok canım bende ogün burak uyanmadan önce açtım sabah haberlerini izlerken denk geldi aklımdan sadece çocukları ve ailesi geçti aynı senin annen gibi düşündüm ama sonra boşver dedim ve ardından arkadaşım cahidenin yazısını okudum çokda doğru yazmış bence sende bi bak istersen
    http://cahidejibek.wordpress.com/2011/03/18/ibrahim-tatlises-bir-halk-kahramani-degildir/

    YanıtlaSil
  2. ya tabi ki Allah sevenlerine bağışlasın, iyi olsun. Ama gece gündüz bu haberle yatıp kalkanları görünce ben de kendime aynı soruyu sordum. Duygusuz muyum yoksa bunları çok mu kanıksadım? Bilemedim. Mantıklılık ağır basıyor galiba.. sende de..

    YanıtlaSil
  3. Bende duyduğum zaman bir insan olarak sevdiklerine zor dedim ama "su testisi su yolunda kırılır"..Bu duygusuzluk değil bence,ben Japon halkı için daha çok üzülüyorum ve santrala giren halkını düşünen 300 teknisyene İbo'dan daha çok saygı duyuyorum..

    YanıtlaSil
  4. Düsüncelerime tercüman olmussun.
    Allah ailesine cocuklarina sevenlerine bagislasin.Denecek baska bir sey yok...

    YanıtlaSil
  5. yok arkadaşım...hatta annem ve kardeşim ile aramızdaki diyalog aynıııı senin dialoga benziyor...kardeşim duygularımın yontulduğu iddiasında...:)

    YanıtlaSil
  6. walla ne yalan söyleyim bende aynı tepkiyi verdim sanki normal bişeymiş gibi.. Ne üzücü bir durum ama nasıl bir ülke de yaşıyoruz ve herşeye nasıl da alışıyoruz.

    YanıtlaSil
  7. necla;okudum evet doğru yazmış ne denir.

    birdy;iyi tek olmadığımı görünce rahatladım annem ezdi beni söylemleriyle:)

    nazan;doğru söz nokta.

    yazan anne;evet yani daha ne diyelimki o kadar

    dilek;gel bacım biz seninle kardeş olalım bizimkiler biz anlamıyor:)

    hayatın tadları;olan yine onlara oluyor.

    YanıtlaSil
  8. valla cok haklisin. vahapin da dedigi gibi su testisi su yolunda

    YanıtlaSil
  9. gülom ya vahap'ında olmasa söylücek kelimen yok
    heeeeeheeeeeeheeeeeee:)
    doğru demiş ama:)

    YanıtlaSil
  10. Allah allah...şu an hayretler içinde farkettim ki ben de şaşırmamıştım ilk duyduğumda!!!
    bu yazıyı okuyana kadar bunun farkında değildim...
    sahi neden çok fazla şaşırmadık ki biz? :(

    YanıtlaSil
  11. bloğuma hoş geldin çok memnun oldum ilgiyle izleyeceğim sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Oooo yorumlara baktımda hepside seninle aynı fikirde.

    Ne yalan söyleyim ben üzüldüm.

    Alllah acil şifasını verir inşallah.

    YanıtlaSil
  13. ya ibo benim için olsa olur olmasa olur dicem ama. şunu da inkar edemem. adam binlerce kişiye ekmek veriyor.yani düşmez kalkmaz bir allah. herkes hakettiğini yaşar. etti ve buldu

    YanıtlaSil
  14. Bunun duygusuzlukla alakası yok canım ya, tv.de hergün yeni bir sanatçının vurulduğunu duyuyoruz. Kaldı ki İbrahim tatlıses.in uyarı amaçlı kaç kişinin topuğuna sıktığınıda duyduk. Bende ilk duyduğunda küçük birşeydir diye geçirdim aklımdan. Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  15. FİGEN ABLA;hep oluyor diye ve kanıksadığımızdan olmasın:(

    gönül;sizde hoşgeldiniz görüşmek üzre:)

    hobim vaktim;canım benim üzülmen normal yazdğım gibi annemde kardeşimde üzüldü benim anlatmak istediğim olay karşınsında fazla şaşırmadım sanki normalmiş onların hayatlarında ve yine olmuş gibi geldi bana .tabiki sevenleri var çocuğu,annesi vs var allah şifa versin.

    küçük mucizem;evet malesf öyle hayatları öyle.istihdam yarattığı su götürmez bir gerçek.

    nergiz;evet allah şifa versin

    YanıtlaSil
  16. HOBİBOX BANA KIZMASIN AMA BEN DE ÜZÜLMEDİM.ALLAH YARDIMCISI OLSUN İYİLEŞSİN AMA,O KADAR ÜZÜLECEKŞEY DOLUYKEN DÜNYA BİRDE ONUN İÇİN ÜZEMEM KENDİMİ

    YanıtlaSil
  17. Bence de duygusuzlukla alakası yok.Aynı günlerde Libya da çocuklar ölüyor, Japonya da yüzlerce insan ölüyor. Ama bizim medya bu haberleri daha çok seviyor İbo ile yatıp kalkmaktan baygınlık geçireceğim

    YanıtlaSil
  18. valla bende gayet normal karşıladım.Hatta insan aa neden acaba kim yapmış gibi sorular soramyor bile böyle adamlara.Ha tabiki çok geçmiş olsun Allah şifa versin o ayrı bir konu

    YanıtlaSil
  19. sen duygusuzsan bende duygusuzum. ne güzel yzmışsın.daha söylenecek çok söz var ama benim bunları yazmak tarzım değil. Adam japonya depreminden çok haber oldu. orta doğuyu özellikle libyayı unuttuk gitti...Torba yasa haberleride çıkmıyor bu arada benzine ne kadar zam geldi haberimiz yok.

    YanıtlaSil
  20. Ben de üzülmedim. Vicdan muhasebesi de yaptım bunun için, zorladım kendimi ama ııh olmadı.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)