Sayfalar

28 Mart 2011 Pazartesi

BU HAFTA SONUDA BÖYLE GEÇTİ

Her pazar sezo izinli olmuyabiliyor yani bugün nadir günlerden biriydi.Bizde kumburgaza gittik(istanbul dışında olanlar için istanbul'un yazlık mekanlarından biridir).Kayınvalidemin burada bahçe içinde küçük bir evi var denize biraz uzak ama biz zaten hava almak kafa dinlemek için gidiyoruz.Hele arabadan indiğimdeki o çimenlerin, toprağın kokusunu hiç birşeye değişmem.

işte bugün den kareler aslında daha da güzel ve daha çok olabilirdi ama malesef bu konuda beceriksizim:(

ilk baştaki sevmeleri köpeğin oğlumun dalgın anında havlamalarıyla  kaçma  kovalamacaya dönüştü:)
(gerçi gülüçük işareti koyan ben köpeğe hiç yaklaşamam o ayrı:) 


önceleri sevdi sevdi de:)

prefabrik ev fiyatlarına bakmaya gittiğimiz yerde ki köpeklerle oğlum çok ilgilendi.

sağolsun sezo çok ilgilendi ben valla yedim yedim yedim .................
şimdi evde inanın midem ağrıyor:(
yemek düşünmek bile istemiyorum durum o kadar vahim:)

burada çocuğunun ağzı dolu habire bir şey tıkıyorum:)

annesini aşkııııyyyymııııııışşşşşşşşşşş

ağaca tünemiş kuş(gerçi belli olmuyor ama incir ağacında:))

16 yorum:

  1. Pazarınız çok güzel geçmiş:)
    Anneye de oğluşuna da 41 kere maşallah:)
    Bu arada ben de mimin var canım:)

    YanıtlaSil
  2. sonunda azıcık da olsa seni görebildim. kuş mu yeşil kurbağa mı o ağaçlarda gezen:)
    minikler bizden daha cesur bigom. bak benimkinin sümüklüböcek aşkına :)

    YanıtlaSil
  3. oyyy allahim yesil nasil yakismis öyle...öpüyorum o gülenm yüzünden:)
    Ben hic korkmazdim köpeklerden taa ki Ada ile disardayken bir köpegin üzerimize kosarak havlamasindan beri :(
    Simdi sevmiyorum ben köpekleri

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel geçmiş hafta sonunuz.Bigo'ya da iyi gelmiş.Keyfi yerinde..
    Bu arada afiyet olsun diyeyim.Açık hava yedirir ama insanı:)))

    YanıtlaSil
  5. aylin;evet günü güzel geçirdik .hemen gelirim :)

    küçük mucizem;evet göründüm galiba:)
    kurbağa kuşu:)
    sümüklü böcek di dimi okula gitme aşkını depreştiren :)

    yazan anne;sırf oğlum benim gibi kedi köpekten korkmasın diye veriyorum sezonun eline alıştır diyorum kendim dışarı çıkmıyorum ama:)
    kötü tecrübe olmuş sizin için:(

    sihirli günce;
    güzel olmasına güzel ve yedirmesine yedirdide sonu faciaydı.gece 3 te kendimi lavobaya zor attım:(ne zorum varsa o kadar yemek yiyosam:)

    YanıtlaSil
  6. harika bir pazar olmuş canım,o kuşu yerim ben yer maşallah sana.Köpişte ne kadar tatlı ama bende senin gibi uzaktan sevenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  7. güzel bir haftasonu bizde babmızı yakalarsak yapacaz ama nerdeeee

    YanıtlaSil
  8. Ne mutlu Sezom.. gidip de iyi bir gün geçirdim dediğin bir kayınvaliden var..

    YanıtlaSil
  9. kizz bigo sen kac kilosun. zayifmissinn kiskanirim ama simdi :((

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzel bir yüzün var.ölee bakakaldım şeker.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel geçmiş anlaşılan ne hoş. Şehirden biraz uzaklaşıp nefes almak gibisi yok. Oğluş da çok mutlu görünüyor.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz. :)

    Sizin adınıza mutlu oldum :)

    Bebişi öp benim için kocaman kocaman. :)

    YanıtlaSil
  13. Bu hafta sonu dışarı tam atmış herkes. Güzel bir gün geçirmişsiniz, hayırdır prefabrik ev falan, ben daha az önce prefabrik 50m2 bir ev kaça çıkar ona bakıyordum, arkadaşlarla fikir alış verişi yapıyordum. Hala bir ümit, yeşillikler içinde tek katlı bir ev hayal ediyorum.

    YanıtlaSil
  14. sevtap;sağolasın .:)
    değil yanına yaklaşmak camın arkasından havlasa kaçıyorum a oderece yani:)

    serpil;siparişleri tamamlayamamıştır ondan gelemiyordur:)

    delim;çok şükür allah herkese öyle kayınvalide nasip etsin:)

    gülom;yok yok sen diyete devam et ben seni kıskanıcam benim öyle azimli hallerim hiç yoktur.sen şidi eve döndüğün halini şimdiden merak erdiyorum.sen oğlak burcuydun dimi:)hırslı azimli olurlarda.

    sitare;ayyy ayyy öyle havalandım ki tuşalara dokunamıyom da sen yanlış görebilme ihtimalin yüksek:)
    güzel bakan güzel görürmüş.

    nehir ida;çok şükür güzeldi gerçekten.evet havası bile yeter.eee gezdi durdu o mutlu olmasında kim olsun dimi ama:)

    hobim vaktim;öperim canım benim yorumuma cevap yazmamışsın haklımıyım :)mim hakkındaki yorumuda.


    fadiş;bizde de her zaman olmayan şeyler bunlar bu sefer şans bizden yanaydı:)dediğim gibi bahçe içinde yazları kayınvalidemin kaldığı ev var gecekondu tipinde artık oturulmaz bir hale geldi bizde onun yerine prefabrik bakıyorduk.bizim baktığımız 68 m2 ama çok büyük geldi gözüme hemde çok güzel insanın hemen içinde yaşayası geliyor:)fiyatını 17.500 dedi de bizimkiler araştırıp soruşturuyor daha yani bakma aşamasındayız.keşke imkan olsada öyle evlerde otursak müstakil bahçe içinde ahh ahhh

    YanıtlaSil
  15. Köpek ayrı tatlı çocuk ayrı tatlı çok şirinler çokkk:)

    YanıtlaSil
  16. güzel anneyi ve şeker oğluşunu sevgiyle ve kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)