Sayfalar

3 Mart 2011 Perşembe

BLOĞUMA DOKUNMAYINNNNN!!!!!!!!!!(mutsuzum)

Başlık şimdilik birbirini takip eden kayıtlarda hep aynı olacak.Evet bloğuma öğleden sonra itibariyle girebiliyorum sevimmem lazım ama buruk bir sevinç.Dün erişim engelledi yazını görünce nasıl yıkıldım anlatamam.yıkıldım derken mecazi anlamda değil inanın."erişişm engellendi" yazısını görünce gözlerim doldu sadece "ama" diyebildim.Öylece bir süre kaldım sonra ne yapabilirimi araştırdım.Sezo sağolsun evdeydi ve paşayla ilgilendi bana hiç dokunmadı çünkü o halimi görünce o da üzüldü.(gerçi sezodan beklenmeyen bir performansla hiç benden yardım istemeden 2,5 saat oğlum arada anne dediği anda oyalamayı başrdı .)sonra ne yapabilirim dedim dedim kimseye de ulaşamadım taki GÜL le msn de karşılaşıncaya kaadr canım benim çok yardımı dokundu.Ben bütün herşeyin silindiğini düşünürken bütün kayıtları WP geçirdim sayesinde.
allah ondan razı olsun herhalde ben tek başıma yapamazdım.
Sağolsun hobivaktide yorumlar göndermiş elimi çabuk tutup kayıtlar WP geçirmem için ama ben evde değildim ve geldiğimde bloğuma giremediğimden gönderdiği yoorumları göremedim.Ben bugün "dns" ayarını değiştirerek girdim bloğuma.

yeni yeni kayıtlar düşmeye başladı kumanda paneline ama nedense beni bir türlü harekete geçirmedi.Okuyorum ama yorum yazmak bile gelmiyor içimden.Yani eksik birşeyler var............

Ama düzelecek onuda biliyorum.Çünkü herkes tepkili ve yapılacaklar konusunda istekli.Şimdilik paylaşım sitelerineden destekler -duyurular-kınamalar devam ediyor.Bir önceki kaydımdaki belirttiğim gibi HOBİBOX bir kampanya başlattı lütfen yorum yazın  bu bloğa girip.aşağıda adresi vereceğim yine.

MAĞDURUZ DA MAĞDURUZ!!!



                                                   http://hobibox.blogspot.com/
                              

14 yorum:

  1. ben de wordpresse yedekledim ama sevmiyorum orayi.Sanki tek basina kalmisim gibi.Her sey eskisi gibi olucak inaniyorum

    YanıtlaSil
  2. Hiiç sevmedim Wp yi seveyim diye bir şeyleri değiştirmeye çalışıyorum gözüme hoş görünürse belki diyerek ama gönlüme hoş görünmedikten sonra gerisi boş:(

    YanıtlaSil
  3. ne demek canim :)) girebildigine sevindim.

    YanıtlaSil
  4. ahhhh desem. allahlarından bulsunlar desem :(

    YanıtlaSil
  5. yazan anne:çok soğuk orası sarmadı benide:(kalsak herşey kaldığımız yerden devametse:)

    aylin:sevemicez belli o yüzden sadece aktarma yaptım öylece kaldı öksüz gibi ama sevemedim napayım:(

    gül:canım tekrardan bir kocaman TEŞEKKÜRLER:)

    küçük mucize:amin canım amin:)


    son kraliçe;hoşgeldin öncelikle bende sana geldim ama izlemeye alamdım ama takipteyim bilesin:)

    YanıtlaSil
  6. Amannn aynı duygular içindeyim bende aslında DNS değiştirince blog hiç kapanmamış gibi ama yazı yazmak bile gelmiyor içimden. Birşeyler eksildi sanki bir süre sonra DNS lede giremeyeceğiz ve emeğimiz boşuna gidecek gibi geliyor bana:((

    YanıtlaSil
  7. Bende dün keşfettim girebileceğimi nasıl mutlu oldum anlatamam.Bir de sizleride burada görünce sevindirik oldum resmen.WP ye hiç geçmedim ,geçmeyide düşünmüyorum.Yasağın bir an önce kalkacağı beklentisi içerisindeyim hala...

    YanıtlaSil
  8. Bloguma hoşgeldiniz. Her zaman byrun. Bu karışıklıkta iyi yol bulup gelebilmişsiniz:))
    Delikanlı çok şeker maşallah. El işleriniz de çok güzel ancak pek uğraşmaya zaman bulamıyorsunuz galiba. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ballı lokmam;içini ferah tut iyi olacak inşallah.

    özim;szileri tek tek görünce nasıl mutlu oluyorum anlatamam iyi ki bulup gelebildin çok sevindim:)

    nedret:sizde hoşgeldiniz efendim.sormayın ne karışıklık :(
    gececek inşallah:)
    oğlum için söyledikleirnize sağolun.
    işlere gelince seviyorum yapmayı ancak oğlumdan vakit buldukça.
    görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  10. dns değiştirip ancak birbirmize yorum yapabiliyoruz, dışarıdan kimse blogumuzu ziyaret edemiyor. Çok acı bi durumla karşı karşıyayız ve bu durum çözüleceğe benzemiyor:(

    YanıtlaSil
  11. yetenek-sizin;malesef durum şuan böyle ama ben düzeleceğini düşünüyor ve umuyorum.böyle olması gerekiyor çünkü biz birşey yapmadık:(

    YanıtlaSil
  12. sevgili arkadaşım bloğumuzun kapanmasından sonra gelemedim kendime.ama yine de yılmak yok.devam paylaşımlara:)
    sana derin sevgi ve muhabbetlerimi gönderiyorum arkadaşım.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. düzelicek InsAllah! Allah büyük, hak yerini bulacaktir, inaniyorum! sicacik sevgiler.. mutlu kal..

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)