Sayfalar

8 Mart 2011 Salı

BLOĞUMA DOKUNMA(DÜNYA KADINLAR GÜNÜ)

Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun hanımlar.Gerçi ben böyle tek güne sığdırılmış günleri pek sevmiyorum.Bugün herkes yüzünde gülümse .elinde çicek kocası ,sevgilisi her neyse ona bir ilgi bir şevkat göstercek .Ooo da ne demeden gece olacak hop gün döndü haydi külkedisi işinin başınamı olacak ne yani bu şimdi:)özel gün.


      Gerçi bu günü hatırlamayan benim gibi o da ne diyen erkekler de var(gerçi farklı sebelerden benim sebebim hergün kadınlar günü olsun ,ilgisiz adamın sebebi,şimdi başıma birde bunu çıkarma gül gibi yaşıyon işte bugün kutlanacak da ne olacak diye lüzumsuz gören lüzumsuz adamlar var malesef:):(

E böyle olunca tek gün ama adı var en azından diyorum

Gerçi söylenecek çok söz yazılacak çok yazı var ama en güzelini her zamanki gibi

MUSTAFA KEMAL ATATÜR söylemiş



12 yorum:

  1. Ben de senin gibi tek güne sığdıramayanlardanım:)
    Senin de Kadınlar Günün Kutlu olsun canım.
    Atam bu gün hayatta olsaydı ahh ahh diyorum :((

    YanıtlaSil
  2. yerden göğe kadar haklısın arkadaşım ne diyeyim sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  3. Ahhhh Atam ahhhh şimdi görsen kadınlarımızın halini:((

    YanıtlaSil
  4. güzel bir postla kutlamışsın bu anlamlı günü,teşekkürler Atamızın her sözü asırlar geçsede anlamını ve değerini yitirmeyecek..yitirtemeyecekler..bende hergünümüzün aynı duyarlılıkta geçmesini arzulayanlardanım,ama bu günü nüzü kutlamadan geçemiyeceğim,sevgiler..not:sizi izlemeye aldım:)bende bloguma beklerim..

    YanıtlaSil
  5. Senin de kadinlar günün kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  6. Kim tek bir güne sığmak ister ki. Kadınlara hak ettiği değerin hergün verilmesi dileklerim ile, kadınlar günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  7. eşimin bu güne istinaden bana attığı mail :

    8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNE İSTİNADEN....

    DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜN TÜM İSLAM ALEMİNE HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLER;

    RAbBEL ALEMİNİN BİZ MAZLUMLARI ORNELLA MUTİ-LATISHA CASTA-TUğÇE KAZAZ VB GÜZELLİKLERDEN MAHRUM ETMEMESİ TEMENNİLERİYLE ESEN KALINIZ..

    YanıtlaSil
  8. aylinim:) doğru deyip birbirimizi avutuyoz:( her gün özel olmalı hergün:)

    efenin annesi;hoşgeldin öncelikle bloğuma:)teşekkür ederim.görüşmek üzere.

    mehtap kuzucu;hoşgeldiz sizde:)teşekkür ederim .birazdan ordayım görüşmek üzere:)

    ballı lokmam:sorma nasıl güzel söylemiş insanın içine işliyor dimi ama.

    nergiz;kesinlikle doğru her günü özel güzel geçsin bugün bu lafı 50 yakın yazmış yada söylemişimdir herhal:)

    aslı;tekrardan hoşgelsin bloğuna.yazınada bayıldım bu arada:)

    küçük mucizem;:):) eşinde kadınlarımızı pek düşünürmüş:)çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  9. senin de kadınlar günün kutlu olsun canııııım, aah ah tek güne sığdırılan değerlerden ben de hoşnut değilim ama dediğin gibi adı var, ya o da olmasaydı? =(

    YanıtlaSil
  10. Kadınlar günün kutlu olsun janım :)

    Blogların kapanma meselesi şevkimi kırdı sanırım. Öylece bakıyorum güncellenen bloglara ama bir türlü iki satır birşey yazamıyorum.

    Gerçi bir kaç gündür pek giremiyorum nete. İşte böyle. :)

    YanıtlaSil
  11. Seninde kadınlar günün kutlu olsun canım.Atatürk her zaman her konuda olduğu gibi yine çok güzel söylemiş.Keşke herkes onun söylediklerini anlayabilecek seviyede olsa...

    YanıtlaSil
  12. mekilam:malesef öyle .senide kutlarım canım

    hobivakti:ya senin gibi hamarat biride bunu yaparsa kimn ekmeğine yağ sürüyon.yapma ama:)

    özi'nin güncesi;aaahhhhhhh yarama bastın :(

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)