Sayfalar

11 Mart 2011 Cuma

BLOĞUMA DOKUNMA( dijitürk 'ü şikayet ettim hemide ayağıma geldi)

Bu akşam kapı çaldı ,açtım genç bir çocuk yakasında DİJİTÜRK adı yazılı bir tanıtım kartı ile bana 4 maddelik bir anketi olduğunu cevaplamamı rica ettim.
-hemen şartım olduğumu söyledim.çocuk şaşırmış bir ifadeyle yüzüme baktı
-"buyrun "dedi.Bende şikayetim olduğunu ama muhakkak iletmesini istediğimi söyledim.
-ben"blogların kapatılmasından dolayı dijitürk'e kızgın olduğumu söyledim çocukta tepki olarak
-"hııı" blog olayından kızgınım diye tekrarladım .Çocuk peki efendim sorulara geçelim dedi.
Neyse hangi tip televizyonunuz var hangi kanalı izliyorsunuz gibi ıvır zıvır 4 soruyu cevapladıktan sonra isim soyadımı ve telefonumu (nadir hallerden biri olarak doğru verddim genelde hep yanlış veririm .:) acaba ararlar belki özür dilerler felan ne me lazım doğru verdim telefon numaralarımı işte bu nedenlerden ötürü.
Genç ayağa kalkıp tam gidecekken şikayetim dedim .Çocuğun ankete hayır diyebilirim diye anlamış gözüktüğü şikayetimi tekrar etmemi istedi.
-"blog diyorum blog "
-genç"hııı blog mu (allahım biz burda kendimizi yırtaken dijitür için çalışanların bu olaydan haberi bile yok:(:)
-bende "evet siz oraya benim dediğimi yazın ama iletin dedim .Genç de sağolsun çok önemli olduğunu (çünkü bak söyle ha diye çocuğa bir kaç öğüt verince vede çocuğun bundan haberi olmayınca önemli birşey olaki diyerek) anlamış ifadeyle anketin sonuna benim dediklerimi yazıp ileteceğine dair söz verdi:)


Bakalım bir sonuç çıkmaz belki iletilmez ama yapabileceğimi ,elimden geleni yaptım şimdilik.Belki bu anket için kapınıza gelirler sizde aynı şeyi söylerseniz belki birinin kulağına gider ne bileyim işte

UMUT DÜNYASI

32 yorum:

  1. harikaaa yapmissin :)) cocugu dovseydin uzerinede sikiysa dokun post-it'i ya^pistirsaydin :))

    YanıtlaSil
  2. GÜL ASLINSDA ADAMI REHİN ALSAYDIM KEŞKE BLOĞU AÇTIRIN YOKSA REHİNEYİ VERMEM FELAN DESEYDİM TÜHHH GİTTİ GÜZELİM FIRSAT:)

    YanıtlaSil
  3. Adam seni rehin almamış iyi ki. Alınır mı elin adamı eve? Envai çeşit atraksiyonla giriyorlar evlere be kızım.Neyse ki bu zararsız çıkmış.Aman haa..

    YanıtlaSil
  4. rehin alma falan..aaaaaaa ne ayıp! hiç öyle şey olurmu..yani elçiye zeval olmaz ama digitürkten geliyorum dediği anda kafa göz girişecektin...ağzını burnunu dağıtacaktın...tamam sen yanmış olurdun ama tepkimiz ülke genelinde hatta uluslararası boyutta gündeme otururdu:) Manşetleri görür gibiyim...Digitürk'e kızan blog sahibesi anketörü hastenelik etti:)))içerde paşalar gibi bakardık sana...tüh kaçtı fırsat:))))

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi olmuş vallaha bizede uğrayan olursa bende aynen böyle yapıcam

    YanıtlaSil
  6. ya geri dönüp okudumda nasıl kızdıysam artık ne şiddet dolu yorum olmuş yahu....aslında ben böyle biri değilim...valla:)))

    YanıtlaSil
  7. NEDRET;İLGİN İÇİN TEŞEKKÜRLER BENİM OĞLUM VAR DÖVER ONU MERAK ETME:)

    SON KRALİÇE;BUNLAR NE Kİ DAHA BETERİ YAPILIRDI YA:)

    DİLEK;OLDU CANIM MAHPUS DAMINA İÇ ÇAMAŞIRI GETİRİDİNİZ OĞLUMUNU GÖRÜŞ GÜNMÜNDE Mİ GÖRECEKTİM.HAYIIIIIIIIIIIIIIIRRRRR DÜŞÜNCESİ BİLE KORKUNÇ.

    SEVTAP;AYYY İNŞALLAH BİZİM BURALARDA BLOĞU OLANLAR VARDIRDA TEPKİ VERMİŞLERDİR.

    YanıtlaSil
  8. DİLEK BEN ANLADIM NASILBİRİ OLDUĞUNU.
    İZLEME NASIL DURDURULUYOR BİR ARKADAŞI SİLECEKTİMDE:)

    YanıtlaSil
  9. aşkolsun:)Bir delilik anında yazmıştım onları halbuki:)

    YanıtlaSil
  10. yok yok bloğuna baktım sakıncalı olduğu halde çocuk istiyormuşsun anladım senin ruh halin bu delilik:))

    YanıtlaSil
  11. Geneli diyelim:))) ( Hey Allah'ım yaaaa akşam akşam yarattığım intibaya bak:))))

    YanıtlaSil
  12. Posta bayıldım ama yorumlarda resmen koptum:)))
    O kadar kızgınız ki zavallı anketörü halden hale sokmuşuz:))
    Evvelsi gün Diji müş.hizmetleri ile telefonda gayet gergin bir konuşma geçirdim ben de.Biz diji üyesiyiz(dik) hem kapattırmak hem de şikayetimi iletmek için aradım aman efendim ağzımdan girdiler burnumdan çıktılar tabiri caizse aman kapatmayın yanında şu kanalı da verelim hatta faturanızı indirelim falan falan.5 yıldır kullanıyoruz dijiyi zaten son zamanlarda memnun değildik blog olayı tuz biber oldu üstüne.Neyse çok ısrar edince ay sonunda (fatura kesimden dolayı)kapattırmayı kabul ettirebildik.Blog konusunu açınca direk savunmaya geçiyorlar.
    Biz bu kadar kızgınız ama onlar suçu üstlenmiyorlar bile.Onlar sadece izinsiz yayın yapan blogları şikayet etmişler ama mahkeme tüm bloglara kapatma kararı vermiş.Kısaca biz suçsuzuz diyerek çıkıyorlar işin içinden umurlarında bile değil:(

    YanıtlaSil
  13. ahahaa zalak cocukcaaz umarım "blog" yazabilmiştir. zira duymadıysa daha önce "abi bloklarda sorun var herhalde onlarıın blokta çekmiyo, b blokta çekiyo" falan demez umarım haha:) ay eğlendim. bu arada ben de digiyi kapattırdım, fatura kesiminden sonra bitecek ama çookk zor oldu.

    YanıtlaSil
  14. iyi yapmissin :)
    Olur olur belki böyle tepkiler ise yarar.

    YanıtlaSil
  15. Şikayetinide oraya yazdırarak iyi yapmışsın. Blogların kapatılmasına tepkileri anlamaları lazım.

    YanıtlaSil
  16. dilek;bir süre seni özel izlemeye aldım durum değerlendirmesi bloğundaki yazılarına bağlı hahahaaa:)

    aylincim;ay sorma anketör aramıza düşse işi zormuş .şu kapatma olayında dillendirilmesi iyi olmuş belki ama belki kulaklarına gitmişri


    birdy;ay sorma bizim a3 blok adres olarak yani yoksa yoksa aman allahım evimin adresimi diye anladı hayıııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrrr:)

    aslı;bizimki umut dünyası .ay bide bloklar açılırmış sebeb olarakda benim şikayet işe yaradığından felan ayyyyyy işte o zaman havamdan geçilmez:)

    hobivakti;ay beni nekadar ciddiye alırlarsa artık ama yukarda dediğim gibi birde ciddiye alırlarmış:)

    YanıtlaSil
  17. lennn sezoo :)) sen benim kitabima niee laf atiyon :) nhehe cok guldum. su anda tek elle yaziyorum :))gitmedem bitirmeye calisiyordum bende kitabi :)) son 200 sayfa kaldi.

    YanıtlaSil
  18. nasıl yakaladım seni hehehe birde koymuş oraya okuyor misali:)

    YanıtlaSil
  19. Digi nin son reklam sloganı "hayallerine dokun" diyorlar ya. hayalimin içine ettiniz diyorum her seferinde. sezom sen o adamın blog ne demek olduğunu bildiğinden emin misin? bana tam dayaklık geldi neredeyse :)

    YanıtlaSil
  20. canım ya fırsat ayağına gelmiş rehin alaydın ya blogspotlar açılmazsa bırakmam diye kaçtı güzelim fırsat :)))

    YanıtlaSil
  21. iyi yapmışsın canım :) bu arada yorumlara resmen koptum :D

    YanıtlaSil
  22. küçük mücizem;garip bir gençti o bakma ben daha haşin çıktım yaz dayaz diye tuturdum.blog ne dmek olduğunu bilmiyorurdu zira tekrar ettirip durdurdu:)

    ahsen;ahh deme sonra aklıma geldi:)
    oğlumda dayak atardı olur biterdi:)

    yeni gelin;iyi yapmışım dimi ama.gerçekten bende yorumyaparken bayağı eğlendim:)

    YanıtlaSil
  23. :) canım ilk önce geç gördüğüm mim için tşk ederim.bu arada bana ilk defa soru olarak mim geldi diye öyle yazdım,yani ilk defa soru cevapladım .bu arada süper yapmışsın,hatta mektup yazıp çocuğun eline sıkıştırsaydın :).rehine fikride pek cazip geldi, ama dijitürk milyonlarca insanı magdur ediyor,tınlamıyor.çocuğu takmazlardı,olan çocuğa olurdu.

    YanıtlaSil
  24. okuyorum kizim sadece yazmayi unutuyorum :)) 330'dayim naber.

    YanıtlaSil
  25. hıııı tabi tabi eminim :)

    YanıtlaSil
  26. ayy süper bir rastlantı olmuş canım ama o çalışanlar da ekmek derdinde garibanlar kapı kapı dolaşıyor blogların halınden nerden haberleri olsun =( yine de dikkat etseydin digiturk yazıor diye yakasında hemen guvenmeseydin bir sürü şeyler duyuyoruz.

    YanıtlaSil
  27. Çocuk blog dan haberdar değilmiş anlaşılan.Yada ne demek olduğunu bile bilmiyormuş...Digitürk e gıcığım ama google a daha çok sinir oluyorum.Kim haklı olursa olsun kullanıcı olarak biz mağduruz.Kapandı dediler, kimsede mail atıp , bildiri yayınlayıp özür dilemediği gibi zamanında uyarı bile yapmadı...Arama motorumu bile değiştirdim.Google a ait birşey kullanmak istemiyorum...

    YanıtlaSil
  28. umarım açılır bloglar...çok sıkıldım bu işe yaa canısı :(
    valla iyi yapmışsın..böyle bir kaçşikayet daha olsa belki dikkate alınır di mi?

    YanıtlaSil
  29. süper online bayisine gidip 4 gündür blogspot uzantılı sitelere giremediğimizi sorup nedenini öğrenmek istedim vitrin güzel ama akıl boş olan kızımız nasıl yani site güvenliğiniz yardımcı olmaları için arkadaşımızı içeri almıyormu dedi:)))
    28 Şubat, 15:56 · BeğenBeğenmekten Vazgeç · · Görüşleri Gör (9)Görüşleri Gizle (9)

    buda benim başıma gelen.gülermisin ağlarmısın.sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Çok iyi yapmışsın sezobigocum.Ağzına sağlık.Umarım çocuk (anladıysa tabi )gerekli yerlere ulaştırabilmiştir şikayetimizi...

    YanıtlaSil
  31. ha haaa... tamam bize de gelen olursa ben bari tutayım bu çocuğu hatta bizim alt sokakta digitürk bayii var ben gidip ordan birini rehin alayım yaaa..hem hep birlikte döver hırsımızı çıkarırız hem ben başka şeylerden olan sıkıntılarımın hırsını çıkarırım hem de heyecan olur!!!

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)