Sayfalar

25 Şubat 2011 Cuma

YENİLENME

Eski hali -yeni hali yapıp kaçıyorum.nedendir bilinmez başım çook ağrıyor.dün oğluma kan ilacı yazdırmak içi aile hekimimize(nasılda havalı duruyor bu kelime.Ama bildiğiniz sağlık ocağı işte:) gittim,borçlu aşılı çıktım:(
     Sebebi hamileyken başlayan ve 4. dozunu geçen ay olmam gereken tetenoz aşısını yaptılar:( Ama ben kan ilacı kem küm derken yedik iğneyi geldik.Oğlum doktorun odasına girmesiyle put kesilmesi bir oldu bende ona gülüyorum "hehe he oğlum aşı yok ilaç yazdırıp gitcez" sen misin büyük konuşan (yada oğlum bana dua mı etti ne:))anlamadım.Oğlumun nüfus cüzdanını verirken cüzdanımda "aaa o da ne aşı kartım "deyip (bakmaz olaydım bu ara)baktım.Hemşirede" bir bakayım "dedi."Bir ay geçmiş ama olsun şimdi yapabiliriz "dedi
    Az önce çocuğa teselli veren şahsı artık eşi teselli ediyordu:)
-bişey olmaz ,zaten ne kadar acıyabilir ki,hem soralım kaç gün banyo yapmıcan(hani bebekler aşı olunca iki gün falan yapmadıkları oluyor ya oda kafa buluyor benimle:))velhasılıkelam yedik aşıyı iki gün oldu kolumdaki ağrı hafifledi de başım ağırlık var gibi.Neyse oda geçer diyor ve kısa kesiyorum


Bu arada iyi ki hemen kaçıyorum dedim:))

İŞTE ESKİ HALİ(gerçi aynısı değil çünkü boyamadan önce unutmuştum ama bilinen sabunluk işte)




BU DA YENİ HALİ;






HERKESE SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM:)

22 yorum:

  1. Bende aşıdan çok korkuyorum :) Çocuklarıma nasıl teselli vericem merak ediyorum :D Sabunlukta çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Üç hamileliğimde de nasılsa atlanmış yapılmamış tetanoz aşım.Geçenlerde çok ilgili sağlık ocağı hemşiremiz fark etti ve 2. dozunu oldum Allahım o ne ağrıdır iki gün yatamadım o kolumun üstüne yani seni çok iyi anlıyorum.bu arada ellerine sağlık bahar gibi olmuş bildiğimiz sabunluk...

    YanıtlaSil
  3. Yahu çok tatlı olmuş sabunluk bizim evdekine de böyle bi yenileme lazım.. Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. canım kan ilacı derken. hani biz bıraktık 1 yaşına kadar dedikleri için. yoksa devam mı etmeliyiz? bu arada bende görünsem hemşireye benide yakalar vallahi:))

    YanıtlaSil
  5. BUrada hamileyken asi yapilmiyor.
    Uzulme bigocum. oda gecer :)) Sezo opsun hemen gecer :)) Oglundan ornek al biraz. Bu arada before-afrer setin perfect olmus :))

    YanıtlaSil
  6. Sağlık şart yaa :) Yalnız sabunluk cidden güzel olmuş, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  7. karabidikim:zor teselli ediliyor zatren birde kortuğumu görse sen önce kendine bak derdi herhalde:)
    teşekkür ederim

    nilerk;evet benimde iki dün oldu yeni geçiyor:(bana da doktorumuz değil komşumuz hatırlatmıştı:)durum böyle doktorlar sallıyor bu aşı nedense:(

    kızkardeş derya:beğendiğine sevindim arkadaşım:)

    keyf-i sibel;bizimki 1.5 yaşında tahlil yaptırdık kan değerleri iyi çıktı ama korumak amaçlı devam edin dedi.zararı yayarı olur dedi bide.yakalasın seni o hemşire eşit olalım dimi ama:)

    gülcüm;uf oldu ama öpmedi:)hemşire vardı belki ondan :)
    beğndinmi gerçekten:)

    YanıtlaSil
  8. valla bende iğneden korkan biri olarak biraz daha kaçsam.valla ben kaçar gibi bıraktım kan damlasını çünkü dişler simsiyah oldu. ama sormalı tekrar doktora...neyse öptümmmmm.bu arada mim ve ödül için benim orada teşekkür ettim, ama buradanda teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. keyf-i sibel ;sizin kan damlası sağlık ocağından verilen öyleyse o dişlerde siyahlık yapıyor.bizimki onu hiç içmedi bende ferrum yazdırıyordum(doktor tavsiyesiyle tabi).sağlık oçağının verdiği benim kardeşimin bebeğinin dilini simsiyah yapmıştı.tadı güzel olmadığından bebekler ağzında tutuyormuş.havayla teması uzun olduğundan siyah olurmuş:(
    bişey değil canım benim:)

    YanıtlaSil
  10. modafobik;hoşgeldin öncelikle.teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. yenileme güzel olmuş.morlu filan.bende iğne fobisi var hemşirenin anasını ağlatıp öyle yaptırıyorum anlayacağın

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık sezobigocum çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. GEÇMİŞ OLSUN,ÇOCUĞA BELLİ ETMESEYDİN GÜLMESİN SANA.NİNEM YA SENDE DE VARMI BANA GELEN MESAJDAN.BAŞKA KİMSEYE GELMEMİŞ GALİBA

    YanıtlaSil
  14. serpil:sağolasın.korkunun ecele fayda olmadı yedik iğneyi geldik:(

    özim;teşekkür ederim

    ninem;banada geldi.gelmesinede birşey bulamdım.eğer bulursam yayınlarm.merak etme.
    allahtan bizimki daha küçük belli etmemeye özen gösterdim yinede

    YanıtlaSil
  15. aşı için geçmiş olsun diyorum...sabunlukta çok hoş bir yenileme çalışması olmuş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun canım benim.
    Sabunluk harika olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Bende mimin ve ödülün var canım beklerim:)

    YanıtlaSil
  18. İğneden korkan bir de ben varım. Son dozu olmadım ne yalan söyleyeyim. İğrenç bir aşı zaten. resmen koluna sağlam bir yumruk yemiş gibi oluyorsun. (sanki daha önce yemişim gibi :) )

    Sabunluk pek şık olmuş. eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  19. küçük mucizem;keşke olsan çünkü son dozla birlikte ömrün boyunca seni koruyan bir aşı oluyormuş
    evet dediğin doğru hala kolumda ağrı var bugün 3 gün.bir dahakisi 1 yıl sonra bakalım o zamana kadar unuturum acısınıda öyle yaptırıırm

    aaaa bu arada HOŞGELDİN bloğuma
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. bir sabunluk bu kadar mı değişir:)eline sağlık çok şirin olmuş.ben ilk hamileliğimde aşılarımı olduğum için sanırım bunda sormadılar bile.iki hamileliğin arası tam 10 yıldan fazlaysa aşı yapılırmış öyle demişti kadın doğumcum.

    YanıtlaSil
  21. sitare;zaten 5 dozu da olduysan seni ömrün boyunca koruyormuş bana da öyle dedi hemşire belkiondan sormamışlardır gerçi sorupöyle demeleri lazım ya .
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  22. yeni hali çok güzel olmuş...uzaktan bakınca sanki o da fayanstan gibi duruyor...
    renkler de müthişş...
    gelelim aşı konusunaaaa :)))
    beni çok sık köpek ısırır..ve çok sık kuduz ve tetanos aşısı olurum..
    hele tetanos aşısı olmayı severim bile ben :) iğnesi çok ince ya, hiç acıtmıyor, çok hafif, tatlı bir sızı veriyor..anla işte ne çok iğne vuruluşum..baksana seviyorum bileee :))))
    sevgiyle öptüm :)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)