Sayfalar

9 Şubat 2011 Çarşamba

ŞİŞEDEN NEYE DÖNÜŞTÜ?

şimdi bu şişe yi ne yaptın derseniz
Aldım elime nasıl boyayım diye düşündüm
düşündüm
düşündüm


aldım elime peçeteleri bununla mı onunlamı derken  elimde tek kalan peçete olan bu gelinçikli peçeteyi kullanmaya karar verdim



işte bu çıktı ortaya


aslında yaptıktan sonra ne yapayım bunu derken bir gülü koydum içine baktım baktım karar veremedim nerde kullanayım diye.bu sabah BURCU'YA (kızkardeşim)gösterdim "aaa ne güzel "dedi"istersen sana vereyim" dedim .Çok sevindi.

Ne güzel , yaptım ve beğenildi ve de istenildi .Çok sevindim çoooooookkk:)

20 yorum:

  1. GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ,HAYRANIM SİZE GENÇLER

    YanıtlaSil
  2. örgücüoyuncakcınine;ayyy çok sevindim .demek genç görünüyorum.şaka şaka
    çok sevindim beğendiğinize:)
    sevgiler

    deliannem;hakketenmi mındar olmamış mı?:)

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş ,o şişe böyle olsun tebrik ederim harika bir hediye olmuş.Bu işi öğrenmem gerek içim gidiyor böyle gördükçe:))

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok cici olmuş...

    YanıtlaSil
  5. hey, süper olmuş, geridönüşümleri her zaman sevmişimdir :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım ne cervherler varmış sende

    YanıtlaSil
  7. Ooo çok hoş olmuş, gelincikte çok güzel. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. aylin senin cadılardan fırsat bulursan bir dene derim çok keyifli helede beğenilince:

    ece;senin yemeklerinin yanında biraz az geldi gözme yaptığım şey
    teşekkür ederim yorumun için

    mayanın cicileri;geri dönüşüm yapıcam diye ev çöp eve dönerse şaşmam öyle diye herşeyi saklıyorum:)


    yemek vakti-aylin;ay cevher demek ne güzel bunları duymak

    hobi vakti;beğendiğine sevindim malum bu konuda senden ilham alıyorum

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Ve çok şükür nihayet sayfana grip yorum yapabildim inanamıyorum :)))

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş canım bir şişe nasıl böyle değişmiş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş canım bir şişe nasıl böyle değişmiş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  12. ÖZİ'NİN GÜNCESİ;öncelikle teşekkürler yorumun için.bloğa niye giremiyon yani hatamı var.

    YanıtlaSil
  13. ahsenin dünyası;inanki çok zor değil:) beğendiğine sevindim

    YanıtlaSil
  14. Çok şık olmuş yaa keşke kız kardeşinden önce ben isteseydim :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Evet Sezobigo sayfaya erişim engellendi vs diyip atıyordu hep beni sayfandan .Bu gün nasıl girebildim şaşırdım. sorunun neden kaynaklandığını bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  16. özi'nin güncesi;sebebini bilmiyorum ama bende bir kaç bloğa öyle giremediğim olmuştu.ama inan benim ilgili değil :)

    YanıtlaSil
  17. süper olmuş maşallah diyelim...

    YanıtlaSil
  18. Biliyorum sezobigocum :)Çok şükür artık sorun kalmadı sanırım yorum yapabildiğime göre :)

    YanıtlaSil
  19. nilerk;beğendiğine sevindim

    özi;şükür kavuşturana diyeyim:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)