Sayfalar

1 Şubat 2011 Salı

HASTAYDIK

iki gündür hastaydık .Oğlum sabah (cumartesi)kalktı bir şeyi yoktu.Öğlen uykusuna yattı ama 15 dakika sonra öksürmekten dolayı uyandı.Hatta o kadar öksürdü ki kustu.Akşam sezo eve geldiğinde ise bize hastane yolu gözüktü.Gittik ve doktor bize "sorunun geniz eti akıntısı olduğunu" söyledi."bu akıntı yapış bir sıvı olduğundan oğlumun boğazına gıcık yaptığını ve öğürmesinin de yine buna bağlı olacağını" söyledi.Aldık burun açmak için fıs fısımızı geldik evimize.
Şimdi mi nasıl ?
durun onuda resimler açıklasın


7 yorum:

  1. Canım kıyamam çok geçmiş olsun:( Çok iyi bilirim geniz akıntısını biz onunla neredeyse 10 aydır yaşamaya çalışıyoruz.
    Kuzuya kıyamadım inşallah bir an önce geçer:(

    YanıtlaSil
  2. ay canim cok gecmis olsun. Gitsin su illet artik :((

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun nasılda mahsun bakıyor:)

    YanıtlaSil
  4. aylincim;bademciğimiz büyükmüş malesef :(
    size acil şifalar tekrardan.biliyorum okuyorum canım yaşadıklarınızı

    gülcüm;senin civciv şu hastalığa bir haşin baksa olur mu?belki korkarda kaçar uyuz rahatsızlık:)

    aylin(yemek vakti);hoşgeldin öncelikle.teşekkür edriz ve yine bekleriz:)

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun canım o dert bizde de var kızım ve küçük oğlum hasta doktora götürdüm bir sürü ilaç verdibiraz düzeldiler umarım sizde inşallah tezden atlatırsınız

    YanıtlaSil
  6. Canım benim geçmiş olsun. Fotoğraflara bakınca keyfi iyi görünüyor. Umarım daha iyidir.

    Benim minik kızımda fena hasta oldu. Daha yeni yeni toparladı yavrum.

    YanıtlaSil
  7. ahsenin dünyası;sizede geçmiş olsun.şifalar olsun

    hobivakti; keyifli görğnüyor evet.ama hırlama var ve hala devam ediyor.yarın gene doktora gidicez:(
    senin kızınzda geçmiş olsun.kış bitsede şu hastalıklar da onunla birliktte gitse:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)