Sayfalar

19 Şubat 2011 Cumartesi

DİŞİ AĞRIYAN VAR MI?

Dişi ağrıyan var ise allah kolaylık versin diyorum .bu nasıl birşeymiş.yaş oldu 32  hayatımda ilk defa dişçiye gittim.Da önce temizletmeye gitmiş doktoru"çürükler var müsait zamanınızda gelin bakalım "demişti.Çıktım dişçiden bir daha birbirimizi tesadüfen bile görmedik.
o kadar korkarım dişçiye gitmekten anlayacağınız:(  Sezo 'nun dişinin ağrısına tanıklık ettikten sonra ,takıldım onun peşine gittik dişçiye.

Dişçiyi görmeniz lazımdı.Üstüne 5 beden  büyük bir eşofman giymiş onuda göbeğinin üstüne kadar çekmiş:) ayağının birinde bir çetik diğerinde başka renk bir çetik(allahım öyle övüldü ki yaptığı işler, yoksa görüp kaçabilirdim:)Gerçi sezo'nun kaçma şansı yada seçeneği yoktu.Çünkü artık dayanamayacak durumda idi:(

Neyse hayatımın ilk diş işlemini iki dişe dolgu olarak yaptırmış bulunmaktayım.Dişimin bir öldüğü için işlemi zordu(ay daha önce hiç diş işlemi geçirmemiş birinin anlatımıda bu olur zaten)
Şimdi biraz ağrım var ama dişinin birini çektirerek eve gelen sezo'dan daha kötü değilim o yüzden şükrediyorum.Dişçi evet dendiği gibi gerçekten beni rahatlattı olayı anlattı o yüzden yaptığı işe lafımda olmayacak.

Son söz olarak dişi ağrıyan herkese allah yardımcısı olsun .Zor muş gerçekten.İnsanın başına gelince anlıyormuş  hep yüzeysel demişim dişi ağrıyanlara "geçmiş olsun "diye.Şimdi dişi ağrıyan var ise tüm kalbimle diliyorum
ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.ÇEKTİĞİNİZ SON DİŞ AĞRINIZ OLUR İNŞALLAH
AMİN


11 yorum:

  1. canımm çok ama çok geçmiş olsun. bende pek dişçiye gitmedim ama ağrısını biliyorum. korkunç bişey..

    YanıtlaSil
  2. sana da çoook geçmiş olsun arkadaşım.inşallah bu da senin yaşadığın son ağrı olur.son gördüğün diş doktoru olur umarım.

    bu arada paşanın keyfi pek yerinde.ben de benim miniğe bi yazı tahtası alayım istiyorum.kullanabiliyor mu seninki.
    sevgilerimle canım

    not:allahım sana bol ve güzel dostluklar nasip etsin inşallah en hayırlısındn...

    YanıtlaSil
  3. hayatın tadları;hani derler ya kabir azabına eş diye galiba doğru:(
    mintinin mutfağı:AMİN
    Bence al bizimki aldığından beri elinden bırakmıyor en çok oynadığı şey bu diyebilirim

    nota cevap;amin diyorum amin

    YanıtlaSil
  4. ninem çok geçmiş olsun.aman ihmal etme,sonra çok çekersin.oğluşuna nineden öpücük

    YanıtlaSil
  5. Canım çok geçmiş olsun.Allaha şükür dişlerimde herhangi bir problem yok ama eşimin sık ağrır dolaylı da olsa zor olduğunu bilirim.
    İnşallah bir daha yaşamamanı dilerim.
    Bu arada paşam çok yakışıklı çıkmış 41 kere maşallah annesi:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun.Bende doğumdan sonra yaşamıştım diş problemi.Çok zor gerçekten.İnşallah bir daha yaşamazsın hiç arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  7. bigom bilirim dis agrisi ne berbat birseydir. Allah kolaylik versin. Benimde disler cok kotu yaptirmm lazim.

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun canım aynı diş ağrısı bendede var 2 dişimin arası çürümüş kanal tedavisi yapacık dediler perşembe günü gidecem ama gel bana sor bende çok korkuyorum dişçiden nasıl gidecem bilmiyorum ağrımasa hiç gitmeyi düşünmüyordum

    YanıtlaSil
  9. ALDIM GÜL KOKULU ÖPÜCÜKLERİNİZİ.ÇOCUKLARI ÖPMEDEN SEVEMİYORUM HELE AYAKLARINA HİÇ DAYANAMAM

    YanıtlaSil
  10. NİNEM;ALDIK ÖPÜCÜKLERİ KONDURDUK YANAKLARIMIZA:)
    BENİMKİ İHMALİN BİR TIK ÖNÜYMÜŞ ZATİ:(

    AYLİNİM;İNŞALLAH ÇEKMEZSİN ARKADAŞIM ZOOOOOOOOORRRRRRRR ÇOK ZOOOOOOORRRR:(
    AY TEŞEKKÜR EDERİZ BANAMI BENZİYO NE:)(ÇÇOK BENZEMEDİĞİNİ SÖYLERLER AMA NEYSE)

    SİHİRLİ GÜNCE;HALİMDEN ANCA ÇEKEN ANLAR.SENİNDE BİR DAHA BAŞINA GELMEZ İNŞALLA


    GÜLOM SENİN İÇİN ZOR BİR SÜREÇ OLACAKTIR İNŞALLAH ÇABUK ATLATIRSIN CANIM BENİM

    AHSENCİM;CANIM BENİM ALLAH KOLAYLIK VERSİN.DÜŞÜNME ŞİMDİDEN SIKMA CANINI BAK BEN BUGÜN DAHA İYİYİM.DARISI BAŞINA

    NİNEM;BENDE BAYILIYORUM AYAKLARINA NASIL PEMBE YUMUŞAK,ŞİRİN OLABİLİYOR.SEN YİNE ÖPÜYON BENİ GÖRSEN "KUZGUN YAVRUSUNU SEVERKEN ÖLDÜRÜMÜŞ MİSALİ"ÇOCUK GEL ÖPCEM DİYİNCE FİRAR:)

    YanıtlaSil
  11. canım benim kurtuluşum yok mecbur gidecem sen atlatmışın bilmiyorum kanal tedavisi kimi kolay diyor kimi çok zor şaştım kaldım kolaymı zormu allah yardımcım olsun

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)