Sayfalar

18 Ocak 2011 Salı

YENİLEMELERE DEVAM

Evet evde ne var diye gezinirken bir baktım saat kabı var ve atıl biçimde oğlumun oynaması için gözden çıkarılmış.Hemen el koydum ve yenilemelere bundan devam ettim:)










iki farklı peçete kullanarak yaptım.gerçi henüz verniklemedim.Verniklemeyi balkonda yaptığım için her hamle yapışımda oğlum habire peşime takıldı.bende böyle yayınlayım sonra verniklerim deyip yayınladım

*yakından bakınca hatası booooooll bir çalışma ama yine iyi yoldayım diye verdim kendime gazı yayınladım:)

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ikiz annesi beğendiğine sevindim yorumuna teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. İyi gidiyorsun, tam gaz devam. :)

    Çok hoş görünüyor, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada iki ayrı peçeteyi bir arada kullanmanda güzel fikir olmuş. :)

    Bende iki peçetedende var. Senin gibi değerlendirmeler yapabilirim. :)

    YanıtlaSil
  5. hobivakti:senden çok şey öğrendim ve öğreniyorum beğendiğine sevindim

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)