Sayfalar

21 Ocak 2011 Cuma

YARDIM EDERMİSİNİZ?

Bir konuda yardıma ihtiyacım var.ben bir çok bloğu izlemeye alıyorum .izlemeye almak içinde o bloğun adresini (adres çubuğundan sağ tıklayıp kopyalıyorum ve kumanda paneline gelip "izlediğim bloglar"ın altındaki ekle -yönetten ekleyi tıklayıp adresi yapıştırıyorum.buraya kadar yaptıklarımda bir problem yok gibi .Ama ne zaman ki izlediğim bloglardan birine girip "izle" bölümüne baksam orada yokum .çok sevdiğim blog arkadaşlarımı izlemeye aldım ama bir çoğu bundan habersiz.Nerde hata yaptığımı bilen bana yorum yazabilirmi?
şimdiden teşekkür ederim

22 yorum:

  1. Bloglarda izle butonu varya onu tıklayıp, izlemen gerekiyor. Senin eklemen yeterli değil :)

    YanıtlaSil
  2. Hatta istersen, izlediğin blogları bloğunun ana sayfasında da görünmesini sağlayabilirsin. Bilmiyorsan yardımcı olayım.

    YanıtlaSil
  3. Tasarım
    Gagget ekle
    Blog Listesini seç
    Yeni bir pencere açılacak.
    Başlık Yaz (İzlediklerim, takip ettiklerim, beğendiklerim vs. ne istersen işte :) )
    Orada gerekli bilgileri doldurup kaydet deyince izlediğin blogların en son eklediklerini göreceksin.

    YanıtlaSil
  4. selamm canim, ben o kadar ugrasmiyorum. Sol ust kosede, ama en ustte izle tusu var, ona basiyorum ben sadece. Bir dene ise yarayacak mi?

    YanıtlaSil
  5. hobivakti;+hıııııııııııııı demek o bloğunizle butonu tıklamam gerekli ben onu hiç yapmıyodum işlemleri sadece kendi kumanda panelimden yapıyordum

    ttakip ettiklerim adı lltında ana sayafada izlediklerim var onu yapmıştım.

    tazeanne;nerede anlayamadım.benim sayfanın en üstünde öyle bişey göremedim.:(

    YanıtlaSil
  6. Sen bloğuna seni izlemeleri için gadget eklememişsin.

    Adım adım takip et beni :)

    Tasarım
    Gadget ekle
    Açılan pencerede izleyiciler i bul üzerindeki + yı tıkla

    Açılan sayfada kaydeti tıkla

    Sonra izle bölümünü bloğunun neresine koymak istiyorsan oraya yerleştir bakim. :)

    *********

    Önceki bahsettiğim konuyu sanırım anlamadın, bloğunda göremedim.

    Dikkat ettiysen bir çok bloğun yanlarında takip ettikleri bloglardan resimler kısaca başlıklar falan var. Hatta bendede var.

    Hobivakti takipte 1 - 2 - 3 diye sıralamışım, bak şimdi bloğuma işte onu ekleyebilirsin demiştim. :)

    YanıtlaSil
  7. bende senin gibi sadece istediğim sayfanın url adresini kumanda panelime kopyala yapıştır yapıyorum ve izlediğim bloglarda profilim görünüyor, ama ben dikkat ettimde bazı kişiler bir blogu izlemeye başladıkları zaman o bloga son katılan izleyici olarak görünmüyorlar ortaya bir yere atıyor, vgili hobi vakti iyi hatırlar benim blogumu izlemeye başladığında onada sana olan şey olmuştu :) ismi görünmüyordu ama izleyiciler arasındaydı, bilmiyorum anlatabiliyormuyum, sen izliyorsan mutlaka o izleyici listesinde varsındır, sevgilerr...

    YanıtlaSil
  8. hobi vakti;canım benim bende1 blog listem "adı altında "izleyiciler"
    kısmı olarak eklemişim.hatta yorumu görünce benmi atlamışım dedim baktım "izleyicler" kısmı eklenmiştir diye yazıyor zaten.
    hatta senin bloğun şu anda ilk sırada yeni bir kayıt yayınladığın için.
    canım ilgine teşekkür ederim.bak istersen aynı konuda hemfikirmiyiz yani ben alatabildimmi acaba?

    YanıtlaSil
  9. filiz ;hoşgeldin ve teşekkür ederim yardımın için.evet bazen o da oluyor bakıyorum bakıyorum yokum bir kaç gün sonra bakıyorum eklenmişim.ama bir kaç blog var ki hala göremedim kendimi bu da karşı blog sahibesine ayıp etmiş gibi geliyor bana:(
    teşşekkür ederim tekrardan

    YanıtlaSil
  10. filizcim bak mesela ben seni daha 3 gün önce izlemeye almıştım ama hala gözükmüyor:(
    anşamadım gitti
    şu anda senin izeyicin olup niye gözükmediğimi çözemiyorum

    YanıtlaSil
  11. oh may gad oh may gad :))) anlaşamıyorum.

    Beni izlemeye aldığında bloğumda izle butonu varya onu tıkladın mı? Tıklamadıysan şimdi hemen tıkla bakalım.

    O zaman orada göreceğim seni.

    YanıtlaSil
  12. Sen kumanda panelinden takip ediyorsun, bloğunda görünmüyor.

    Seni izlemeleri içinde yukarda tarif ettiğim gibi izle gadgedini eklemen gerek.

    YanıtlaSil
  13. Sezom, ya bloglarda herhangi bir yerde ya da taze Annenin dediği gibi bloga girdiğinde en üst solda.. izle butonu var, ordan da olur canım

    bir de google profili, blogger profili olayı var.. sen ayar yapmamışsan google daki profilin izlemeye alıyor siteyi.. ve böyle resimsiz en başa atıyor izleyicilerde

    YanıtlaSil
  14. hobivakti; seni çileden çıkardım galiba:)
    oğlum uyutmaya gittim kendimde yanında sızmşım şiimdi gördüm mesajını canım benim tekrardan yapacağım dediklerini(nasıl söz dinliyorum bak kızma bana:(

    deliannem;bir daha baktım da evet resimsiz olarak ve adres belirtmeden gösteriyor o zamn google hesabımı düzenleme gerekli acep

    YanıtlaSil
  15. Konuyu daha yeni gördüm ama arkadaşlar yardımcı olmuşlar:)
    Google hesabı ile ben daha rahat kullanıyorum.
    Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
  16. sezocum sana super bir aciklama yapacagim ama once bi kahvalti edeyim. bekle geliyorum :))

    YanıtlaSil
  17. verdigim linklere sirasiyla basarsan sanirim cozume ulasiriz, tabi sorununu dogru anlayip dogru yardimci olmussam :

    http://img513.imageshack.us/i/12916375.png/

    http://img141.imageshack.us/i/69103120.png/

    http://img703.imageshack.us/i/98966332.png/

    http://img151.imageshack.us/i/42400342.png/

    uzerlerine basinca buyutebiliyorsun

    YanıtlaSil
  18. taze anne;valla müthişsin yaptığın şeyler çok açıklayıcı olmuş ve benim sorum tam anlamıyla bu ama bir durum varki o da ben de "izle" yazısı yok "paylaş" la başlıyor benim orası benim anlamadığım siz nasıl görüyorsunuz ben göremiyorum.

    yaptıkların için teşekkürü bir borç bilirim.sanırım benim yaptığım bir hata var onu nerde yaptım bulmam lazım


    ikiz annesi:ilgin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Hadi yaa, neden yok acaba, bizimki windows vista acaba onunla alakasi varmidir.
    O zaman deli annenin dedigi gibi google uzerinden izle onuda : izleyicileri gordugun bolume git, izle butonuna bas. hangi hesaptan izlemek istersen onu sec. bu arada fotografini ekle google'a o kadar. twitter hesabin varsa oradan da izleyebilrsin

    YanıtlaSil
  20. taze annem bende öyle yaptım resimde ekledim işe yarar herhalde ilgindiğn teşekkürü bşr borç bilirim öpüldün

    YanıtlaSil
  21. Merhaba,

    Tarafımdan mimlendin. :)

    http://hobivakti.blogspot.com/2011/01/mimlendim-mimliyorum.html

    YanıtlaSil
  22. hobi vakti;mim için teşekkür ederim cevabı bir borç bilirim canım arkadaşım:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)