Sayfalar

25 Ocak 2011 Salı

MİM(FİYONK KONULU)

Hobivakti  sağolsun beni mimlemiş bende öncelikle mim ile bilgilerini ve konusunu önce bir alıntı yaparak belirteyim;

Mim Konusu: Fiyonkunu Göster!
Mim Teması: Fiyonklar ne şirin şeyler değil mi :) Aksesuar olarak, elbiselerin üzerinde, dekoratif objelerde ve daha birçok noktada karşımıza çıkıyorlar tüm sempatiklikleriyle :) Hal böyle olunca, tüm fiyonklar toplansın ve nerede ne fiyonkun varsa göster bize :)
Mime Dair Birkaç Nokta:
1- Mimlenen arkadaşımız bize fiyonklu cicilerini gösterecek, en az 3 adet olması yeterli :) Daha fazla fiyonku varsa ne ala :))
2- "Benim fiyonkum yok kii" diyorsan sana "Ama nedeeen?" diyorum :)) Olsun mimlenmene engel değil :)) O zaman en beğendiğin fiyonklu cici ne varsa sanal alemde, bize göster diyorum :)
3- Mimlenen elbette yanıtlamak zorunda değil ama fiyonk aşkına yanıtlamazsa üzülürüz :))
4- Kendisini mimleyen arkadaşının fiyonklarından en beğendiği fiyonka da miminde yer versin lütfen :) Böylece en cici fiyonkumuz hangisiymiş, görelim :)
şimdi de ev de pek fiyonklu (pek değil hiç bir şeyim yokmuş:() bulamayınca nette biraz dolaşıp beğendiklerimden kolaj yaptım ;





işte dar zamanda secebildiklerim şimdi sıra mimlemekte
mekilaningezegeni

nestug

gülcüm

ozininguncesi

figenabla

15 yorum:

  1. ne ilginç bir mim olmuş bu:)

    YanıtlaSil
  2. sen buralardaymıyıdın hello naber nasılsın

    YanıtlaSil
  3. Sezocum yaa beni mimlemissin ama ben oyle kiz seylerine hic gelemem. Benim hic fiyonkum yookk :(( Hatta fiyonklu hicbirsey giymem bile. Heheeee... Ben erkek gibi kizim. Bu seferlik beni mazur gor, soyle baska bir mim olursa ne bilim, romantik konular, kocanizi nasil deli edersiniz. oyle iste :)

    YanıtlaSil
  4. yardımın ve ilgin için sağ ol canım takipteyim.

    YanıtlaSil
  5. kızın sırtındaki fiyonk müthiş zarif...
    kırmızı ayakkabı da öyle..
    off hepsi güzel...
    oy oy oy beni de mimlemiş kuzucuğummmm :)))
    cansın sen can :)

    YanıtlaSil
  6. taze anne sorma evi aradım taradım yok yok yani bende netten bir şeyler buldum da onu yayınlayabildim.:)

    ece ;hoşgeldin inşallah yardımcı olabilmişimdir diyeceğim ama galiba olmuş ki eklemem başarılı.

    figen abla;kabul ettiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  7. Fiyonklu hiç bir şeyi olmayan biri olarak hoş olmuş diyorum özellikle de kırmızı ayakkabı:)

    YanıtlaSil
  8. ikiz annesi;kendimin olsaydı daha iyiydi ya neyse:)

    YanıtlaSil
  9. Elime geçen üç beş eşyayla cevaplamaya çalıştım mimi.Yalnız sizi mimleyenin en beğendiğiniz fiyongunu yayınlayın demiş ya onu yapmaya çalışırken resimlerinin kopyalanamadığını gördüm.Bende sayfamda aynı uygulamayı yapmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilemiyorum.Yardımcı olabilir misin ?

    YanıtlaSil
  10. özi'nin güncesi;bu link te istediğin sorunu cevabını
    bulacaksın

    http://antepgelini.blogspot.com/search/label/Blog%20D%C3%BCzenleme
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Oooo eklediğin fiyonklu resimler harika. :)

    Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  12. hobi vakti;gerçi ben eksik yapmışım senden bir resimle bitirmem gerekiyormuş.ben boşuna demiyorum bu mim bende patlayacak diye baksana daha doğru algılıyamamışım bile:)

    YanıtlaSil
  13. Canım benım çok teşekkür ederim mim i aldım ve fırsat bulduğum en yakın zamanda yerıne getıreceğim, sevgiler =)

    YanıtlaSil
  14. mekila;kabul ettiğine sevindim

    YanıtlaSil
  15. Maalesef beceremedim.Neyse sağlık olsun.İlgine teşkkürler...

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)