Sayfalar

26 Ocak 2011 Çarşamba

BU MİM OLAYI BENDE PATLAR







Beni mimleyen arkadaşım neslihan önce ödülden dolayı teşşekür ediyorum ve geliyorum asıl konuya,
ben diyorum şu mim olayı bende tıkanıyor .Sizi mimleyen blog sahibine ayıp "yapmayın etmeyin beni mimlemeyin diyesim" geliyor.Nedenini daha öncede belirtmiştim bu mim sayesinden bir kez daha yüzüme çarpan acı gerçekle sizi tanıştırayım.Çünkü benim izleyicim topu topu 10 kişi mim de konu 15 kişiyi mimleyin yazıyon:(:(:(üüühhüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü  üüühhüüüüüüüüüüüüüüüü
bilmem anlatabildimmi:(

şimdilik göndereceğim 15 kişiyi es geçip benden istenen 7 özelliğimi yazıyorum

1-ben boş duramayan bir bünye ile tembellik arasında cebelleşen biriyim.Nasıl olduğunu bir bilsem .Bazen dibine kadar temmbellik yapıyorum bazen onu da şunuda yapmak istiyorum diyerek boş durduğum gün için kendimi yiyebiliyorum.

2-Hiç hırslı biri değilimdir .hemen vazgeçeblirim beni zorlayan herhangi birşeyden.Gerçi çok da iyi birşey değil bu özellik.

3-kova kadınıyım ve tam özgürlük savaşçısıydım.Taki bana bağlı dünya tatlısı bir varlığa kavuşana kadar.Hayatımda herşeyi tek yapmayı severim(alışveri,gezmek gb)ama şimdi nereye gitsem benimle gelen yaka iğnem mevcut(gerçi bu durumdan pek de şikayetçi değilim)En azından sezo gibi daha evden çıkmadan"bak yorgunum çok gezmeyelim"."daha gezecekmiyiz" gibi aklınıza gelebilecek yada gelemiyecek kadar bahane yada gerçek laflarla gezime bıçak darbeleri indirmiyor o yüzden şimdilik oğlumla gitmek daha makul

4-hep şöyle topuklu (ama gerçek topuk şöyle bir karış cinsinden) ayakkabılar yarım kol kıvrılmış şekilde takılan bir canta ile tık tık yürümek istemişimdir.Ama her alışveriş sonrası aldığım ayakkabım giyeiyeceğimi düşünerek ya düz yada hafif topuklu bir ayakkabı ve de capraz ve içine çok şey sığsın diye takılan büyük bir çanta alırım

5-yemek yapmaya bayılırım.temizliğede ama ben yapmıyorsam.20 kişi yemeğe gelsin gık demem çok severim yemekle haşır neşir olmayı ama ne zaman temizlik olsa ben hep firarda olurdum evlenmeden önce.şimdi de yapırum ama valla istemeye istemeye yalan yok

6-oğluma aşığım.bu cümle abartılı durmuyor umarım ama her sabah onunla uyanmak fikri bile yüzümü gülümsetmeye yarıyor

7-dur bakayım aaaaa 12 kişi izleyici  olmuş bak bu durum bende acayip sevinç yaratıyormuş:)

şimdi bu mimi izleyicilerim olan(allahım türk sanat müzüiği sanatçısı gibi konuştum bir de"beni sizler var ettiniz diyeyimde tam olsun)

hobivakti

delianne

ikiz annesi

figenabla

lilibebek

mekilaningezegeni.

gül'e

ahsen

ece' ye

özi'nin güncesi

 gönderiyorum cevaplamak isterseniz tabi:)

10 yorum:

  1. Canım benim çok teşekkür ederim en yakın zamanda cevaplayacağım :)
    O yaka iğnelerinden bende de var ve senin gibi severek takıyorum ben de Allahta eksikliklerini göstermesin:)

    YanıtlaSil
  2. güzel mimmiş, yazayım ben de .. ayrıca tebrik ederim ödülünüz de varmış bakınız.. ben mim olayında dağıldım, en son bir kaç yerden mimlendim, birden kaybettim sonra üstelik biri bana mim deyince sanki mecburiyet oluşuyor ve o baskıyla iptal oluyorum ben.. bir çok mim yzılmamıştır bende ve ben azad ettim kendimi.. dedim zaten çocuklardan sıkıntı yapıyorum bir de mimi cevaplamadın sıkıntısı yapma.. zaten diyenler dilrseniz demiş hoşgörürler gayri..ama bu zevkli bir mim.. inşallah yazarım diyeyim.. seni de öperim

    YanıtlaSil
  3. ikiz annesi;bak yatmamışsın hala yarın cebelleşirken iki kuşla zor olmuyormu diyeceğim baksana altta
    DELİ ANNE de geziniyor daha.
    cevaplarsanır sevinirim yoksa bana ambargo uygulanır kimse beni mimlemez:)
    bu arada ben kaçıyorum iyi geceler

    YanıtlaSil
  4. Bende mim yazıcam diye 2 saat düşünenlerdenim, kasıyor bu mimler insanı. Bu arada 15. izleyicin oldum, yok diyordun ya artık var. Daha da olacak inşallah :))

    YanıtlaSil
  5. Bir bloga yorum yazarken başka bir bloga geçtim orda yazı okuyup ordan da buraya kadr geldim ve iştee ta taaam bende 11. izleyici oldum. oğluşunuz çok tatlı maşallah. Bende de var iki tane ikiside birbirinden merdane :)

    YanıtlaSil
  6. Tam anlamadım desem. :))

    7 özelliğimizimi yazacağız?

    En müsait zamanımda mutlaka yazacağım. Ok. :))

    YanıtlaSil
  7. Gereğini yerine getirdim :)(:

    YanıtlaSil
  8. hobi vakti;teşşekür ederirm deyip hemen bloğuna geleyim hoooooooooooooopppppppp gittim bile:)

    YanıtlaSil
  9. ben ayarları karıştırıp bişeyler yaptım ama ne yaptığımı kendim de bilmiyorum ki :))))
    sizlerin bloglarınıı sayfama koydum..ya da koymabilme adına bişiyler yaptım..
    oooyy anlamıyom bu yeni teknolojiden :))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)