Sayfalar

29 Aralık 2010 Çarşamba

YENİLEMELERE DEVAM

yeni ne boyayıp değiştirebilirim diye evi kolaçan ederken gözüme çarptı aynam.Bu ayna üzerinde ki yazıdan anlaşılacağı üzere eşantiyondu


ve de makyaj çantasnın içinde üzerinde birden çok renk bulunuyordu.Ben ne yaptım ona makyaj yaptım dermişim:)
makyaj olmasa bile aşağıdaki resimde ki değişikliği ona uygun gördüm(sanki yapabileceğim onlarca değiştirme fikrim var da ben bunu seçmişim gibi:))



işte sonuç

 
elim alışana kadar evde bir şey kalmasa ,şaşırmayacağım
Bu yayınlananlar boyama yapıp elediklerim.Neler var içlerinde bir .bilseniz :) 

7 yorum:

  1. Ne güzel olmuş. ellerine sağlık. :)

    Su bazlı vernıkle verniklemeyi unutma olur mu? Yada syrey vernik kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Amanın Sezom, bize de uğra sen.. evde yapcak bişe kalmayacak bu gidişle:)

    YanıtlaSil
  3. hobi vakti senin gibi uatanın beğenmesine sevindim .Sürdüm verniğimi merak etme sağol

    deli annem;şöyle gelip evi gözden geçireyim ama evde eşyan kalır mı bilmem?

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor çok severim böyle şeyleri ben de başlasam mı acaba:)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. http://hobivakti.blogspot.com/2010/12/sibelinhobidunyasi-trt1-goz-nuru.html


    :)

    YanıtlaSil
  6. buna bayıldım,iç açıcı bi yenileme olmuş.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. tiryaki beğendiğine sevindim ufak ufak yapmaya çalışıyorum inşallah daha güzellerini yapacağım
    sevgiler

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)