Sayfalar

29 Aralık 2010 Çarşamba

UYARMAM LAZIM(EYÜP SABRİ TUNCER)

Daha önce bahsettiğim kampanya alışverişim elime geçti.Ancak işte netten alışveriş yapmanın zararlarından biride eline almadan sadece gördüğüne okeyleyip almak.Bende EYÜP SABRİ TUNCER in kampanyasından yaralanarak aldığı set elime geçtiğinde her türk gibi sanki o siparişi sen vermemişsin de başka yerde hediye gelmişçesine heyecanlanarak açtığım paketten çıkan kokudan hayal kırıklığı yaşadım .Ne bileyim ne kadar yüksekse beklentim artık.Bu arada bu konuyu yazmam daki amaç; hala almayan ve almak isteyen varsa(süre uzatılmış bu arada)benim aldığım kokuyu almasınlar.başka bloglar da çeşitlerini öven arkadaşlar var.
Uyarması benden benim aldığım setin çeşidi(adı)Tropical fruıt idi.Gerisi size kalmış:)(

Bu arada eşime bak'' ne güzel kokuyor dimi'' diyorum oda bana ''aynı lahmacun gibi'' diyor yaaaaaaaa:(
(kendim beğenmedim ya belki o beğenir dedim ama nafile kullanılmayacak bizim evde)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)