Sayfalar

22 Aralık 2010 Çarşamba

KİTABIMIZ SONUNDA GELDİ

Kampanya dan ilk haberimiz Hürriyet gazetesinde ki ilanla olmuıştu.Sezo aramış kayıt yaptırmasına karşılık gelmemişti

daha sonra internetten de form doldurulabileceğimi öğrendim ve doldurdum

ve sonuç; dün biz oğlumla güzel havanın tadını çıkarmak için evde olmadığımız zamanda kargo gelmiş.Biz de bugün (allahtan hava yine çooook güzeldi)kendimiz aras kargoya gidip bizim için gönderilen paketi aldık.Ben yazıyı yazdığım zaman da Sezo da paşayla kitaba bakıyolar

4 yorum:

  1. şu çocuğunuzun yeteneğini keşfedin adlı kitabı rapor ederseniz efenim bilahare sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda ödülün var. Kabul edersin değil mi? :)

    http://hobivakti.blogspot.com/2010/12/odul-aldm-odul-veriyorum.html

    YanıtlaSil
  3. merhaba

    bugün tanıştım bloğunuzla.Takip ederim fırsat oldukça.Bende bu ilandan yola çıkarak talep etmek için aramıştım yaklaşık 3 ay önce ama gelen giden olmadı...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. yaruze ;hoşgeldin bloğuma bende sana bir uğrayım o zaman :)
    sevgiler

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)