Sayfalar

30 Aralık 2010 Perşembe

SEBEP(SİZ)

Oğlum bugünlerde yaka iğnesi şeklinde. Yakamdan düşmüyor (yakam burada benzetme sananlar yanılabilir bildiğiniz kucağımda başı da yakama denk düşüyo :)ve Sebebini dişe bağlayacağım ama maşallahımız var 16 dişimiz mevcut ağzımızda ama yine de sürekli emmek için anneeeeeeee     anneeeeeeeeeeeee   anneeeeeeeeeeeeeeee diyor ve hoooooop kucağıma ve memeye.Bu durum 20 saat nerdeyse kesintisiz sürüyor.Malumunuz oğlum hala bizimle yatıyor ve bu gece mesaisi demek yatarken de memede yatıyor ve meme ağzından düşünce yine başlıyoruz anneeeee  anneee (bu arada her şey anne ama sırf bana ve beni tanıdığı için değil babaya da anne diyor:))
SEBEP mi işte orada bende ?????????? durup düşünüyorum
Neyse konuya geri döneyim yukarıda 20 saat yakamda dedim dedim de 4 saatimi nerde ne yapıyor.işte burada ki gibi ağzı açık tv bakıyor yada burada ki gibi ağzı dolu bir şeyler yediğinden  ötürü emmiyor.



Burada ki resim yazdan kalma anlaşılacağı üzere resimlere baktım kucağımda resim bu vardı birde bu soğuk havada içimiz ısınsın istedim.oğlum burada 11 aylık idi.(bendeki şapka o kadar büyüktü ki bütün plajı güneşten ben koruyordum:) 

7 yorum:

  1. Bu cocuklar memeyi gercekten cok seviyorlar :) Bizimkinide ancak meme rahatlatiyor. Hatta birini emerken digerinide eliyle tutuyor. Valla sanirim iki yasina kadar butun kullanim hakki onda. Kendimi inek gibi hissediyorum ben :)

    YanıtlaSil
  2. taze anne;hoşgeldin evet biz gönüllü inekleriz galiba:)

    YanıtlaSil
  3. Sebepsiz değildir annesi belki azıları çıkıyordur o da çok can yakar yok o da değilse bilmem ki naz yapıyor da olabilir.Birlikte yatmaya alıştıysa memeyi koz olarak kullanıp yatakta kendine yer de açıyor olabilir:))Annelik işte dayanamıyoruz biz uykusuzluktan ölsekte onların istediği oluyor:)))

    YanıtlaSil
  4. ikiz annesi;sorma artık canım acıyor kızıyorum,bkıyorum ağlıyor tek derdi o ve bana muhtaç hadi gel dediğim anda dibimde bitiyor .Evet annelik böyleymiş canında acısa uykusuzluktan kafan habire yana da düşse onu düşünüp hareket ediyorsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bazen bizde aynı durumda oluyoruz. :)

    Anne sıcaklığnı hissetmek istiyorlar sanırım. :)

    Yeni yılınız kutlu olsun. :)

    Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
  6. ahaha gönüllü inek aahuah...

    Sezom, gönüllü ineeem, mutlu seneler canım

    YanıtlaSil
  7. deli annem;sana da nice yıllar evet öyleyiz biraz yoksa emzirmeyen çoğunluktan oluruz oda bana uymaz:)
    hobi vakti; mutlu seneler sana da
    emme konusunda da benim aklıma senin dediğin gibi benim sıcaklığımım istediğini düşünüp hemen kuçağıma alıyorum.ama bazen beni zorlamıyorda değil.ben bırak demesem 45 dak varan durmalar mevcut bugünlerde:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)