Sayfalar

9 Kasım 2010 Salı

YENİLEME-2

Yenileme daha doğrusu peçete tranferine acemiliğim çıkana kadar devam işte götüntüler;

göründüğü üzre eski hali

tatatataaaaaaaaaaaaaaam işte yeni hali(ÇÇOOOOOKKKKKKKkk güzel ya :))




etrafı tamamen gözükmesi için üç ayrı taraftan çektim.Buradaki hataların başında ise kesim hatalarım var .Buyüzden keserken ince uçlu bir makas gerekiyormuş.Yapılan her yeni işte bir şeyler öğreniyorum bakalım öğrenene kadar neler çıkacak ortaya.

Şimdi de oğlumun kutu üzerindeki fikirleri


eline alır bir bakar

hoşuna gittiğini dudağının kıvrımından anlaşılıyordur herhalde

dur bide altına bakayım!

ayyyyy beğenmiş anladım ben

biraz abarttı mı ne

canım benim birde artislik pozla bu kayıtı bitirelim

5 yorum:

  1. bravo,hiç bilmeden bu kadar yapmak bile bir cesaret.
    Peçetenin zenim reng koyuysa çok düzgün kesmek gerekiyor.Yoksa senin yaptığım gibi hatalar göze batıyor.Koyu rengi kapamak zordur.Süngerle tampon yapmak daha kapatıcı olur.
    Kolay gelsin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. YORUMUN İÇİN ÇOOOOOOK TEŞEKKÜRLER VERDİĞİ BİLGİİLERİDE ALDIM BAKALIM DAHA NELER ÇIKACAK MEYDANA

    YanıtlaSil
  3. ay maşallah, kutu güzel ama ben oğlanın güzel yüzüne ve gamzelerine bittim.. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sağol delianne bende senin yzılarına bittim ne olacak şimdi.seninkileride allah sana bağışlasın

    YanıtlaSil
  5. yenilemelerin bazılarına bakabildim yorumu buraya yazmaya karar verdim hepsi çok güzel ellerinize sağlık. poz veren güzelliği rabbim korusun çok şeker.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)