Sayfalar

24 Kasım 2010 Çarşamba

(benim için)ÖĞRETMENLER GÜNÜ

Öğretmenler günü kutlu olsun.


Çok sevdiğim baş öğretmen ATATÜRK ten sonra aklımda kalan pek bir öğretmen yok şu yaşadığım sürede.A birde dayım öğretmendir onun bu öğretmenlere adanmış özel günü kutlarım.
Ama dediğim gibi benim hayatımda hiç de öyle sen bir ana sen bir baba dediğim bir öğretmenim olmadı.
Mesela benim derslerim her zaman iyi olmuştur.matematiği severdim ve iyi dir notlarım ama öğretmenimiz sağ olsun soğutmuştur beni dersten.Nedeni ise;ders de başarılıyım  hocamızda acayip sinirli herkes tırsıyor ama ben de bilgimden dolayı kendime güvenim tavan yani.neyse hoca yine ters tarafından kalkmış sınıfa girdi sıraların arasında dolaşıyor ve hiç beklemediğim bir anda kafamda bir şimşek çaktı daha ne oldu diyemeden
-yerde ki kağıdı aall
o ne demek için yere baktım ki küçük bir kağıt parçası yerde  ve ben onu dersten önce görmediğimden dolayı o şaplağı yemiş ve kıpkırmızı bir suratla bütün ders boyunca bütün bakışları üzerimde hissetmiştim(yada herkes dersi dinliyordu bana öyle gelmişti)
o günden sonra pek de asılmadım derse nasılsa bir kağıt parçası daha önemliydi o kadar çalıştığım dersten

yada başka bir örnek vereyim;
ilkokul öğretmenim hemşehrimdi(keşke olmayaydı genelde bu durum insanı bir adım öne geçirir dimi hadi öne geçirmesinde eşit sayılsın diyelim bakın benim bir adım önde hemşehrilik durumuma)
ve boş derslerde herkes istediğini yapardı(resim çizen ,muhabbet eden.....)öğretmenimizde sağ olsun ayakkabısını sildirirdi bu boşlukta kime mi?
tabi ki bana hemşehrisiyim ya ayrıcalıklığım burda ortaya çıkıyordu o görev bana bahşedilmiş gibi
aaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy ne utanırdım anlatamam
işte böyle benim öğretmenlere dair hatırladıklarım.Bu arada evdekilere de bu olanlardan bahsedilmezdi eskiden böyleydi.Şimdi bakıyorumda öğrenciler den tırsıyor öğretmenler .gerçi buda iyi değil ama.

BU ARADA EMİNİM ÇOK İDEALİST ÖĞRETMENLERDE VARDIR YADA BİR ÇOK İNSANIN HAYATINI YÖNLENDİREN ÇOK ÖĞRETMEN OLMUŞTUR AMA BANA BU DUYGU NASIL GEÇMİŞ ONU ANLATMAK İSTEDİM
TEKRAR DAN ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN

2 yorum:

  1. Öğretmenin sendeki olumsuz etkilerine üzüldüm. Olumsuzlukları anlatmışsında benimde aklıma yaşadığım 2 olay geldi.

    İlkokul 5. sınıftayım. Yanımdaki arkadaşım habire konuşuyor benide konuşturmaya çalışıyor. Bir anlık konuşmama rastgelmişti öğretmenimiz, ikimizede birer tokat atmıştı. O tokatı düşündükçe canımı acıtır hala. Haketmemiştim...

    Birde Fransızca dersinde öğretmenin sorduğu soruyu cevaplayamayanları tahtada sıraya dizmişti öğretmen. Sınıfın yarısından çoğu tahtada tabi. Hepimizin ellerine vurmuştu. Nasılda kuvvetlice vurmuştu. O öğretmenden nefret etmiştim.

    İlkokul 3. sınıf öğretmenimi çok sevmiştim ama. Sadece 1 sene sınıfına gitmiştim.

    Birde hatırladığım lise sınıf öğretmenimiz vardı. İyiydi, ilgiliydi. Severdim kendisini.

    Aman ne uzun anlatmışım. :) Bebişim uyandı, uyanmasa kimbilir daha neler neler anlatacaktım. :)) Kaçtım.

    YanıtlaSil
  2. tek olmadığımı biliyorum ama şunu dxa iyi biliyorum çocuklar hiçbirşeyiunutmuyor iyiyi de kötüyüde paylaşımın için teşekkür ederim

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)