Sayfalar

27 Kasım 2010 Cumartesi

İLK MİM

İlk mimlenmem hobivakti sayesinde(ve de biraz zorlamayla oldu galiba )oldu.Konusu ise garip alışkanlıklarımız gerçi okuduğum hobivakti ile benzer durumlar benim içinde geçerli mesela ;

-misafir geleceği zaman paniklemem(buna en yakınlarımda dahildir sanki ne olacak dimi ama bu durumu yenmek için kendime telkinde bulunuyorum devamlı ve aşmaya çalışıyorum)
-yeni aldığım şeyleri soranlara utanırım söylerken(sanki karşımdakini eziyormuşum hissi yaşatır bana nedense)
-birde benim gördüğüm herşeyi çizme takıntım vardır.Elimle olur yüzümle olur gördüğüm şeyi ana hatlarıyla hemen çizerim(çizmemde fena değildir ama bu nerden kaldı bilmiyorum)
-gökyüzüne devamlı bakamam sanki bişey görmekten korkarım .mesela uzayy aracı olabilir(aaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy allah korusun korkuyorum işte)
şimdilik aklıma bunlar geldi gelirse eklerim
Tekrardan hobivaktine teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)