Sayfalar

27 Kasım 2010 Cumartesi

DİZİLER

Bilmiyorum kaç kişi dikkat ediyor ama benim ilgimi çekiyor ve tuhaf karşılıyorum neyimi, dizilerdeki gariplikleri

mesela SHOW tv de KARADAĞLAR ya da buna benzer ismi olan bir dizi var burda beni güldiren ve komik duran şey, burda şimdi bir öğretmen kız var kaymakamın kızıymış amladığım kadarıyla bu kız üzgün bir şekilde tepede oturmuş ağlıyor.yanına dizinin kahramanlarından biri gelip oturuyorlar asıl komedi burda başlıyor.(Eğer fırsat bulursanız bir bakın derim )çekim önden yapılıyor kızın kirpikleri uçacak gibi koptu kopacak bir o yana bir bu yana sallanıyor .Tamam taktın bir kirpikte bari kısa olsun gürlüğünden yararlan yok bir takmış ki sormayın zaten bir kaç kelimeden sonra açı değişip başka yönden çekim devam ediyor(herhalde onlarda farkına varıyor)

Geçenlerde seyrettiğim bölümünde deÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ de babası oğlunun sırtında mandolin'i kıracak onun için çocuğun sırtına kalın bir şey koymuşlar  okadar belli ki hatta çocuk kaçmaya çalıştığı sırada tahtaya benzer bir şey de gözüküyor üstelik
 işte benim gözüme takılıp seyrederken yuuuuuuuuuuuhhhhhhh dediklerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)