Sayfalar

10 Ekim 2010 Pazar

SAĞLIĞIMIZ

oğlum bugün tam 14 aylıksın ve malesef biraz üşütmüşsün.gözlerinden durduk yerde yaş akıyo ve bu benim içimin yağlarını eritiyo.Şükretmeliyim ki keyfin yerinde .Ben senin durumundan ötürü suratım asık canım sıkkın halde ortalıkta gezerken bile benim yüzümü güldüren yine sensin.Bir yerden müzik sesini duydumu poponu sallaman ben güldükçe gelip başını dizime koyup (benim taklimi yapıyo bu günlerde)yalandan gülmeye çalışman ...........
yani kısaca şuan benim hayattaki ruh halimi belirleyen varlığım.,meleğim.senden ötürü üzülürken senden ötürü mutlu oluyrum(sezo yu hiç sorma bebeğim ,dün gece ki yürüme atğından düşmeyle sonuçlanması itibariyle hayli sinirli ,üzütülü(kafamızda hafif bir pembe çicek açtı :( )herhal de ben tüm gün beraber olunca her haline alışıyorum yada daha hafif geçiştirebiliyoruz.Ama babayı bayağı etkiliyo bu durum
MÜZİK DUYDUMU POPOMUZ YERİNDE DURAMIYO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)