Sayfalar

13 Ekim 2010 Çarşamba

KIŞ GELDİİİ


Malesef ki kış geldi.malesef diyorum çükü kat kat giyinmeyi sevmiyorum,üşümeyi,kasvetli havayı,hep kapalı mekanlara gitmeyi..............
böyle uzayıp gider ,kış çocuğu olmmım etkisi var mı ? bilmiyorum ama kış benim enerjimden calıyor.Öylece bütün gün yatıp ptt(pijama ,terlik,televizyondur aslı ama birde buna bilgisayar katıldı)takılmak geliyor içimden.Evimiz merkezi sistem olduğundan evin içinde pek üşümesek de(bu günlerde kazandaki problem sebebiyle donuyorum(z) oğlumun üstüne hiç bir şey almadan yatmak istemesi üzerine tuz biber ekiyor.
üç gün önce burnu akan oğlum (bir günde atlattık ama)şimdi de hafif öksürüyor.gece nasıl yattığına gelince öyle dağınık ki bi bakıyom ayakları üstümde bi bakıyom baş aşağı .Üzerine bişey örtmeye de gelmiyo hemen aaaaaa deyip bir bağrıyor tekrardan acıyorum dalmasını bekliyorum öylece ona bakarak.dalımca üstünü örtüyorum ve bu olay gecede birkaç kez tekrarlanıyor.



giydirdik sıcak olsun diye uyku tulumunu  ama ne fayda şimdi yorganı ayaklarıyla itip öyle kollarını yanlara acıp sere serpe yatıyor
Gel yaz geeeeeeeeeeeeeel


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)