Sayfalar

11 Ekim 2010 Pazartesi

GEZMEYE GİTTİK

biz göstermeden sen el işaretiyle oraya gitmek istedin

sen tek değildin senin gibi işaret edip(ama kendi ayaklarıyla)gelende vardı

baktığın pencereden başka nelere dokunabilirimi kestiriyodun herhalde

ve beni nihayet fark ettin(flaş patlamasa onada bakmıyacak)



annesine aaaaşıııııık bir delikanlı

önce tek top için eğildin sonra kendini attın
Gittiğimiz yer ikea olunca oğlum bizi ordan oraya savurdu resmen.Eliyle ııııııh deyip bir onu bir bunu elledi.Elde ettikcede mutlu oldu.
Bu arada karşısındaki FORUM İSTANBUL AVM de gezmek tam bir kabus .Hem cok kalabalıktı hemde bir kattan diğer kata çıkmak için nerdeyse yarım saat asansör bekliyosun.yürüyen merdivenler bilindiği üzre bebek arabaları için yasak ve tehlikeli.E bunlar biliniyo neden önlem alınmıyor anlamıyorum.madem yürüyen merdiven olacak o zaman merdivensiz düz yap dimi ama?
Zaten ikea yı sevmeyen sezo ya oraya gitmek işkence(sağolsun benim için katlanıyor)bir de diğer taraftaki beklemelerimiz keyif işi gezmeyi kabusa ceviriuor.
Biz asansör beklerken arkadan gelip hiç bir şey olmadan öne geçen ,bir problemi olmadan asansörü işgal edenler(sanki merdivende efor sarfediyolarmış gibi. o yürüyo sen duruyon onu bile beceremeyip asansöre binenler)iyice tuz biber ekti.kuçağında ki coçuğa ne güzel örnek bir aile!
Kadına önde biz varız diyoruz o hala bebek arabasını bir hışımla içeri sokuyo ben laf söylüyorum eşi duyuyor ama duvarda ses var bunlarda yok.Anlamadığım o kadar insan içinde laf duymak insanı niyerahatsız etmez.

Bir hafta  sonu gezmemiz de seninle böyle geçti kuşum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)