Sayfalar

2 Ekim 2010 Cumartesi

GEÇ KAVUŞMA(EMZİKLE)

Oğlum şurda 14 aylık olmasına 10 gün kala memesine kavuştu.Gerçi onu oyun gibi görüyo çünkü ne bulursa ağzına götürüyo ama baktı tam ağzına göre oda çıkarmadı herhalde(tabi anneyiz ya herşeyi bilcez yada tahmin etcez)
oğlum prospektüsünü okumadan ilacını içmezde:)

onu meme ağzında çok görmek isterdim .ben memenin çocukların ağzında çok şirin durduğunu düşünürüm bizimki hiç kullanmamıştı taki

bu güne kadar

arkadaki kablolardan anlaşılacağı üzre ben evi süpürüyom oda beni takip ediyodu bi baktım ağzında emzik hatta diğer elinde de bi tane o emzikler hiç emmediği için onun oyuncaklarıydı herhangi bir kutunun içine takar çıkarırdı.büyük ihtimalle dişlerimiz kaşınıyor .Bu arada diş kaşıyıcısını da hiç kullanmadı paşamız onlarda yine oyuncak sepetinde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)