Sayfalar

22 Ekim 2010 Cuma

BİRİ BENİ KANDIRIYOR


Oğlum mutfakta yanım da çok yaramzalık yapmasın diye kendi açtığı dolabın içinden rüşvet niyetli verdiğim kurutmalıkla oynuyor



bir yandan da biberonla su içiyor
SANIYORDUM


Bir baktım biberon yavaşca ağzı yere çevriyor(hemen nladım tabi.bu günler de en sevdiği şey biberonda ki suyu bulduğu yere boşaltması.Örnek;halıya,koltuğa,benim üstüme .................

benim bakmadığımı sanıp başlıyor operasyana:)


üstüne,
sonra kurutmalık bir güzel suluyor




su güzelce sıvazlanıyor sebze kurutucusuna ve ben ''oğlum napıyorsun'' dediğimde
sanki hep suyunu içiyormuş kurutmalıklada sadece oynuyormuş havası veriyor.
Bazen inanamıyorum bunlar mı küçük  bunlar mı bebek  öyle düşünülmüş hareket ediyolar ki(sadece oğlumdan bahstemiyorum çeevremde ki kardeşimin, arkadaşımın yani tanıdığım gözlemlediğim bebekler böyle

2 yorum:

  1. Bunlar varya bunlar cin gibiler, büyümüşte küçülmüş lafı bunlar için söylenmiş sanki
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle doğru dediğin biz de böylemiydik acaba merak ediyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)