Sayfalar

23 Eylül 2010 Perşembe

NESTUG 'A SEVGİLER

Ben blog açtıktan sonra birçok konuda tecrübesizliğim ve sorularım oldu .Bu aşamada bana bana yardım eden ve ilk izleyicim(zaten topu topu iki tane var.aaa ayyyyyyyyyyy rezillik bazen kendi kendime konuşuyorum hissi geliyo ama olsun:)) olan sevgili nestug a nasıl teşekkür etsem az.Ve düşündüm onun için ne yapabilirim diye .
Sonra aklıma nestug 'un bloğunu her ziyaret edişimde bizi karşılayan yazı bana ilham oldu(Sizlerden ricam onunda izleyicisi olmanız.Çünkü bana sorup duruyor 'benide izleyen olacakmı 'diye)bende ona seni evinde Obama bile izliyo demek istedim.inşallah hoşunuza gider
(bir problem yaratırsa yayından kaldıraabilirim.)
sevgiyle kalın

5 yorum:

  1. Ayyy canım benim
    Teşekkür ederim o güzel düşüncen için.
    Sanıyorum blogun başındaki yazı yanlış anlaşılıyor.O yazıyı kızımın blogu için yazmıştım ama bir çok kişi benim olduğumu sanıyor.Onu ordan alıp yana taşımam lazım.Benim adım neslihan kızımın adı tuğçe,İkimizin isminin birleşimi Nestug.
    Resim içinde bir sorun yok Bilakis mutlu olacaktır kendisini görünce.Kızımın bloguda
    http://www.tugceatesok.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bu arada izleyici için de biraz sabır.Yavaş yavaş olacaktır.Sen bloglara girip yorum yazdıkça seni tanıdıkça izleyicinde artacaktır.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bendende nestug a sevgiler. :)

    Çok tatlı kızı var maaşallah.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada 3. izleyicinde ben oluyorum :)

    YanıtlaSil
  5. teşekküler ve bloğuma HOŞGELDİN

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)