Sayfalar

3 Eylül 2010 Cuma

MİNİK SERSERİ

bu blog işi iyi oldu çünkü bıdığıın halini hareketlerini hatırlamam adına .Evet bir sürü resim çekebilirim gene ama altına yazı yazınca hatırlamam daha kolay olacak gibi geliyo. Mesela bugün çektiğim bu fotoğrafları gene çekerdim ama çekilmiş yüzlerce(hatta binlerce inanın abartmıyorum bir günde 30 yakın resim çekmişliğim vardır)resimden biri olacaktı ve öylece geçecektim.Gördünüz üzre biraz serseriyiz bugün hele şu yan oturduğu resme bayıldım ben çekene kadar pozisyonu bozacak diye korktum ve acele ettim .Fakat paşa benim koşturduğumu gördüğü halde istifini hiç bozmadı.Henüz yürüyemediğimiz için oturup kalkarken sürünüyoruz haliyle yakamız bi tarafa kaymış tişörtün önü yukarı çıkmış bu durumda ona SERSERİ bir hava katmış

2 yorum:

  1. bloğun hayırlı olsun,oğlişte çok tatlı maşallah Allah uzun ömürler versin hepinize
    ilk izleyicinde ben oldum ne güzel
    oğlişin maceralarını merakla bekliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. GÜZEL DİLEKLERİN VE İLK İZLEYİCİM OLMANDAN DOLAYI COOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKK TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)