Sayfalar

27 Eylül 2010 Pazartesi

KÜÇÜK BEYİN HALLERİ-2

EN MASUM OLDUĞUMUZ ZAMAN (yanlız nedense 3 dakika sürüyo sonrası ANİ MEMİİİİ deyip kuçağıma yada nerdeysem oraya)

İlk fırsatta tuşlara dokunmaca hele ki bekleme modundan tuşa basmasıyla ekran tekrar cıkıyosa değmeyin keyfine bişeyler yaptığını sanmanın heyecanıyla gülücükler sacılıyo

bu da kendini ekranda görüp heyecanlanmsı

''Durun cekmeyin!sadece bakışıyoduk'' pozu

evet gelelim diğer önemli pozisyon göbek deliği bulmaca(sanki kaybolmuşta yıllar sonra bulmuş gibi bi sevinç bi sevin. sormayın)

badinin cıt cıtlarını hangi arada acık bulsa hoooooooooooopp elimiz göbek deliğinde

beyimiz için önemli ya göbek deliği ,hakkında önemli bişey anlatıyormuşcasına ciddi

2 yorum:

  1. canım benim yaaaaa çok tatlı maşallah.Allah hayırlı uzun ömürler versin.
    Bu arada kızım yaptığın resme çok mutlu oldu.Akşam babamız geldiğinde hemen gösterdi. Amerikanın başkanı beni izliyormuş bak babacım diye.Eve gelen herkese gösteriyor.Bizde öğrenelim anne nasıl yapmış bende istiyorum diyor.
    Çocukları mutlu etmek ne kadar kolay onların gülen yüzleri hiç solmasın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tuğçe'nin sevinmesine bende mutlu oldum.yaptığım şey fotoshop tu.kendi de yapabilir .(http://funphotobox.com/effects.aspx?page=1)
    verdiğim adreste öyle bir sürü fotoshop yapacağı resim var.eğer bir problem olursa yardım ederim.bari benimde şu blog hayatımda yardımım dokunsun dimi ama

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)