Sayfalar

15 Eylül 2010 Çarşamba

İLK BECERİ(sizlik)

resimde görülen şey kumaş kutu kaplama olacaktı. İlham ,fikir ,görüntü aldığım sitedeki bu resimler doğrultusunda yapmaya çalıştığım ancak uazktan yakından alakası olmayan bu şekil cıktı ortaya.Sanki kurtarabilecekmiş gibi birde çicek yaptım önüne(yani tam şahtı şahbaz oldu olayı)Okadar site dolaştım hepsi aman efendim bunu yaptım .Aman efendim
-ben de bunu yaptım(tamam yaptın maşallah iştahımız kabardı .Göster de şu yapamayan kullarınada onlarda faydalansın dimi ama.Şimdi bana be mübarek göstermişlerde ne olmuş cıkana bakda konuş-yaz diyeceksiniz ama mazeretim var .ben yanındaki yazılardan anlamııyodum ki anlasam alasını yapardım:))
   Şaka bi yana keşke yapanlar nasıl yaptıklarından biraz bahsetse .Tamam anlıyorum onlarda satmak istiyo.Merak etmeyin zaten aynıısını yapamıyom-z .Elimde diktim ve dikiş pek bilmem oğlum biraz büyüsün şu kursların hepsine gidip öğrenip burada da nasıl yapıldığını anlatacağım.inşallah.
 Bu arada kumaş kaplama olmasada diğer yapılan dikiş ,hobi gb bilumum  el becerilerinden bahsedenlere binlerce teşekkürler.

<>
yakından bakıldığında da dikişlerim çok kötü gözüküyo malesef. Elimden gelen bu tabi ki şimdilik

Ben bunu anneme hediye edicem,içine dikiş malzemelerini koyabilir(iğneleri hep biyerde unutan anneme iyi olacak zaten resimdede görüldüğü üzre bir tane iğneyi oraya iliştirdim)

2 yorum:

  1. gayet hoş olmuş bence.
    ellerine sağlık.

    şahsım adına da,satış derdim olmadığı halde açıklama yapamayanlardanıö.
    çünkü öyle acele yapıyorum ki kızımdan dolayı,fotoğraflamayı vakit kaybı sayıyorum :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bence güzellik bakan gözle alakalı.

    bende oğlumdan dolayı acele ile yaptıım acıkcası ,belki üzerinde kafa patlatsam daha iiyi olblirdi
    yorumunuz için teşekkürler

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)