Sayfalar

2 Eylül 2010 Perşembe

İFTARA MİSAFİRİM VAR

bugün annemleri iftara alacam o yüzden biraz hareketli bir gün olacak benim için malum mert'le hayat yeteri kadar aksiyon birde üzerine hazırlık yapmam gerekli olduğundan mert'in gözünün içine bakıcam yatsında işlerimi halledeyim diye.aslında ben bu yazıyı gece yazıyorum bir yandan da paşayı sallıyom sallıyom ki yatarsa bir kaç ön hazırlık yapayım .babası olsa en azından o ilgilenir bende işime bakardım oooh beyim hala gelmedi iftara davetliydi(afiyet olsun olsun da kısa olaydı  iyi olurdu)
Yarın ki menüyü;güveçte mantar sote
                          pilav
                          zeytinyağlı sarma
                          ezogelin çorbası
                          salata yada cacık
bakalım başka ne yapabilirim.Aslına bakılırsa sıcaklarda yemek yenmediğinden(tecrübeyle sabit iftara aldığım ve gittiğim masalarda bir sürü yemek kaldı .Gerçi ben az yapmama rağmen iki gün sürdü yaptıklarımı tüketmek.Annemi hiç yazmayayım diyorum ama aklıma geldikçe gülüyorum bol kepçe hatun bakalım o kadar pilavı ne yapacak?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)