Sayfalar

11 Eylül 2010 Cumartesi

HEYECANLI BEKLEYİŞ

Bugün saat 7:00de sezonun telefonu çaldı önce ben işe gideceği için alarm sandığımdan pek oralı olmadım(şimdi niye umursamıyorsun be kadın kalk eşine kahvaltı hazırla işe giderken arkasından yolcu et vs... dimi. Ama .Ben sanşlı biriyim çünkü sezo sabahları kahvaltı etmeyi sevmez tabi bu durumda benim gibi uykuyu seven biri için bulunmaz bir nimet neyse konumuza dönelim)Arayan sezonun kardeşiydi ve kaç gündür bu gün yarın diyerek beklediğimiz bebek için hastane de olduklarını söylüyordu.Doktor doğumun bugün olacağını fakat saatin belli olmadığıydı ki bu durumda eşim işe ben yatağa gidip(paşama sarılarak yatmaya gerçi bizimki gene her saat başı kalkıp emdiği için hiç bişey anlamadım bu yatmadan zaten 9 u geçiyordu kalktı.)BEN bu yazıyı yazarken şimdi sezo aradı ve 1-2 saate doğumun gerçekleşeceğini söylemişler(allah kurtarsın allah kolaylık versin)o yüzdendir ki lafı fazla uzatmadan hazırlanmaya gitmeliyim akşama fotolarla geri gelirim ,ALLAH İSTEYEN HERKESE NASİP ETSİN İNŞALLAH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)