Sayfalar

8 Eylül 2010 Çarşamba

DIŞARI ÇIKMAYIN

Şimdi niye böyle bir başlık attınız diyeceksiniz ben cıktım ve pişman oldum.Allahım herkes bu günü beklemiş.Peki senin ne işin vardı derseniz bankaya gittim gittimde gitmez olaydım arefe nedeniyle 12:00 de kapanmış .Bizim bugün pazarımız var ve ben bir pazar delisi olarak pazara girmemle cıkmam bir oldu o neydi öyle hele çocukla daha zor.Herkesin eli kolu dolu birbirini sürterek geçiyo biride
-bebeklerin ne işi varsa
 diye yanındakine söyleyip gitti.Sanki ben cok meraklıyım itiş kakış içine çocuğu sokmaya zaten bırakacak olsam kendim için bırakır dışarı öyle çıkarım dimi ama.(bak şimdi bunu söyleyip canımı sıktım düşünüyorumda oğlumu bırakacağım biri öyle yanımda yakınımda hiç olmadı .Ya paşanın babasını bekledim gelsinde evde o oğlumuzu oyalarken çıktım yda bebetomla(cok acilse)beraber .(bu yazdıklarım özellikle kış için geçerliydi çünkü yazın hem oğlumunda ihtiyacı olduğundan beraber cıkmak ikimzede iyi geliyo)
tabi kadın kacak güreşerek lafı söyleyip gitti,o hengamede verirdim cevabını ama yaşına hürmeten bişey demedim(hoş o yaşta daha anlyışlı bu konuda tecrübeli olunur ya neyseeeee)
yarın bayram şimdiden hayırlı bayramlar yarın fırsat bulamazsam eğer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

elleriniz dert görmesin:)